Lancia Beta

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Jyrkil
Viestit: 43
Liittynyt: 03.01.2003 23:19
Paikkakunta: Heinola

Lancia Beta

Viesti Kirjoittaja Jyrkil »

Tietääkö kukaan, että käykö ritmon laatikko Betaan? Onko osat muuten vaihtokelpoisia tekniikan osalta. Mikäköhän sellaisen auton arvo nykyään on?
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Betassahan on taaksepäin kallistettu moottori joten eipä taida käydä - sen laatikko tais muutenkin olla erilainen. Enemmistö moottorin osista (TC) on vaihtokelpoisia.

Vähiinhän nuo Betat on käymässä ja arvo nousee sitä myötä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Ei käy kuten Ville jo mainitsi. Tuo Betan aski on Croman askin kanssa samaa sukua, kytkinkoppa on tietysti erilainen kun Betassa kone on 20ast. taaksepäin ja Cromassa vastaavasti eteenpäin kallistettu.
Onko Beta Berlina, Coupé vai HPE?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
124 AC
Viestit: 570
Liittynyt: 07.01.2003 15:42
Paikkakunta: Tyrwää

Sitruunassa myös

Viesti Kirjoittaja 124 AC »

elikkä Moblan Citroen CX jutun mukaan Betan ja CX:n laatikot ovat yhteis projektin tuloksia... Täälläpäinkin on jollain jokkismiehellä ollut ylimääräisiä.
Vastaa Viestiin