etuiskarin yläpään kiinitys

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
woimasavu
Viestit: 304
Liittynyt: 08.02.2017 18:16

etuiskarin yläpään kiinitys

Viesti Kirjoittaja woimasavu »

Tilanne tämä: keula ylös,rengas irti, koiranluu irti iskarin rungosta sekä pyörännavan ylätuennan pultit irti, mcpersson paketti on nyt siis pelkästään 3 mutterilla kiinni auton yläpäästä. Kysymys kuuluu kuinka paljon tuo iskaripaketti saa ns. liikkua vapaasti kun ottaa siitä tolpasta kiinni ja vetelee edestakas? Tässä lineassa sitä saa käänneltyä aika helposti joka suuntaan. Paketti kasassa ja rengas kiinni, ei enään heilu mihinkään suuntaan. Ihmettelin asiaa tuossa kun uusin alatukivarren väljistyneen pallonivelen takia.
Fiat 500L 1.4 95
Avatar
Luigi
Viestit: 9519
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: etuiskarin yläpään kiinitys

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Siellähän on yläpäässä kumi nimenomaan antamassa liikevaraa. Kyllä se aika paljon saa heilua. Sen sijaan jos ylös-alassuunnassa on väljää, niin sitten on jotain vikaakin. Myös pyöräyttämisen pitäisi sujua varsin helposti.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
woimasavu
Viestit: 304
Liittynyt: 08.02.2017 18:16

Re: etuiskarin yläpään kiinitys

Viesti Kirjoittaja woimasavu »

Luigi kirjoitti:Siellähän on yläpäässä kumi nimenomaan antamassa liikevaraa. Kyllä se aika paljon saa heilua. Sen sijaan jos ylös-alassuunnassa on väljää, niin sitten on jotain vikaakin. Myös pyöräyttämisen pitäisi sujua varsin helposti.
Juu näin vähän tuumailinkin. Muistelin että diesel stilossa paketti oli aikas jämptimpi
Fiat 500L 1.4 95
Vastaa Viestiin