Ducato 2.8tdid sammui
Ducato 2.8tdid sammui
Sammui heti käynnistyksen jälkeen. Jako oli hypännyt. Kampiakselin pultti 36mm aukesi vain yli 1000nm iskevällä akkumutterivääntimellä. Ajotusmerkit pirullisesti harhaanjohtavat. Lopulta löytyi youtbesta kuvat. Nokassa on kaksi merkkiä pienempi lovi on oikea. Ei se iso. Varmista avaamalla venttiilikotelo, 1 sylinterin vivut vaaka asennossa. Pumpun pyörään 5mm pora klo6. Kampiakselin päässä pieni piste klo 6. Kotelosa on u-kolo. 2.8 ei ole enää hihnapyörässä merkkejä eikä lukkotappia kuten vahemmassa 2.5td.
Ducato 2.5td ja 2.8tdid stilo1.2
Re: Ducato 2.8tdid sammui
Vieläköhän tuo on sellaista ikäluokkaa, että ohjauspyörän kuormittaminen startatessa antaa paremmat mahdollisuudet jaon hyppäämiselle ?
Re: Ducato 2.8tdid sammui
Onkos tuohon saatu lanciamaisia ominaisuuksia periytettyäVTO kirjoitti:Vieläköhän tuo on sellaista ikäluokkaa, että ohjauspyörän kuormittaminen startatessa antaa paremmat mahdollisuudet jaon hyppäämiselle ?
Re: Ducato 2.8tdid sammui
Jonkun sukupolven Ducatoista pudotettiin tehostajan painetta tuon takia.
Re: Ducato 2.8tdid sammui
Onhan näitä ollut:
http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f ... 4&p=225177" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f ... 4&p=225177" onclick="window.open(this.href);return false;
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.