Kannen madaltamisesta!!?
Kannen madaltamisesta!!?
Olen ajatellut ottaa kannesta 0,8mm onko liikaa vai sopivasti?
Niin auto oli 133 fiatti
Niin auto oli 133 fiatti
Viimeksi muokannut Tero, 05.01.2003 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kannen viritys!!!!
Ensinnäkään JR-Tehokansi toimii kankaanpään kupees. Ei missään tapaukses likikään Forssaa.Ei muuten taida olla kovinkaan kummoses mainees, jollet tietty halua ns.isoventtiilikantta ilman hepokatti takuuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joten mikäli kunnon kannen haluaa,pitää viedä kunnon paikkaan!!!!Sehän on helppoa...viilaa sieltä ja täältä ja voimaa tulee????
En ole parempim kuin muut, mutta muistakaa kohtuus kaikessa ja venttiilikoossa.............
No eipä muuta kuin hyvää uutta vuotta............
Joten mikäli kunnon kannen haluaa,pitää viedä kunnon paikkaan!!!!Sehän on helppoa...viilaa sieltä ja täältä ja voimaa tulee????
En ole parempim kuin muut, mutta muistakaa kohtuus kaikessa ja venttiilikoossa.............
No eipä muuta kuin hyvää uutta vuotta............
Ruttua lisää
Siis jos tahdot lisää puristuksia niin kannattaa tehdä se niinpäin että ottaa lohkosta pois sen 0.3-0.5 mm. Silloin koko palotapahtuma tapahtuu kansipahvin yläpuolella. ja kannen rakenne ei heikkene.
Mä ihmettelin itsekin miksi näinpäin mutta eräs vanhempi asentaja/virittäjä selosti asian ja tuntui senverran järkeenkäyvältä että saattaa olla tottakin. Ja jos joku osaa kertoa lisää niin sehän olisi positiivista.
Mä ihmettelin itsekin miksi näinpäin mutta eräs vanhempi asentaja/virittäjä selosti asian ja tuntui senverran järkeenkäyvältä että saattaa olla tottakin. Ja jos joku osaa kertoa lisää niin sehän olisi positiivista.
meinas unehtua
Siis joo. Muisti pätkii. Jos tahdot välttämättä ottaa kannesta niin esim. Keravalla on R-koneistus. Tekee muuten hyvää jälkeä. Ja ei saa unohtaa sellaista firmaa kuin Kansiset. Väittävät parhaaksi.
Olen teettänyt kannen JR-tehokannella. Oli edullien, nopea ja olin ihan tyytyväinen. Hintakin oli alle puolet siitä mitä muut halusivat, ja ihan kivasti potki!
Marko
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
Kansi
Mikä sitten lisää tehoa kannen madalluksesta? Käsittääkseni terminen hyötysuhde nuosee. Korkeammassa puristuksessa bensa syttyy nopeammin ja palaminen lisää männän nopeutta -> lisää kierroksia. Kaasujen hengitykseen puristussuhteella ei ole juuri merkitystä, tilavuus pytyy suht samana ja paineet eivät juuri muutu. Olenkohan aivan väärässä?
Olisin myös kiinnostunut Kuopion ja Iisalmen seudun pajoista, jotka höyläävät kansia. Leväsellä on ilmeisesti joku paja, jossa hintaa on ~30€.
Olisin myös kiinnostunut Kuopion ja Iisalmen seudun pajoista, jotka höyläävät kansia. Leväsellä on ilmeisesti joku paja, jossa hintaa on ~30€.