fiat 127

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.

ViestiKirjoittaja vvieri » 29.09.2003 06:40

Tuo haku toimii siten että tuolla hakusanalla se hakee viestejä joissa esiintyy sanat '127' ja 'kone'. Sitä tuo AND siinä välissä tarkoittaa. Noissa vanhemmissa jutuissa on muunmuassa Unon SOHC koneen sovittelua.

Tuossa alla pari löytynyttä linkkiä, noita on vielä paljon lisää..
http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t ... t=127+kone
http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t ... t=127+kone
Ville Vieri
*** Sivut muuttaneet! *** www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
vvieri
GFF
 
Viestit: 19176
Liittynyt: 20.12.2002 14:06
Paikkakunta: Laihia

Turbo

ViestiKirjoittaja JTP » 06.10.2003 20:20

Sama peruskone löytyy ahdettuna Lancia Y10 Turbosta. Eli käy aika helposti seiskaankin. Luvat voikin olla eri juttu.
JTP
 
Viestit: 308
Liittynyt: 02.10.2003 11:20

50 hp vs 70

ViestiKirjoittaja JTP » 06.10.2003 20:26

1050 Stradan imuventtiili on pienempi kuin Sportissa eli 70 hp-versiossa. Pako sama. teholisäys on lähinnä kanavien, nokan ja kaasarin muutoksilla aikaansaatu. Sportin kanavat on huomattavasti isommat. 1300 Sportin venttiilit samat kuin 1050 Sportin. Itse asiassa lisäkuutiot 1300seen on tehty vain iskua pidentämällä, männätkin on samat. Eli kone on selvästi vääntävämpi. Mutta ei kyllä sitten kierrä samalla lailla kuin 1050. Virtasen Maurin tekemällä nokalla kierroksia löytyy yli 10000...siis 1050 Sportista A-ryhmän vermeillä.
JTP
 
Viestit: 308
Liittynyt: 02.10.2003 11:20

Edellinen

Paluu Tekniikka ja virittäminen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä

cron