Fiat linea t-jet vm. 08

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
kriddef
Viestit: 2
Liittynyt: 16.04.2019 13:11

Fiat linea t-jet vm. 08

Viesti Kirjoittaja kriddef »

Moikka. Ihan olisin kysellyt että mistä tietää onko ac päällä vsi ei? Kun painan nappulaa niin se valo siinä ei syty. Onko vika nappulassa vaiko onko niin että kompura ei toimi jos ei ole tarpeeksi aineita?
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: Fiat linea t-jet vm. 08

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

kriddef kirjoitti:Moikka. Ihan olisin kysellyt että mistä tietää onko ac päällä vsi ei? Kun painan nappulaa niin se valo siinä ei syty. Onko vika nappulassa vaiko onko niin että kompura ei toimi jos ei ole tarpeeksi aineita?
Niin on.
VTO
Viestit: 1438
Liittynyt: 06.07.2004 10:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiat linea t-jet vm. 08

Viesti Kirjoittaja VTO »

Huonolla tuurilla lamppu voi olla palanut. Jos kompressorissa on magneettikytkin, niin ihan silmänäärin on helppo katsoa pyöriikö kompressori. Vaatii tietysti hetken odottelua, sillä kompressori ei pyöri kaiken aikaa. Käsin voi tietysti kokeilla lähtevästä putkesta, tuleeko kylmäksi.
kriddef
Viestit: 2
Liittynyt: 16.04.2019 13:11

Re: Fiat linea t-jet vm. 08

Viesti Kirjoittaja kriddef »

voiko sen valon vaihtaa siinä nappulassa ja miten?
VTO
Viestit: 1438
Liittynyt: 06.07.2004 10:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiat linea t-jet vm. 08

Viesti Kirjoittaja VTO »

Yleensä ovat katkaisijoiden merkkivalot sillä tavalla rakennettu, että eivät ole tarkitetu vahdettaviksi. Eloktroniikkaa harrastaneelta vaihto kuitenkin usein onnisttuu, mutta voi olla työläs. Tutki nyt kuitenkin se toiminta ennen kuin ryhdyt katkaisijaa avaamaan. Harvoin voi olla katkaisijassakin vikaa. Jollain kontaktispraylla voi kokeilla, olisiko vaikutusta. Ei ainakaan vahinkoa synny.
Vastaa Viestiin