16V lancian kierto kangista
16V lancian kierto kangista
joo tilasin tohon kilpuriini paololta männät ja ne olisi nyt tossa minulla nopee toimitus oli....!!! joo mutta ne ei käy koska kierto kangen yläpää on liian ahdas...eli minulla oli 8v:n männät ja niissä kiertokangen yläpää on 31mm kun näissä paololta tulleilla on 25mm ja 8vn kiertokanki on 26mm että onko kenellä 16v:n mäntiä että saisin tietoa minkä mittaiset niissä on se???
Re: 16V lancian kierto kangista
mielestäni molemmissa on sama yläpää, kiertokangessa kohdistus nökön kätisyys vaan muuttuupw kirjoitti:joo tilasin tohon kilpuriini paololta männät ja ne olisi nyt tossa minulla nopee toimitus oli....!!! joo mutta ne ei käy koska kierto kangen yläpää on liian ahdas...eli minulla oli 8v:n männät ja niissä kiertokangen yläpää on 31mm kun näissä paololta tulleilla on 25mm ja 8vn kiertokanki on 26mm että onko kenellä 16v:n mäntiä että saisin tietoa minkä mittaiset niissä on se???
Dedra Grale on kasi vee ja tietysti kasi veen männät, mutta kuustoista veen kiertokanget, ja tosiaan ainut ero on laakerien eri kätisyys eli ne kohdistus nököset...
vai tarkotatko männän sisällä olevaa tilaa tapin kohdalta?(poikittais liike)
tappi on 22mm molemmissa
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Paha juttu!pw kirjoitti:joo nyt olis männät paikallaan ja jyrsin veivien päistä pari milliä pois eli niiden vapaa liike on nyt n 1.5mm riittääköhän se ?? en tiedä aika näyttää....niin tein sellaisen havainnon että niissä männissä on tappi keskellä mäntää kun näissä fiuden männissähän on tappi ollut n 2milliä sivussa...!!!
Fiatin parilitranen raapii vakiomännilläkin helmoja vallan hirveesti.
Eli tappihan saisi olla enemmänkin sivussa.