Bravan nopeusmittarin anturi

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
KeijoN50
Viestit: 73
Liittynyt: 26.01.2013 16:15
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Bravan nopeusmittarin anturi

Viesti Kirjoittaja KeijoN50 »

Missähän päin nopeusmittarin anturi sijaitsee Fiiatissa jos siinä on vikaa kun mittari välillä toimii ja välillä ei ja pystyykö helposti itse vaihtamaan uuden? Onko joku näitä vaihtanut?
Fiat Brava
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: Bravan nopeusmittarin anturi

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

KeijoN50 kirjoitti:Missähän päin nopeusmittarin anturi sijaitsee Fiiatissa jos siinä on vikaa kun mittari välillä toimii ja välillä ei ja pystyykö helposti itse vaihtamaan uuden? Onko joku näitä vaihtanut?
Vaihdelaatikon perän kuoressa on kiinni.
KeijoN50
Viestit: 73
Liittynyt: 26.01.2013 16:15
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Bravan nopeusmittarin anturi

Viesti Kirjoittaja KeijoN50 »

Sitä minäkin olen katsonut ja ihmetellyt sitä kun se on niin löysän oloisesti siinä kiinni niin kuuluukohan se näin olla.
Fiat Brava
Virtajo
Viestit: 111
Liittynyt: 29.05.2017 09:04

Re: Bravan nopeusmittarin anturi

Viesti Kirjoittaja Virtajo »

Punton vaataavaa juuri ihmettelin ja on kiinni 10mm pultilla ja se pultti pitäisi osua nopeusamturin rungossa olevaan koloseen,,,ei se paikallaanollessaan pitäisi olla yhtään löysä päinvastoin on aika piukka irrottaa ja hankala saada kunnolla takaisin sijoilleen.
KeijoN50
Viestit: 73
Liittynyt: 26.01.2013 16:15
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Bravan nopeusmittarin anturi

Viesti Kirjoittaja KeijoN50 »

Joo en sitten tiedä miten se bravassa on kiinni mutta ainakin se on hankalassa paikassa kun ei oikein ahtaassa paikassa sovi työskentelemään,olenkohan minä sitten edes oikeassa anturissakaan.Pultillako se on sitten kiinni siinä vaihdelaatikon päässä,ei oikein pääse ylä tai alakauttakaan siihen kunnolla käsiksi ja vielä avaimen kanssa.
Fiat Brava
Vastaa Viestiin