Scudo -02 2.0jtd
Scudo -02 2.0jtd
Kyseiseen katiskaan sytty moottorinvikavalo ja voimat hävis koneesta. Ei ota ku 3200 kierrosta. Vikakoodin p0243 antaa testerillä. Johtosarja hypistelty ja parit kohdat korjattu, uutta anturia laitettu ja liittimet putsailtu ja vika vaan päällä. Onko ecu menny nyt romuksi ku ei tule kuin 3.5v anturin johtoon. Tämä mitattu ecun liittimestä. Pitäiskö tuon olla 12v? maapuoli pitäs olla kunnossa, tarjottu lisä maadotusta ilman vaikutusta.
Re: Scudo -02 2.0jtd
5v ilmeisesti tarttis tulla.
Jos turkkusen suunnilla auto niin voin katsoa.
Jos turkkusen suunnilla auto niin voin katsoa.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Scudo -02 2.0jtd
Arvasin vikakoodin väärin. Muistin paineanturi tiedoksi.
En muista ulkoa miten turon solenoidin ohjaus meni. Tarttis perehtyä 5 min aiheeseen ensin.
En muista ulkoa miten turon solenoidin ohjaus meni. Tarttis perehtyä 5 min aiheeseen ensin.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Scudo -02 2.0jtd
Mikä muu anturi voi aiheuttaa tuon ettei ota yli 3200 kierrosta?
Re: Scudo -02 2.0jtd
Tuohan on turbon hukkaportin solenoidin vikakoodi, ei minkään anturin. Oletko solenoidin kunnon tarkistanut?
ECU rajoittaa kierrokset 3000 rpm tuntumaan, koska olettaa ahtopaineen säädön olevan rikki ja pyrkii estämään ahtopaineen karkaamisen.
ECU rajoittaa kierrokset 3000 rpm tuntumaan, koska olettaa ahtopaineen säädön olevan rikki ja pyrkii estämään ahtopaineen karkaamisen.
Re: Scudo -02 2.0jtd
Solenoidi on ehjä. 3.57v antaa solenoidi johtoon eculta..ilmeisesti liika vähän?
Re: Scudo -02 2.0jtd
Nokka-akselin asentoa anturissa oli ilmeisesti vika.
Re: Scudo -02 2.0jtd
Toimihan tuo 100kilsaa oikein, taas moottorin vikavalo palaa ja ei kulje
Sitten teki vielä semmosen et hirtti kaasun pohjaan, onneksi ei nyt ota ku tuon reilun 3tuhatta kierrosta
Sitten teki vielä semmosen et hirtti kaasun pohjaan, onneksi ei nyt ota ku tuon reilun 3tuhatta kierrosta
Re: Scudo -02 2.0jtd
Nyt tulee vikakoodit p0510, p0403 ja tuo p0243
Eli kaasuläppä, egr ja turbon solenoidi. Kaikki vaihdettu uusiin eikä vaikutusta. Mistäs nyt lähtis ehtiin vikaa. Johtosarjaa on taas hypistelty ja maadotuksia putsailtu. Ei mitään vaikutusta
Eli kaasuläppä, egr ja turbon solenoidi. Kaikki vaihdettu uusiin eikä vaikutusta. Mistäs nyt lähtis ehtiin vikaa. Johtosarjaa on taas hypistelty ja maadotuksia putsailtu. Ei mitään vaikutusta
Re: Scudo -02 2.0jtd
Tuleeko egr ja kaasulpän solenoidille virtaa?JuuPeri kirjoitti:Nyt tulee vikakoodit p0510, p0403 ja tuo p0243
Eli kaasuläppä, egr ja turbon solenoidi. Kaikki vaihdettu uusiin eikä vaikutusta. Mistäs nyt lähtis ehtiin vikaa. Johtosarjaa on taas hypistelty ja maadotuksia putsailtu. Ei mitään vaikutusta
Re: Scudo -02 2.0jtd
Mittaatko suoraan venttiilille tulevan johdon +:sta maihin.
12v sielläkuuluu olla. Ecu maadoittaa vanttiileitä ja se todennäköisesti tekee sen pwm .nä.
12v sielläkuuluu olla. Ecu maadoittaa vanttiileitä ja se todennäköisesti tekee sen pwm .nä.
Re: Scudo -02 2.0jtd
Joo suoraan maihin mittasin. Onko se vika nyt mahdollisesti ecussa? Löpöputsarin käytin pois nii himpun verran oli semmosta metalli hilettä siellä pohjalla. Siirto pumppu kyllä surraa ihan normaali ajan ku virrat laittaa päälle.