Fiat 131 vaihdelaatikoista.
Fiat 131 vaihdelaatikoista.
Mikä ero on 131 AB 1A 1005 ja 131 BB 1A 1005 laatikoilla kun molemmat pitäisi olla 5-vaihteisia?
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Fiat 131 vaihdelaatikoista.
Käytännössä ei mitään, ovat vaan eri "valu/vuosierää"
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Fiat 131 vaihdelaatikoista.
AB:ssä saattaa olla startti apparin puolella, BB:ssä pitäisi olla aina (?) kuskin puolella. Triplex voi olla AB:ssä 4,1 välitykselle trimmattu ja BB:ssä 3,9:lle. Sisuskaluissa tosiaan ei pitäisi olla juuri eroja. Jos se AB on tosiaan 5-vaihteinen.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Fiat 131 vaihdelaatikoista.
,,ja itselle tullut vastaan noita 5-vaihteisia joissa kahtaa erilaista askinpäätyä, siis kytkinkopat ei sovikkaan ristiin vaikka pulttikuviot samat.
124 Spider 2200 20vt -77
Re: Fiat 131 vaihdelaatikoista.
Niin tuo sun myymä silee kylkinen on tolla AB-koodilla ja kyllä siitä olin yhteensä kuusi pykälää löytävinäni.Sämpy kirjoitti:Jos se AB on tosiaan 5-vaihteinen.
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
Re: Fiat 131 vaihdelaatikoista.
No hyvä, se on "nestehukan" jäämistöä. Todella harmi, ettei mies ole enää itse kertomassa mistä aski on peräisin. Veikkaisin 131 kakkoskoppainen Super.
Noidenkin tavaroiden pelastuminen oli taas niitä elämän suuria sattumia, romumies oli jo tilattu mutta ei ollut sitten ehtinytkään hakemaan. Luonnollisesti tässä tilanteessa ei ne enää olleetkaan kilohinnalla vaikka olivat menossa romuiksi.. mutta pääasia että suurin osa pelastui.
Parhaat osat Lempäälän kämpillä, niiden kohtalo jäi sitten avoimeksi kun ei tuolloin ollut perikunnalla halua alkaa niitä käymään läpi. Mitähän niille kävi.
Noidenkin tavaroiden pelastuminen oli taas niitä elämän suuria sattumia, romumies oli jo tilattu mutta ei ollut sitten ehtinytkään hakemaan. Luonnollisesti tässä tilanteessa ei ne enää olleetkaan kilohinnalla vaikka olivat menossa romuiksi.. mutta pääasia että suurin osa pelastui.
Parhaat osat Lempäälän kämpillä, niiden kohtalo jäi sitten avoimeksi kun ei tuolloin ollut perikunnalla halua alkaa niitä käymään läpi. Mitähän niille kävi.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net