Autossani (850 -74) rupesi tyhjäkäynnillä öljynpainevalo palamaan mystisesti peltisatsin asennuksen jälkeen. Valo sammuu kierroksia tarjotessa, joten hätä-apuna ruuvasin tyhjäkäynnin säätöruuvin tappiin. Nyt valo pysyy nippanappa mykkänä tyhjäkäynnillä. Pirssiin on vaihdettu öljyt (sitä 10-40w longlifelitkutinta) ja suodatin noin 400km sitten. Ölppää on mittatikun merkkien puoliväliin asti. Tuon valon syttymisen aiheuttava painehan on aika onneton? Eikös nuo öljypumput hajoa kertalaakista, tuntuis oudolta, että paine vain tippuisi vähitellen.. Toimi vielä päivällä ilman valon välkettä, tais olla peltisatsi "liikaa" vanhukselle .. Noh, jokatapauksessa huomenna haen värkkiin uuden öljynpaine-anturin, josko se auttaisi, mutta tuntuu jotenkin oudolta, että mokoma anturi tarvitsisi yhtäkkiä enemmän painetta sammuttaakseen valon.. Paineita en tähän hätään pääse mittailemaan..
Niin, onkos se pumppu nyt mahdollisesti tiensä päässä, vai lyönkö sen originaali valusarjan takas kii ..
Innokas öljynpainevalo
Innokas öljynpainevalo
Mitä isompi vika, sitä isompi leka!