Tyhjäkäynti puuttuu...

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Tyhjäkäynti puuttuu...

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Rupee pikkuhiljaa tulee harmaita hiuksia ku toi rassi ei pysy käynnis tol uudel kaasaril. Mul on siinä nyt ihan uus ilmanputsari ja tyhjäkäynti täysillä eikä jaksa käydä. Koko kaasari on purettu ja putsattu bensalla ja paineilmalla... Kuulostaa käyvän ihan hemmetin rikkaalla. Röpöttää ja paukuttaa ja yskii ku mikä alle kolmen tonnin kierroksil. Oon kokeillu seosruuvin eri asentoja - turhaan. Se on nyt tän lyhyen ajan mitä se on mulla ollu ni paukuttanu putkessa oikeen urakalla. Sytkä on varmaan säädetty päin hanurii... Kärjet on hyväkuntoiset, johdot ja virranjakajan kansi on uudet jne. Millä mä saan säädetty sytytyksen ja seokset kohdalleen ku mul on vaan semmonen mittari lainas jolla pystyy kattoo jotain kosketuskulmia tai jotain semmosii...? Aargh... :x
mauri

käyntiongelmista

Viesti Kirjoittaja mauri »

Onkos sulla siinä seiskas se 850:sen pikku2kurkkuinen?Jos se on asennettu 850:sen imusarjalla,niin bensapinta on p...ellään,nimittäin
imusarjahan on koneistettu 850:sen koneelle,joka on about 8astetta tai jotain
kallellaan ja seiskan kone suorassa,joten ilman oikaisua/välilaippaa jää
kaasutin kallelleen ja saattaa tyhjäkäynnillä tulvia jos b-pinta on
korkealla!
(Mulla ois vara-aihioiksi 2kpl Holley-vastaavia jos on pulaa..)
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

No tuota...??? Kyllä kaasari ainakin on ihan suorassa. Imusarja??? Siis meinaatko sitä kappaletta joka kiinnitetään ite kanteen??? Mä oon vähän pihalla.
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

No voihan... Tossa bensanpinta-jutussa on kyllä perää. Tota rassii saa sahata aikalailla käyntiin kuumallakin koneella. Ja pitää olla kaasu pohjas. :cry:
mauri

imusarja

Viesti Kirjoittaja mauri »

sitä juurikin tarkoitan, eli onhan se erillinen yksikkö tuo imusarja.
Jos kaasari on "vaakatasossa" niin sitten sille on jotain tehty eli ei ole
siitä kiinni.
edelleenkin jos b-pinta on korkealla ja neulaventtiili vuotaa niin voi
tulvia ja sekoittaa käynnin.Pistä motti käyntiin ja kurkkaa käydessä
kaasuttimeen et mitä näkyy,sen huomaa jos polttoainetta tulee
vääristä paikoista....
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Ymmärrän... Se on ihan vaakatasos. Se on kuulemma ollu joskus wanhanmallisessa Skodassakin. :lol: Mä oonkin just laittamass rassauskamoja päälle. Täytyy kattoo sitä kaasarii...
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Mitä muuten pitäisi tehdä sille bensan paluuletkulle ja sille kaasarin alipaineletkun paikalle??? Mul on nyt kummatkin tukittu. Onko järkevää tukkia se paluuletku?
Vastaa Viestiin