Pyöränlaakeri kyllä pitää äänen aina kun se pyörii, eikä se jarrua painamallakaan poistu. Koiranluut tuli kyllä mieleen, mutta eipä sekään kolina jarrulla poistuisi.
Etusatulahan on etupuolella levyä, eli jarrutus painaa sitä alaspäin. Väljyyden voi todeta, kun antaa auton valua taaksepäin ja hipaisee jarrua, jos ääni kuuluu jarrua painaessa niin vika on siinä.
Jos on palojen päitä hiottu että ne menee paikalleen sulavasti, niin nehän voi olla sitten liian lyhyet ja kolisevat siksi. Toinen vaihtoehto on, että liukutapit on jostain syystä liian ohkaset ja koko satula pääsee liikkumaan. Ja se liikkuessaan väljystää satulan kannattimessa liukutapin reikää. Satulan kannatinta ei sitten saa tarvikkeena mistään.
Jos auto olisi minun, pyyhkisin kyllä huolella kuparipaskat kaikkialta pois ja laittaisin jotain jarruihin tarkoitettua metallivapaata rasvaa tilalle, joka ei turvota kumiosia.
Etuiskarin yläpää, onhan se kunnolla kiinni? Ja palikat oikeassa järjestyksessä
198 Bravossa muuten kun tarvikkeena ostaa taakse liukutappien suojakumeja, pitää ostaa eteen tarkoitetut kumit. Muuten saa todennäköisesti väärät, sellaiset jotka on toisesta päästä päälle menevät mutta toisesta päästä sisään menevät. Edessä ja takana on samallaiset, molemmista päistä päälle menevät kumit.
Lisäksi takasatulassa on jostain syystä toisen tapin kohdalla toisessa päässä reikä, jotta toinen tappi menee satavarmasti jumiin talven aikana. Siinä pitäisi olla joku suojatulppa, mutta eihän noin pöljä ratkaisu pohjolassa toimi. Tulppasin silikoonilla, mutta pitäs metsästää oikea tulppa siihen ennen suolapaskakelejä, tai hitsata umpeen. Toki se reikä on sitten hyvä, KUN se tappi on jumissa, pystyy hakkaamaan reijästä tampilla sitä ulos..