Re: Bravo V1600 Ralli projekti.
Lähetetty: 29.10.2015 09:03
Ilmasuodatin kotelon ja kaasuläpän välinen putki on sitten erilainen lyhyt- ja pitkäiskuisissa.
Gruppo Fiat Finlandia r.y. - Alkuperäinen Fiat-merkkikerho jo vuodesta 1980.
http://fiatforum.fi/
Suosittelen kuitenkin ensin kaarittamaan ja sitten vasta maalaamaan... Saat samalla maalattua sisältäkin...MSalmela kirjoitti:Kaaret tulee näillä näkymin vasta joulukuussa. Menee vähän väärin päin mutta maalaan auton ennen kaaritusta. Pari päivää olisi vielä valmistelua mutta ei kai se haittaa vaikka kaikki on ok päällisin puolin?
MSalmela kirjoitti: Mikä on paras keino jos yrittää saada lasit pois EHJÄNÄ?
Täytyy käydä lainaamassa faijan Fein Multimasteria. Samanlainen kuin Bilteman mut huomattavasti kalliimpi. Hyvä että sekin tulee hyötykäyttöönjaketech kirjoitti:MSalmela kirjoitti: Mikä on paras keino jos yrittää saada lasit pois EHJÄNÄ?
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sahko ... 000024006/" onclick="window.open(this.href);return false;
kaveri otti bemarista ja mä otin kolfista tommosella lasit irti ja eikä mennyt kauan. terä ei yllä joka paikaa mutta niitähä voi modifoida
Tinneri tai bensa...MSalmela kirjoitti:Bitumilevyt poissa. Kuumailmapuhaltimella ja lastalla lähti suht helposti. Nyt pitää vielä pestä mutta millä?
brakecliineri mutta kallista.mikah kirjoitti:Tinneri tai bensa...MSalmela kirjoitti:Bitumilevyt poissa. Kuumailmapuhaltimella ja lastalla lähti suht helposti. Nyt pitää vielä pestä mutta millä?
Se ei ainakaan toiminut minulla yhtä tehokkaasti kun tinneri. Ja se haihtuu turhan nopeesti.jaketech kirjoitti: brakecliineri mutta kallista.
Kokeilin. Tinneri on hyvä. Pahoissa paikoissa pistin tärpätillä lioitetun rätin päälle ja hyvin lähti,mikah kirjoitti:Se ei ainakaan toiminut minulla yhtä tehokkaasti kun tinneri. Ja se haihtuu turhan nopeesti.jaketech kirjoitti: brakecliineri mutta kallista.
Jep, se on hyvä konsti että antaa vähänaikaa liota rätin alla. Toi pikipahvien irrottelu on se kilpurin rakentelun pahin homma.MSalmela kirjoitti: Kokeilin. Tinneri on hyvä. Pahoissa paikoissa pistin tärpätillä lioitetun rätin päälle ja hyvin lähti,
kannataa samalla ku tekee kaaria ni laittaa penkin kiinnikkeet ja sovittaa penkkiä paikalleen, voi muuten tulla ongelmia penkin asennon kans jos ottaa esim putkiin kiinni tai jms. kaveri kokeile tän ja onkoha se jo kolmekertaa joutunut kaaria muuttelee ku ei mahu autoon istumaan.MSalmela kirjoitti:Penkkiraudat kannattais varmaan tehdä ennen kaaria? Olisi vielä muutama päivä aikaa. Ei oo sääntökirjaa mistä katsoa eli mistä aineesta jne?
Niin ja ihan kypärä päähän ja kattoo ettei ota potta putkiin kiinne.jaketech kirjoitti:kannataa samalla ku tekee kaaria ni laittaa penkin kiinnikkeet ja sovittaa penkkiä paikalleen, voi muuten tulla ongelmia penkin asennon kans jos ottaa esim putkiin kiinni tai jms. kaveri kokeile tän ja onkoha se jo kolmekertaa joutunut kaaria muuttelee ku ei mahu autoon istumaan.MSalmela kirjoitti:Penkkiraudat kannattais varmaan tehdä ennen kaaria? Olisi vielä muutama päivä aikaa. Ei oo sääntökirjaa mistä katsoa eli mistä aineesta jne?
sääntökirja löytyy akk sivuilta.
http://www.autourheilu.fi/lajit/tekniikka/saannot/" onclick="window.open(this.href);return false;