On Fiat 500 2012 malli kyseessä, nyt kun laittaa vilkun oikealle niin alkaa turvavyövalo ja moottorin lämpövalo vilkkumaan samaan tahtiin. Kaikki perusjutut käyty läpi, mitään vikaa ei mistään löytynyt. Oisko jollain ollut vastaavaa vikaa tai osaisiko joku kertoa et missä vika voisi olla?
On kaikki noi liitin ja valo jutut katsottu ja alkoi ihan niinku kesken ajon tekee sitä, ainoa normaalista poikkeava ajojuttu oli et lämppäri oli täysillä mut tuskin se siihen vaikuttaa...
Akun jännitte liian alhainen ja kun vilkkun laittaa nin tippuu liikaa jolloin vikavaloja? Himmeneekö valot paljon jos takalasin lämmittimen laittaa päällä?
rehnman kirjoitti:Onko 600 ja 126 moottorin pyörimis suunta sama? on
Onko tää nyt varmaa tietoo? http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=36 tuolla sanottiin että 127 ja 600 koneet pyörii myötäpäivään? Ja 126 kone pyörii ainakin vastapäivään.
rehnman kirjoitti:Onko 600 ja 126 moottorin pyörimis suunta sama? on
Onko tää nyt varmaa tietoo? http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=36 tuolla sanottiin että 127 ja 600 koneet pyörii myötäpäivään? Ja 126 kone pyörii ainakin vastapäivään.
126 pyörii myötäpäivään. Suunnitteletko moottorin vaihtoa? Kusiaisen moottori ei sovi 126 laatikkoon.
100D kirjoitti: 126 pyörii myötäpäivään. Suunnitteletko moottorin vaihtoa? Kusiaisen moottori ei sovi 126 laatikkoon.
Nyt kyllä pää räjähti. Olen ollut niin kovasti siinä uskossa että 126 kone pyörii vastapäivään etten ole edes tajunnut katsoa autosta kun herättelin sen käyntiin. Ajattelin istuttaa 903 koneen ja 600 laatikon siihen jossain vaiheessa "kesämoottoriksi" kun eihän tuota pakettia nykyään taida saada katsastettua.
Seiskan koneenkin pitäisi kelvata, viimeisimmässä tietämässäni muutoksessa kutoseen leimattiin Cinquecenton 899cc moottori käyttäen verrokkiautona Giannini 800 mallia. Löytyy vanhempia viestiketjuja selaamalla. Oma isolla koneella ja ahtimella varustettu kutonenhan on muutoskatsastettu jo 25 vuotta sitten
wellu kirjoitti:Tuo äiti tuossa valitteli Punton (mk2 vm 2001) ajovaloista.
Lyhyet killottaa aika himmeinä eikä pitkissäkään hurraamista ole. Maapiste käyty läpi kuljettajan puolelta.
Onkos tuossa mitään muuta tehtävissä, kuin releyttää valot? Linssiumpiot tuossa on.
Voihan kokeilla ajovalojen kirkastaja-aineita lasille, mutta jos linssi on himmentynyt niin eipä siihen auta sitte kun umpioiden vaihto.
Omassa autossa näkee selvästi alkuperäisen ja uuden linssin eron kun poron takia piti vaihtaa toinen umpio; uudessa on tarkka valokuvio ja valo on kirkkaampi kuin vanhassa, jossa valokuviokin on epämääräsempi. Ja uuden valo syttyy aavistuksen vanhaa umpiota hitaammin