Pari kysymystä...

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Pari kysymystä...

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Jeesatkaas vähän kun tarttis tietää että mitä pitää tehdä sille huohotusletkulle joka lähtee venttiilikopasta??? :roll: Jos olisi vakiokaasari ni sehän pitäisi laittaa siihen ilmanputsarin koteloon... Tossa nykyisessä kaasarissa on vapaavirtaussuodatin ja siinä on reikä johon sen letkun sais mutta en tiiä onko se järkevää laittaa siihen ku se putsarin kotelo menee ihan paskaseksi sisältä. Maalaisjärki sanoo että sitä letkua ei saa tukkia. Sitten tarttis vielä tietää että mitä sille bensan paluuputkelle pitäisi tehdä ku siitä uudesta kaasaristä ei lähde mitään tankkiin takaisin...? Kyseessä on 903cc-kone kuten varmaan suurin osa tietää. :wink:
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Mulla oli samat ongelmat uno 60s
itse pidensin huohotus letkua ja pistin sen menemään auton pohjaa pitkin vähän matkaa tuli pohja öljyttyä samalla
katsastussetä ei valittanut tuosta naureskeli vain
oikeassa olet huohotinta ei saa tukkia
paluuputkeen kannattaa laittaa tulppa jos vaikka myöhemmin sitä tarvitsee
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Vai pidensit letkua? No jos sen voi kerta niin laittaa ni täytyy hamstrata koululta sopivaa letkua ja vetää alas asti. :P Juu niin yks tuttukin sanoi että se paluuputki kannattaa tukkia... No se on jo tukittu hienosti. :D Kiva kun vastasit.
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Kysy silti paikalliselta konttorilta saako putken pistää pohjaan menemään
Ja jos laitat sen pohjaan älä pistä pakarin lähelle muuten tulee kiva krääsä
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

No eiköhän siihen löydy ratkaisu... :wink:
Vastaa Viestiin