Tunnistatko osan?
Eli ei löytynyt tuolla pienemmällä halkaisijalla olevaa sylinteriä, täytyi soveltaa. Kiitos avusta!
PS. Tiiviste keskus ei enää tee tiivisteitä jotka on kosketuksessa jarrunesteen kanssa, materiaali kysymys ja turvallisuus.
Jatketaan aiheesta:
Ei kenelläkään olisi mahdollisuutta mitata (ja ottaa kuvaa) Lancia Deltan HF keski konsolin painonapeista siinä radion alla?
Entä minkä auton termari?
PS. Tiiviste keskus ei enää tee tiivisteitä jotka on kosketuksessa jarrunesteen kanssa, materiaali kysymys ja turvallisuus.
Jatketaan aiheesta:
Ei kenelläkään olisi mahdollisuutta mitata (ja ottaa kuvaa) Lancia Deltan HF keski konsolin painonapeista siinä radion alla?
Entä minkä auton termari?
Tälläinen Fiat osa tuli vastaan Ferrari 308:ssa
Osissa ei ole mitään vikaa, mutta hauska olisi tietää mistä etukaselin osat on peräisin.
Akselissa ei ole muuta numeroa kuin D.G.B. A5
Mutta pyörän puolelta löytyy seuraava Fiat varaosanumero 4150249
Huom pulttijako ynnä muu voi olla toinen, etsin siis vastaavaa aihiota:
Osissa ei ole mitään vikaa, mutta hauska olisi tietää mistä etukaselin osat on peräisin.
Akselissa ei ole muuta numeroa kuin D.G.B. A5
Mutta pyörän puolelta löytyy seuraava Fiat varaosanumero 4150249
Huom pulttijako ynnä muu voi olla toinen, etsin siis vastaavaa aihiota:
Palatakseni aiempaan eli ferrarin napaan, niin numeroa en löytänyt mutta lähimmäksi numeroltaan menevä napa oli 4159777 joka on 238 pakun takanapa joka on samannäköinen ja 5-pulttinen.. jostain samoilta ajoilta varmaan, toinen 5-pulttinen fiat mikä tulee mieleen niin 130, sitä ei ollut mun kataloogissa.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Alfassa on ilmeisesti 19.05mm eli 3/4" pääsylinteri, murtolukusessa taisi olla 19.05mm kykäsylinterit.unknown kirjoitti:Kytkimen pääsylinterin toinen kumeista on pettänyt ja kysyisinkin että tunnistaako joku vastaavanlaisen osan?
Sen verran olen päässyt selvyyteen että ruiskusuuttimissa käytetään juurikin vastaavanlaisia kumeja, ongelma on nimittäin tuo kokonaishalkaisija, mikä on pienempi kuin Alfassa.
Korjakumista ja muista kumi/tiivistefirmoista aloittaisin kyselemään tuollaista.
Mulle varaosakauppias lopulta suostui etsimään mallin mukaan samanlaista kumia korjaussarjoista, mutta kirjoista on nykyään jätetty mitat pois valitettavasti.
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Ihan tähän hätään ei mittoja ole mahdollista saada, mutta hyviä ehdotuksia otetaan vastaan. Aika näppärä on tuo Gookkelin kuvahaku ollut kun olen eri autojen osia etsinyt ja löytänyt.Keltsi kirjoitti:Jos vaan mahdollista, niin mittaisitko vielä vilkunlasin fyysiset mitat. Saattaisi hieman helpottaa tunnistusta...
Kun tuota osaa silloin pyörittelin niin juolahti kyllä mieleen sekin että olisiko mahdollista että kyseinen napa olisi toimitettu "sokeana" eli kyseessä voisi olla myös nelipulttinen?Sämpy kirjoitti:Palatakseni aiempaan eli ferrarin napaan, niin numeroa en löytänyt mutta lähimmäksi numeroltaan menevä napa oli 4159777 joka on 238 pakun takanapa joka on samannäköinen ja 5-pulttinen.. jostain samoilta ajoilta varmaan, toinen 5-pulttinen fiat mikä tulee mieleen niin 130, sitä ei ollut mun kataloogissa.
Vanha Multipla, kävi kyllä mielessä...
Tätä kumisarjaa ei varmasti löydy, kiitos toki vaivannäöstä.Ippe kirjoitti:Alfassa on ilmeisesti 19.05mm eli 3/4" pääsylinteri, murtolukusessa taisi olla 19.05mm kykäsylinterit.unknown kirjoitti:Kytkimen pääsylinterin toinen kumeista on pettänyt ja kysyisinkin että tunnistaako joku vastaavanlaisen osan?
Sen verran olen päässyt selvyyteen että ruiskusuuttimissa käytetään juurikin vastaavanlaisia kumeja, ongelma on nimittäin tuo kokonaishalkaisija, mikä on pienempi kuin Alfassa.
Korjakumista ja muista kumi/tiivistefirmoista aloittaisin kyselemään tuollaista.
Mulle varaosakauppias lopulta suostui etsimään mallin mukaan samanlaista kumia korjaussarjoista, mutta kirjoista on nykyään jätetty mitat pois valitettavasti.
Yritin todella etsiä niitä rinkuloita ja soitin myös eri kumifirmoihin, sillä tuloksella että sain tietooni sen että nykyään nämä firmat eivät enää tee jarruihin liittyviä osia edes tilauksesta koska kyseiset osat ovat niin ratkaisevassa tehtävässä ihmisten terveyden suhteen.
Soitin myös Ferrarille ja yritin tilata rinkuloita, no kumeja ei saa, mutta koko pääsylinterin pystyi tilaamaan. Pääsylinterille oli kertynyt hintaa 940€, eikä niitä ole varastossa Ferrarilla, vaan ne teetetään tehtaan Classiche pajalla, mikä varmasti selittää hinnan.
Ainoa jäljelle jäävä mahdollisuus on siis uusi pääsylinteri ja työsylinteri, siten että näiden suhde pysyy samana muuten voi joutua ostamaan uuden kytkinkammen.
Tuota noin, mitä tuossa sylkyssä on leimoja?unknown kirjoitti:[
Tätä kumisarjaa ei varmasti löydy, kiitos toki vaivannäöstä.
Yritin todella etsiä niitä rinkuloita ja soitin myös eri kumifirmoihin, sillä tuloksella että sain tietooni sen että nykyään nämä firmat eivät enää tee jarruihin liittyviä osia edes tilauksesta koska kyseiset osat ovat niin ratkaisevassa tehtävässä ihmisten terveyden suhteen.
Soitin myös Ferrarille ja yritin tilata rinkuloita, no kumeja ei saa, mutta koko pääsylinterin pystyi tilaamaan. Pääsylinterille oli kertynyt hintaa 940€, eikä niitä ole varastossa Ferrarilla, vaan ne teetetään tehtaan Classiche pajalla, mikä varmasti selittää hinnan.
Ainoa jäljelle jäävä mahdollisuus on siis uusi pääsylinteri ja työsylinteri, siten että näiden suhde pysyy samana muuten voi joutua ostamaan uuden kytkinkammen.
Tuohan tulee rintapeltiin kiinni kahdella pultilla, Enkkuvehkeissä ainakin on järestään samannäköisiä kamppeita ja taisi olla sakemanneissakin, veikkaan että korjaussarja josta kumit löytyy on saatavilla, kunhan vaan keksitään minkä auton tiedoilla sitä pitää kysyä.
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76