Ongelma alustassa
Ongelma alustassa
Onko kellään ideoita miten saan 127:n takapään jäykemmäksi? tuppaa kanteissa kallistamaan tota takapäätä vähän liikaa. Iskareissa ei ole vikaa kun ovat uudet kaasut. Ja onko mitään helppoa (lue halpaa) konstia jolla saa etupyörät oikeaan asentoon eli \ / tähän / \.
Help please
Help please
Asennat pitemmät alatukivarret 128:sta ja johan alkaa etucamberi muuttumaan. Tosin kannattaa sen jälkeen katsoa ettei vetarit jää liian lyhyeksi.
Mä olen ollut samoissa aikeissa jäykistää takajousitusta hieman, mutta saattaa olla että alusta ei enää sen jälkeen toimi niin hyvin radalla - kokeilla silti pitää. Taakse voi esimerkiksi lisätä yhden lehden tai käyttää paksumpia lehtiä muiden etuveto-Fiatien jousipakoista.
Mä olen ollut samoissa aikeissa jäykistää takajousitusta hieman, mutta saattaa olla että alusta ei enää sen jälkeen toimi niin hyvin radalla - kokeilla silti pitää. Taakse voi esimerkiksi lisätä yhden lehden tai käyttää paksumpia lehtiä muiden etuveto-Fiatien jousipakoista.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- fiat127mkII
- Viestit: 152
- Liittynyt: 03.02.2003 22:36
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
- fiat127mkII
- Viestit: 152
- Liittynyt: 03.02.2003 22:36
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Tukivarret ovat 128:aan ainakin tarvikkeena melko halpoja ja kuitenkin vanhat aina väljiä joten ei sen puoleen kannata kitsastella.
Kannattaa kuitenkin mitata osien pituusero ennen ostoa ettei tule turhan hurjaa muutosta jolloin saattaa vetoakselit jäädä lyhkäiseksi ja kulmamuutokset turhan rajuiksi.
Multa löytyy myös vanhoja tukivarsia jotka voin mitata jos ei muilta löydy infoa ensin.
Kannattaa kuitenkin mitata osien pituusero ennen ostoa ettei tule turhan hurjaa muutosta jolloin saattaa vetoakselit jäädä lyhkäiseksi ja kulmamuutokset turhan rajuiksi.
Multa löytyy myös vanhoja tukivarsia jotka voin mitata jos ei muilta löydy infoa ensin.