Temra mpi ecu, S->SX
Lähetetty: 15.11.2017 13:31
Vaihdoin omaan tempraani yksipisteruiskun tilalle monipisteruiskun kanen.
Nyt kaikki alkaa olla säköjä vaille kasassa. Varaosa-autosta purin ecun sähköt.
Ohjaamoon menevä johtonippu vaan aiheuttaa nyt hämminkiä.
Varaosa-autossa kun on digitaalinen mittaristo ja ajonesto ja käyttöautossa ei kumpaakaan. En haluaisi koko johtohässäkkää alkaa vaihtaa autosta toiseen.
Kysymys kuuluukin:
Onko alkuperäiselle ecu:lle joku helpompi vaihtoehto? tai mitä johtoja ecuun tarvitsee kytkeä moottorin sähköjen lisäksi jotta toimii?
Jonkunlainen kytkentäkaaviokin halpottaisi asiaa.
Ilmeisesti ainakin ajonesto boksi täytyy laittaa ja ainakin osa virtalukosta tulevista johdoista?
Mahtaako sulakerasian liitännät olla kummassakin autossa samat niin että menisi kohtuu kivuttomasti johtojen vaihto?
Nyt kaikki alkaa olla säköjä vaille kasassa. Varaosa-autosta purin ecun sähköt.
Ohjaamoon menevä johtonippu vaan aiheuttaa nyt hämminkiä.
Varaosa-autossa kun on digitaalinen mittaristo ja ajonesto ja käyttöautossa ei kumpaakaan. En haluaisi koko johtohässäkkää alkaa vaihtaa autosta toiseen.
Kysymys kuuluukin:
Onko alkuperäiselle ecu:lle joku helpompi vaihtoehto? tai mitä johtoja ecuun tarvitsee kytkeä moottorin sähköjen lisäksi jotta toimii?
Jonkunlainen kytkentäkaaviokin halpottaisi asiaa.
Ilmeisesti ainakin ajonesto boksi täytyy laittaa ja ainakin osa virtalukosta tulevista johdoista?
Mahtaako sulakerasian liitännät olla kummassakin autossa samat niin että menisi kohtuu kivuttomasti johtojen vaihto?