Solenoidi juminut päälle ja startti pyörinyt aikansa "sopivilla" ylikierroksilla, jonka jälkeen "tattis ja moro".Joe Cool kirjoitti:Eilen ehdin irrottaa startin. Se ei pyöri, vaikka nappaa kaapelin akulta suoraan solenoidin ohi plus-nastaan.
Hommaan uuden startin ja tulen kertomaan, mitä tapahtuu.
Outoa on, että juuri pari minuuttia ongelmattoman startin jälkeen kone sammuu liikennevaloihin. Ja starttimoottori on sökönä. Hammaskehällä ei näkynyt mitään väkivaltaisia jälkiä eikä startin hampaissakaan.
Avaa startti, voi olla hiilien pääty jännän näköinen. Viime viikolla yhden KIA:n mystistä sammumis/ei starttaa ollenkaan vikaa tutkin ja siinä oli käynyt noin. Lopulta oli startin ankkuri räjähtänyt palasiksi moottoritievauhdissa, pitänyt kovan pamauksen ja hammaspyörä lukinnut vauhtipyörän.
Kun kone oli pysähtynyt, pääsi hammaspyörä vetäytymään piiloon startin kehältä, jotenka moottori ei ollut jumissa.