Sivu 1/1

Linkki

Lähetetty: 09.05.2014 09:53
Kirjoittaja 1300ti

Re: Linkki

Lähetetty: 10.05.2014 00:20
Kirjoittaja KonstaapeliMurina
Tota mä en tajuu ku 4-ovinen auto muutetaan 2-oviseks, niin etuovet jaa lyhkäseks. eiks ton b-pilarin vois siirtää samalla taaemmas?!

Re: Linkki

Lähetetty: 10.05.2014 12:48
Kirjoittaja stella
Se on monelle tekemätön paikka siirtää b-pilaria...Joten autosta tulee todella hölmön näköinen,kun etuovet jäävät lyhyiksi :roll:

Re: Linkki

Lähetetty: 10.05.2014 15:58
Kirjoittaja Sämpy
Farkussa saattaa olla ihan toimiva ratkaisu, tulee pitkän näköinen perä. Noin tehdaskin teki 1100 Vanin kanssa.

Kuva

Ja tässä häkellyttävän hienossa suomivalmisteessakin (Buick?) taitaa olla alkuperäisen pituinen ovi:

Kuva

Re: Linkki

Lähetetty: 28.06.2014 12:17
Kirjoittaja 1300ti
Jaa, kiinnitin kyllä huomiota koko auton muuhun viimeistelyn tasoon. Minusta tuo on hieno juuri noin, perinteiseen tapaan lyhyennetty etuovi on ehkä hitusen kevyempi, mutta ainakin kylkilinjasta tulee siten vauhdikkaampi, kun perän muodot jatkuvat b-pilarista oikeaa kaksiovistakin pidemmän matkan.

Mikä lie vanhojen rataladojen kohtalo nykyisin ylipäätään? Onko luokka enää lainkaan elossa? Vanhimmat alkavat hipoa jo sellaisenaan MR-ikää.

Kun nyt kerettiläisiin menopeleihin mennään, niin näitä Urhon ajojakin voisi lähteä joskus katsomaan. Yllättävän kovia kierrosaikoja ovat puolihupihengessä tehdyillä pahnoillaan tahkoneet, itse olen niin kädetön kuski ja tekijä, että nostan hattua. http://www.urhonajot.fi/etusivu/