Regatan kone pystyyn, mahdollista?

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kuvan perusteella väittäisin että ei ole yhtään pienempi poaketti kuin vinokoneen omakaan jakaja, valitettavasti. Hulluna visiona tuli mieleen että mitenkäs mahtaisi sopia virranjakaja siihen benspumpun paikkaan, sehän paikka näyttää samalta kuin 124 sc:n/132 ruiskun paikka. Nokkiahan saa (kun ostaa uuden virinokan 8) , hinta vaan joku yli 500e) tuohon, ne pukit ovat aikas kiven alla.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Aika pienihän se on, vielä kun siihen hankkii semmoisen jakajankannen jossa johdot lähtee sivulle...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Ainakin mulla ne on kaikki sellaisilla kansilla jo valmiina, kun siis puhutaan siitä vinokoneen digiplexistä.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Totta, yleisimpiä ovat vaikka tarvikekansia on monenmoisia.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

:roll:
Viimeksi muokannut karkin, 19.01.2005 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Vielä noihin venäjänpuoliin liittyvä juttu - paljonko nuo pelkät suorasyttypuolat maksaa? Voisin ostaa noita tai muita halpoja wasted spark -puolia. Boksille ei ole tarvetta.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Ei kai Plexiä enää saa "tarvikkeena"/varaosana, aikoinaan noita sai Hankijan/Vehon organisaatioiden kautta. Ymmärtääkseni tuota matalampaa nokkapukkiin kiinnitettävää mallia ei ole saanut kuin tilaamalla varaosanumerolla, sehän ei ollut hyllytavarana, valmiina pakettina niin kuin noi lohkoasenteiset.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

8)
Viimeksi muokannut karkin, 19.01.2005 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Kunhan on se ratas sinne vaan, akselit oli muistaakseni molemmissa saman paksuiset. Kyllä noi rojut saa siirrettyä melkeen minne vaan jakajaan, digipexin varsinkin kun siinä ei ole muuta kuin pelkkä pyörijä... :wink: (vai onko Argentan digiplexissä jotain muutakin?)
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

No ei digissä mut plexissä :wink:
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8813
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Jep, nuo Plexin kamat siirtää mielestäni helposti vaikkapa vanhanmalliseen kärkijakajaan. Noi digit ja plexit on muuten sellaiset asiat mitkä menee monilta todella helposti sekaisin.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
Hazard
Viestit: 57
Liittynyt: 12.02.2003 20:53
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Lisää ideointia

Viesti Kirjoittaja Hazard »

Nro 779/1998
Liikenneministeriön päätös auton rakenteen muuttamisesta
6 §
Moottorin muuttaminen

2. Sylinterinkannen vaihtaminen toisenlaiseen rinnastetaan moottorin vaihtoon. Ellei muuta osoiteta, katsotaan muutetun moottorin tehon tällöin vastaavan iskutilavuuksien suhteessa moottoria, josta autoon vaihdettava sylinterinkansi on peräisin.
Resepti:

Otamme 2.0 pystykoneen alakerran. Korvaamme sen kannen croman kannella 154A1.000 90 hp CHT tai 154C2.000 / 154C5.000 98hp CHT. Kiitokset Vierille hyvästä informaatiosta. Koska iskutilavuus ei muutu, katsoo katsastusmies kombinaation joko 90 tai 98 heppaiseksi. Leima paperiin ja baanalle.

Nyt Ladaan on kuitenkin tulossa uusi kansi, missä muotoillut palotilat. Venttiilien ja kanavien parantelu on vielä suunnitteilla. Pitää ensin tutkia miten 1.6 CCCP-koneen käytös muuttuu, rahaa kun se ei niin kauheasti vie. Kaasari on vielä haussa, ei kenelläkään olisi tarjota noin 1.6 koneelle tarkoitettua 2 * 32mm vaiheittain aukeavaa kaasaria? Kuvia tulevasta kannesta

Kun sitten krooninen tehontarve iskee, joutunee harkitsemaan siirtymistä italialaisen suunnittelun helmeen. Ensin kone, sitten auto =)
Vastaa Viestiin