etuiskarin yläpään kiinitys
etuiskarin yläpään kiinitys
Tilanne tämä: keula ylös,rengas irti, koiranluu irti iskarin rungosta sekä pyörännavan ylätuennan pultit irti, mcpersson paketti on nyt siis pelkästään 3 mutterilla kiinni auton yläpäästä. Kysymys kuuluu kuinka paljon tuo iskaripaketti saa ns. liikkua vapaasti kun ottaa siitä tolpasta kiinni ja vetelee edestakas? Tässä lineassa sitä saa käänneltyä aika helposti joka suuntaan. Paketti kasassa ja rengas kiinni, ei enään heilu mihinkään suuntaan. Ihmettelin asiaa tuossa kun uusin alatukivarren väljistyneen pallonivelen takia.
Fiat 500L 1.4 95
Re: etuiskarin yläpään kiinitys
Siellähän on yläpäässä kumi nimenomaan antamassa liikevaraa. Kyllä se aika paljon saa heilua. Sen sijaan jos ylös-alassuunnassa on väljää, niin sitten on jotain vikaakin. Myös pyöräyttämisen pitäisi sujua varsin helposti.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: etuiskarin yläpään kiinitys
Juu näin vähän tuumailinkin. Muistelin että diesel stilossa paketti oli aikas jämptimpiLuigi kirjoitti:Siellähän on yläpäässä kumi nimenomaan antamassa liikevaraa. Kyllä se aika paljon saa heilua. Sen sijaan jos ylös-alassuunnassa on väljää, niin sitten on jotain vikaakin. Myös pyöräyttämisen pitäisi sujua varsin helposti.
Fiat 500L 1.4 95