Fiat 850 korjaus ja entisöinti

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Mxm
Viestit: 3
Liittynyt: 19.08.2018 12:16

Fiat 850 korjaus ja entisöinti

Viesti Kirjoittaja Mxm »

Terve,
Alan pitämään tähän päiväkirjaa rakkaan kasipätkäni kunnostuksesta. Itse kun en ole niinkään tekniikan miehiä niin olen jo sopinut useita eri tahoja auttamaan minua tässä projektissa.
Itse pyrin lähinnä purkamaan ja autettavasti kasaamaan keksinnön, mutta kaikki verhoilut, hitsityöt, tekniikan kunnostuksen, uusien sähköjen rakentamisen jne aion antaa muiden tehtäväksi. Ymmärrän oman osaamattomuuteni ja olen sinut asian kanssa :lol:
Nyt auto on jo liki purettu sisustaltaan. Ruostetta tuntuu löytyvän lähinnä lattiasta ja takaikkunakin on vuotanut vuosien saatossa. Hitsihommaa näyttää olevan melkoisesti.

Pelkästään purkuvaiheessa tuntuu kysyttävää riittävän. Olisinkin kovin kiitollinen jos jollakulla olisi aikaa aina silloin tällöin vastailla kysymyksiini. Olen nyt miettinyt esimerkiksi kattoverhoilun purkamista. Ei taida olla kovin järkevä ajatus? Saakohan sitä enää siististi takaisin?
Toinen kysymys liittyy virtalukkoon. Se pitäisi saada maanantaiksi jo lukkosepälle kunnostukseen, mutten saa sitä irti. Otin virtalukon sivuilta kaksi ruuvia irti, mutta silti se ei tunnu nousevan pois paikoiltaan. Miten saisin sen irti?
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Fiat 850 korjaus ja entisöinti

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Kattoverhoilun saa siististi takaisin. Koostuu teräskaarista jotka ovat saumoihin ommelluissa pusseissa. Jos repsottaa, on korjattavissa.

Virtalukon irroitukseen löytyy haulla ohjeita.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Vastaa Viestiin