En ole penkissä käyttäny,mutta varmasti siitä se 150heppaa ainakin löytyy...mulla oli lastu valmiina kun ostin pirssini.
lastujen hinnat vaihtelee aika paljon,ja se +30heppaa jääpi joillakin pelkäks unelmaks ,kun joillakin uno turbon omistajilla lastu ei ole toiminu.
Turbo Uno
- 1600cc_uno
- Viestit: 161
- Liittynyt: 21.02.2003 01:55
- Paikkakunta: turku
tässä tää sepustus siitä novitecin unosta saksaks. onhan siellä ainakin se lisärikastus piiri ja erilainen nokka-akseli näköjään. jos siitä joku vielä saa jotain muuta irti kuin mitä olen täällä luetellut niin oletko yst. ja kerrot minullekkin.
Frage:
Aus welchen Teilen besteht der 1.6 Turbo - Motor?
Antwort:
-Block und Kopf vom Tipo 1.6 (78 PS), Blocknr. 159 A 3.046
-Kolben müssen abgedreht werden, um Verdichtung zu reduzieren (Tipo 1.6 9,2:1, Uno Turbo 1.4 7,8:1)
-restliche Anbauteile (wie Ansaug- u. Abgaskrümmer, Einspritzung) vom Uno Turbo 1.4
-für das Thermostat muss ein Flansch angefertigt werden
-Öl- und Wasserleitung zum Lader mussen angepasst werden
-zusätzliche Einspritzdüse auf der Ansaugbrücke ab 0,7bar (angesteuert über Schutzschalter)
-grösserer Lader von Novitec (Garret), Ladedruck einstellbar bis max. 1bar
-Sportnockenwelle
-wassergekühlter Ladeluftkühler
lähden viemään kamoja moottorikoneistamoon. toivottavasti hinta ei pompsaha.
Frage:
Aus welchen Teilen besteht der 1.6 Turbo - Motor?
Antwort:
-Block und Kopf vom Tipo 1.6 (78 PS), Blocknr. 159 A 3.046
-Kolben müssen abgedreht werden, um Verdichtung zu reduzieren (Tipo 1.6 9,2:1, Uno Turbo 1.4 7,8:1)
-restliche Anbauteile (wie Ansaug- u. Abgaskrümmer, Einspritzung) vom Uno Turbo 1.4
-für das Thermostat muss ein Flansch angefertigt werden
-Öl- und Wasserleitung zum Lader mussen angepasst werden
-zusätzliche Einspritzdüse auf der Ansaugbrücke ab 0,7bar (angesteuert über Schutzschalter)
-grösserer Lader von Novitec (Garret), Ladedruck einstellbar bis max. 1bar
-Sportnockenwelle
-wassergekühlter Ladeluftkühler
lähden viemään kamoja moottorikoneistamoon. toivottavasti hinta ei pompsaha.