Sivu 24/24

Re: Fiat 131 g.4 kilpuri-projekti

ViestiLähetetty: 03.04.2018 14:12
Kirjoittaja 131rally
Yritin viestittää tuolle unoprojektille mutta ei vastaa. Oliskohan puhelinnumeroa?

Re: Fiat 131 g.4 kilpuri-projekti

ViestiLähetetty: 16.04.2018 21:18
Kirjoittaja 131rally
Nyt on lohkokin kohta valmis. Mutta seuraava pienempi ongelma, nelosryhmäläisessä on akku kiinni kotelossaan kahdella kumilenkillä joissa koukut päissä. Semmoisia n. 20cm pitkiä kumilenkkejä joissa koukut päissä. Tämä on sääntöjen mukainen tapa historicissä, olen tarkistanut. Mistä löytäisin sopivan mittaiset kumit?

Tässä ei ole koukkujakaan, mutta on myös liian lyhyt
https://www.elvezio.com/en/rubber-strap ... china.html

Samarassa olisi aika liki oikean näköinen pituudeltaan mutta ei ole koukkuja.
https://ladapower.com/catalog/lada-2108 ... rap-detail

Ladassa olisi 29cm mutta ei ole koukkuja
http://ladaparts.com.au/index.php?route ... &limit=100

http://www.ricambio.co.uk/spare-wheel-r ... c-fiat-500
Nämä on liian pitkät 39cm mutta malli olisi muuten just oikein.

Re: Fiat 131 g.4 kilpuri-projekti

ViestiLähetetty: 31.07.2018 10:20
Kirjoittaja 131rally
Nyt on peräkontti kuivasumpun letkuja vaille täysin valmis. Kojetaulusta puuttuu vain joku varoitusvalo, polkimet paikallaan, jarruputkisto paria letkua vaille valmis. Odottelen kuivasumpun letkuja ja takajarrusatuloita. Käsijarrusatulat sain huollettua viime viikolla. Moottori ei mennyt ihan putkeen kun Tammer-Dieselissä tekivät runkolaakerilinjan oikaisun. Nyt kun lohko oli viimein maalattu ja menossa kasaan huomasin etteivät olleetkaan madaltaneet pukkeja. Pukit niin ruosteiset etteivät varmasti istu 100% ja sen takia lähetettiin tehtäväksi. Nyt on uusinta kierros kestänyt jo 3vk eikä vieläkään ole tullut. Tästä päivästä 4vk kotikylän kisaan. Saa nähdä saadaanko valmiiksi. Kansi on jo koottu, samoin giljotiini. Vaihteiston huoltokin oli käynnistynyt viime viikolla.