etuiskarin yläpään kiinitys

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.

etuiskarin yläpään kiinitys

ViestiKirjoittaja woimasavu » 29.05.2018 12:06

Tilanne tämä: keula ylös,rengas irti, koiranluu irti iskarin rungosta sekä pyörännavan ylätuennan pultit irti, mcpersson paketti on nyt siis pelkästään 3 mutterilla kiinni auton yläpäästä. Kysymys kuuluu kuinka paljon tuo iskaripaketti saa ns. liikkua vapaasti kun ottaa siitä tolpasta kiinni ja vetelee edestakas? Tässä lineassa sitä saa käänneltyä aika helposti joka suuntaan. Paketti kasassa ja rengas kiinni, ei enään heilu mihinkään suuntaan. Ihmettelin asiaa tuossa kun uusin alatukivarren väljistyneen pallonivelen takia.
woimasavu
 
Viestit: 88
Liittynyt: 08.02.2017 19:16

Re: etuiskarin yläpään kiinitys

ViestiKirjoittaja Luigi » 29.05.2018 13:09

Siellähän on yläpäässä kumi nimenomaan antamassa liikevaraa. Kyllä se aika paljon saa heilua. Sen sijaan jos ylös-alassuunnassa on väljää, niin sitten on jotain vikaakin. Myös pyöräyttämisen pitäisi sujua varsin helposti.
Insinööri kysyy, ja luonto vastaa
Avatar
Luigi
 
Viestit: 7861
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: etuiskarin yläpään kiinitys

ViestiKirjoittaja woimasavu » 29.05.2018 13:51

Luigi kirjoitti:Siellähän on yläpäässä kumi nimenomaan antamassa liikevaraa. Kyllä se aika paljon saa heilua. Sen sijaan jos ylös-alassuunnassa on väljää, niin sitten on jotain vikaakin. Myös pyöräyttämisen pitäisi sujua varsin helposti.


Juu näin vähän tuumailinkin. Muistelin että diesel stilossa paketti oli aikas jämptimpi
woimasavu
 
Viestit: 88
Liittynyt: 08.02.2017 19:16


Paluu Tekniikka ja virittäminen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot]