Sivu 1/1

Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 27.07.2013 17:49
Kirjoittaja ENRICO
Etsiskellään takatukivarren sisäkiinnityksen mutka! rautoja luokiteltuja GrA tai jollakin olis malli jonka mukaan
voisi tehdä.

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 29.07.2013 13:55
Kirjoittaja 131rally
Moro, miten projekti muutoin? En ole kuullut tästä projektista ja sinällään kiinnostava. Onko sinulla esittää kuvaa tuosta osasta. Minulla oli jotain osia g.A Ritmoon jotka suurimman osan hävitin eteenpäin. Vetoakseli ainakin on jokin race versio, jota en tiedä onko g.A Ritmo vai Integrale. Muistaakseni etunavat/olka-akselit voisin saada myös.

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 29.07.2013 14:56
Kirjoittaja ENRICO
Luokitus todistuksessa ainoa kuva joka löytyy ja etujarrusatulat pitäs vielä löytää muuten osat lähes tulkoon on ja loput
tehdään omatuotantona!.

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 31.07.2013 00:35
Kirjoittaja ENRICO
Vänkyrä rauta löyty kiitokset. Etujarrusatulat ja neste käsijarrun satula jos jostain pompsahtas
Etusatula LOCKHEED 4 mäntäinen männän halkasija 38mm
Käsijarrusatulan BRENBO numero oikea 7025990 ja vasen 7025989 .

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 05.08.2013 13:24
Kirjoittaja Ippe
Olisiko sulla tarkempaa kuvausta noista etujarruista, nimittäin esimerkiksi Leyland Princessin etusatulat ovat nelimäntäiset Locheedit ja sellaisia saattaisi olla jopa varastossa.

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 05.08.2013 21:59
Kirjoittaja mikah
Ne on tuon tyyliset, eli ei löydy siviiliautoista: http://www.apracing.com/product_details ... _disc.aspx

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 06.08.2013 11:14
Kirjoittaja Ippe
mikah kirjoitti:Ne on tuon tyyliset, eli ei löydy siviiliautoista: http://www.apracing.com/product_details ... _disc.aspx



Kovasti nuo kuitenkin näyttävät Prinsessan satuloilta, männäntkin taitavat olla samaa kokoa, noissa kyllä taitaa olla spaceri puoliskojen välissä...

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 06.08.2013 11:29
Kirjoittaja -HH-
Onko ne Prinsessan satulat kevytmiiniä?

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 06.08.2013 11:51
Kirjoittaja Ippe
-HH- kirjoitti:Onko ne Prinsessan satulat kevytmiiniä?


Pitää katsoa kun sellaiset eksyvät naaman eteen.

Edit:

Internetin mukaan Princessin satulat ovat mallia AP 3247-207C.

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 06.08.2013 17:05
Kirjoittaja FulviaHF
Nu kisasatulat ovat yhdestä alumiini "möykystä" koneistettuja. Princesin valurautaiset voi halkaista eli ei varmaankaan luokiteltu Ritmoon. Kannattaa seurata Ebayn ilmoitukia. Siellä jarruja aina silloin tällöin myynnissä. Eikös Ritmoon kuitenkin ole saannissa usempaakin versiota jarruja? Ainakin vanhemmassa 75 lisäluokiteltu isompi 1-sylinterinen jarru on muistaakseni Rellu 17 satula. Mika millaiset jarrut sinun ex. Autonovo A-ryhmäläisessä on? Ja tervetuloa Vilppulaan Autocrossiin.

Re: Ritmo Abarth 130 TC Gr A (historic rally)projekti

ViestiLähetetty: 06.08.2013 22:14
Kirjoittaja mikah
FulviaHF kirjoitti:Nu kisasatulat ovat yhdestä alumiini "möykystä" koneistettuja. Princesin valurautaiset voi halkaista eli ei varmaankaan luokiteltu Ritmoon. Kannattaa seurata Ebayn ilmoitukia. Siellä jarruja aina silloin tällöin myynnissä. Eikös Ritmoon kuitenkin ole saannissa usempaakin versiota jarruja? Ainakin vanhemmassa 75 lisäluokiteltu isompi 1-sylinterinen jarru on muistaakseni Rellu 17 satula. Mika millaiset jarrut sinun ex. Autonovo A-ryhmäläisessä on? Ja tervetuloa Vilppulaan Autocrossiin.


Mulla on edessä vakiot ja takana luokitellut levyt, yhdellä satulalla ja vaijeri käsijarrulla, paikka tosin käsijarrusatulallekin löytyy. Hyvin ovat riittäneet nuokin.
75 Ritmoon on muistaakseni luokiteltu myös samat satulat kun 125/130 Ritmojen vakiot. Abarth Ritmojen eturipustuksetkin ovat peruja juurikin kakkos ryhmäläisestä 75:sta.

Ja kiitokset, justiin tulin Bravo kärryllä mökille odottelemaan viikonloppua. Kävin autoa hakiessa kokeilemassa muutaman startin Huittisten jokkisradalla..
Pirusti se 20 heppaa tehokkaampi ja satakiloa kevyempi Bravo menee omaan Stiloon verrattuna...