Stilo -06 keskuslukon kaukosäätö.

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Ämgee
Viestit: 2
Liittynyt: 19.10.2016 19:51

Stilo -06 keskuslukon kaukosäätö.

Viesti Kirjoittaja Ämgee »

Iltaa. Autoni on Fiat Stilo 1.4 3ov vm.2006. Semmonen ongelma meikäläisen Stilossa että keskuslukituksen kaukosäätö ei toimi. Keskuslukitus toimii kyllä lukosta avaimella vääntämällä muttei kaukosäätönä avaimen napista. Patteri on avaimeen vaihdettu ja valo vilkkuu nappia painaessa ja sulakkeet on kunnossa. Kuskin puolen oven pahvit olen avannut ja johdot näytti olevan päällisin puolin ihan kunnossa. Sen kuskin ovessa olevan mustan keskuslukituksen ohjausboxin avasin ja näytti että siitä piirilevystä saattoi olla muutama "pinni" hieman mustunut. Olisko mennyt joskus oikoseen ja ottanut kipeää? (En todellakaan ole mikään sähkömies joten varmaksi en mene sanomaan että onko tuo piirilevy kunnossa/epäkunnossa).

Mistä tässä kannattaisi aloittaa vikaa etsimään? Jos vika on tuossa boxissa niin voiko sen kotikonstein vaihtaa vaikka romuttamolta löytyvään vaihtokappaleeseen? Pitääkö sen jälkeen minkälaisia poppaskonsteja ja sadetansseja pitää että saa uuden boxin toimimaan avaimen kanssa?
Ämgee
Viestit: 2
Liittynyt: 19.10.2016 19:51

Re: Stilo -06 keskuslukon kaukosäätö.

Viesti Kirjoittaja Ämgee »

Nostellaanpas tätä kun en aikanaan apuja saanut. Eli samaa kyselen kuin ensimmäisessä viestissä. Osaisiko joku auttaa ja neuvoa?
Avatar
Miksu
GFF
Viestit: 215
Liittynyt: 15.02.2004 23:00

Re: Stilo -06 keskuslukon kaukosäätö.

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Oma Stilo teki joskus saman tempun, MultiEcu:lla sai palautettua toimintaa.
Fiat 500X 1.4 multiair -15
ex.Fiat Ritmo 130TC Abarth -88
ex.Fiat Stilo 130 Dynamic -02
GFF 1594
[url=http://www.overdrive.fi/autovero50/][img]http://www.overdrive.fi/autovero50/autovero_bb.gif[/img][/url]
dagra
Viestit: 29
Liittynyt: 11.04.2018 14:46
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Stilo -06 keskuslukon kaukosäätö.

Viesti Kirjoittaja dagra »

Luultavimmin vain paritus kadonnut auton ja kaukosäätimen väliltä.
Avatar
wellu
Viestit: 6160
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Stilo -06 keskuslukon kaukosäätö.

Viesti Kirjoittaja wellu »

Miten tuon parituksen saa takaisin? Minulla on multiecuscan käytössä ja potilaana 1.2 stilo vm 2003.
Minkä huollan, sen korjaan...
Vastaa Viestiin