BRAVO T-JET 2008 kilkatus

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Avatar
wellu
Viestit: 6135
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BRAVO T-JET 2008 kilkatus

Viesti Kirjoittaja wellu »

GreenThing kirjoitti:Firen lohkon valun suunnitteluvirhe taisi koskea ihan ensimmäistä massatuotannossa ollutta 999cc koneen valuversiota. Lohkon valuun tuli muutoksia jo heti ensimmäisen vuoden aikana, ja muutenkin lohkon valun disainia on muutettu yllättävän moneen otteeseen rakenteen koko ajan vahvistuen ulkoisesti ja sisäisesti.
Tohdin epäillä että T-jetin ikäisessä moottorissa olisi palattu historiassa noin paljon taaksepäin.
Eikä ainakaan 1242/16V lohko mennyt miksikään vaikka kytkin oli vaihdettu kahdesti ennen minulle tuloa ja vedetty idioottitiukkaan ja minä vaihdoin sen vielä kahdesti.
Minkä huollan, sen korjaan...
pete.fi12345
Viestit: 21
Liittynyt: 12.08.2018 11:27

Re: BRAVO T-JET 2008 kilkatus

Viesti Kirjoittaja pete.fi12345 »

Noniin.aikaa on kulunut nyt on uusittu kone :D ,vikana oli kun kone laukesi kokonaan ,vika oli 2pytyn männän tapin laakeri ja männänrenkaat söi öljyä,nyt käy ja kukkuu koneessa kunnon öljyt selenia,PS motonettiin pitäisi tulla selenia jos kiinostaa
pete.fi12345
Viestit: 21
Liittynyt: 12.08.2018 11:27

Re: BRAVO T-JET 2008 kilkatus

Viesti Kirjoittaja pete.fi12345 »

Oli männän tapin sokka irronnut ja pytyssä iso kuluma jälki,nyt olis myynnissä venttiilikoppa kaikilla herkuilla sisältää uudet hydventtiili nostajat (kupit) 600e ja olis kansi kans venttiileillä 500e. Sori mut ei ole myynti puoli
Vastaa Viestiin