Integraleen kytkin
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Re: Integraleen kytkin
Paljos jää cometicille paksuutta kasattuna ? Jääkö riittävästi paljerakoa vai pitää ottaa siivu mäntien päältä ?
Fiat Uno Turbo i.e -88
Re: Integraleen kytkin
Soitto Paololle,ja tilaat 86mm liekkirenkaat,niin voit käyttää edelleen 1,9mm tiivistettä
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Re: Integraleen kytkin
Niin Paolo sano mullekin puhelimes et ihan mitä kokoa liekkirengasta saapi tilata euroja vastaan.
Et sieltä kans kyselisin ehkä ekana.
Et sieltä kans kyselisin ehkä ekana.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Re: Integraleen kytkin
paololle soitettu ja tiiviste tilattu 12mm pinnapultelle ja 85,5mm poraukselle 1,9mm paksuudella, hinta 195,- vai kannataisiko kumminkin ottaa 86mm poraukselle, varmaan vois vielä tiistaina tilausta muuttaa? luulen että tänään selvisi syy tohon tiivisteen vuotoonkin. laitoin pinnapultit kiinni lohkoon muistaakseni loctite 2701 lukitteella, en kiertänyt pultteja kierteen pohjaan piukkaan vaan jätin sopivaan korkeuteen käsin kiertämällä ja ajattelin että reilu lukitemäärä lukitsee pultit siihen.joo lukitsikin mutta ilmeisesti toi lukite joenkin antautuu lämmössä ja kansi pääsi hieman "höltymään" penkissä rääkätessä koska pinnapulteista vain yksi oli enää lohkossa kunnolla kiinni. joten muut älkää tehkö samaa virhettä. ajatus oli tossa lukitteen käytössä se että kun pultit lukitsee sillä eikä vedä lohkoon kiinni hampaat irvessä niin lohko ei murtuisi kierteiden kohdalta niin helposti, mutta metsään meni.. oppirahoja joo ja tossa just tarkistin et ton lukitteen lämmönkesto on max 150c eli taitaa olla liian vähän..
lancia delta integrale 16v(harrasteauto)
lancia delta integrale 8v(tiensä päässä..)
fiat 131 supermirafiori 2l TIC (käyttöauto)
ex fiat punto gt
skyline r32 gt-r (käyttis kesällä)
ex turbo ritmo 130tc
lancia delta integrale 8v(tiensä päässä..)
fiat 131 supermirafiori 2l TIC (käyttöauto)
ex fiat punto gt
skyline r32 gt-r (käyttis kesällä)
ex turbo ritmo 130tc
Re: Integraleen kytkin
Pinnapultit pitäisi kiristää lohkoon ainoastaan sormitiukkuuteen. Näin ainakin arp ohjeistaa.
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Re: Integraleen kytkin
Niin, kiristyyhän pinnapultin molempiin päihin sama voima kun mutterit vedetään momenttiin eli ei se pultin alapääkään löysällä ole. Pohjaan tiukkaaminen toki aiheuttaa turhaa rasitusta.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Integraleen kytkin
Ja ilman öljyjä vielä sormitiukkuuteen pinnat niin ei pääse pinnapultit kiertymään kun vääntää mutterit momenttiin...
Ehottomasti 86 porauksella oleva pahvi jos lohkossa on sylinterin yläpäässä "seeviä" !
Ehottomasti 86 porauksella oleva pahvi jos lohkossa on sylinterin yläpäässä "seeviä" !
Re: Integraleen kytkin
pitkästä aikaa tilanne edennyt hieman, eli tilton 3-levyinen kytkin tilattu jenkeistä, vanhoista kytkimista purettu käytettyjä keskiöitä että voi niitata ne tiltoniin kiinni (vanhat sachs kytkimien keskiosat semmoista materiaalia että voi porata)ja kannen tiiviste saapui Paololta. nyt tilanne on odottava tämän projektin suhteen koska kämpässä laajahko vesivahinko (keittiö,eteinen,wc,ja saunan katto ainakin) ja vielä autotalli projekti samaan aikaan (pohja kaivettu) kesken pahasti, niin aika ei riitä auton rakentamiseen.. jos ens kesänä sitten pääsis lancialla liikkumaan, miten se Juha Kankkunenkin sano, sitä voi elää iman 500hv mutta on se vähän kitumista tarvii ajella 400hv skylinellä... siitä vaan puuttuu se jokin
lancia delta integrale 16v(harrasteauto)
lancia delta integrale 8v(tiensä päässä..)
fiat 131 supermirafiori 2l TIC (käyttöauto)
ex fiat punto gt
skyline r32 gt-r (käyttis kesällä)
ex turbo ritmo 130tc
lancia delta integrale 8v(tiensä päässä..)
fiat 131 supermirafiori 2l TIC (käyttöauto)
ex fiat punto gt
skyline r32 gt-r (käyttis kesällä)
ex turbo ritmo 130tc
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Re: Integraleen kytkin
Oletko ehtinyt kyselemään tuollaisen paketin hintaa, vauhtis, asetelma ja levyt ? Minkä valmistajan asetelma mahtaa olla kyseessä ?tommi nylund kirjoitti:Nimenomaan toi Scaran setti olis massalevynen. Tosin siinä mun mielestä tulee työntävämuutos....mikä ei sinänsä välttämättä olis paha juttu?
Kun tässä ehtis niin pitäis kysyä siltä paljonko a) koko setti, b) pelkät levyt maksaa... Noi 7.25" levyt kun käy noihin Quarterpoundereihinkin.
Fiat Uno Turbo i.e -88
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Re: Integraleen kytkin
Enpä nyt enää ulkoa muista tarkkaan. Jotain vähän alle kaks tonnia se oli kaikkineen hiluineen...
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Re: Integraleen kytkin
Ai morjes. Pelkät levyt kyllä kiinnostaisi, et mitään eriteltyjä hintoja saanut ?
Fiat Uno Turbo i.e -88
- Croma T.i.e
- Viestit: 319
- Liittynyt: 21.01.2003 17:21
- Paikkakunta: Keuruu
- Viesti:
Re: Integraleen kytkin
Sama kiinnostais täällä myösUnoProjekti kirjoitti:Ai morjes. Pelkät levyt kyllä kiinnostaisi, et mitään eriteltyjä hintoja saanut ?
mistä noita scaran settejä löytyy?
Fiat 500, Integrale 16v, Alfoja + Maserati
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku