Pari kuvaa menneisyydestä
Pari kuvaa menneisyydestä
http://s191.photobucket.com/albums/z157 ... ilpureita/
Yksi tosi väärän merkkinenkin on kuvissa, mutta se on onneksi poistunut omistuksesta.....
Koitan saada jossain vaiheessa väännettyä noita vanhoja videoitakin johonkin vuosilta -89--05. Sain joululahjaa sellaisen videonauhurin jolla saa suoraan väännettyä videot koneelle. Videoita on jotain 60 kpl jossa ollaan itekkin mukana. Ja kaikkien kuvien Lancia on yksi ja sama LAITE.
Yksi tosi väärän merkkinenkin on kuvissa, mutta se on onneksi poistunut omistuksesta.....
Koitan saada jossain vaiheessa väännettyä noita vanhoja videoitakin johonkin vuosilta -89--05. Sain joululahjaa sellaisen videonauhurin jolla saa suoraan väännettyä videot koneelle. Videoita on jotain 60 kpl jossa ollaan itekkin mukana. Ja kaikkien kuvien Lancia on yksi ja sama LAITE.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Vanhoja kuvia on aina mukava katsella.Itselläkin on jossain,tietäisi vaan missä, todella vanhoja paikallisia sprint-kuvia.Tai silloinhan kyseinen kilpailu ajettiin Mellilän maastoajojen nimellä.Sai omasta tienpäästä räppäiltyä kuvia.
Tuomelan Leif jo silloin veteli Alfallaan..
Kuvablogiin ei ole toistaiseksi kertynyt kuin nuo vanhat Jyskälä-kuvat.
Tuomelan Leif jo silloin veteli Alfallaan..
Kuvablogiin ei ole toistaiseksi kertynyt kuin nuo vanhat Jyskälä-kuvat.
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Kilpurikuvia 8 venasesta Gralesta
Löytyyköhän mistään tai keltään kuvia 8 venttiilisistä tehtaan A-ryhmän Delta Integrale kilpureista. Kai jotain kirjojakin aiheesta on tehty. Lähinnä konehuoneesta ja ohjaamosta kaipailisin detaljitietoa.
Juha
Juha
Kirjoja löytyy monenlaisia ja netissäkin on aikapaljon kuvia näkynyt.
Nuo autot tuppaavat olemaan hyvin yksilöllisiä. Kahta samanlaista ei taida löytyä. Mm. niissä on erilaisia lämppäreitä, paisuntasäiliöitä, öljynkerääjiä, jarrunestesäiliöitä, ym.. Ja sisällä on suunnilleen joka autossa mittarit ja merkkivalot eri järjestyksessä. Sitten kun suuri osa autoista on aikain saatossa päivitetty uudemmaksi, niin sitten ne vasta sekaisin ovat. Tehtaalla muutettiin mm. suuri osa Hf 4WD malleista integraleiksi joko omaan käyttöön, Jolly Clubille tai asiakas autoiksi ja niistäkin vielä muutama 16v:ksi. On maailmalla ollut tehtaan Evo:kin myynnissä, joka oli itseasiassa ihan ihan alkupään 4WD, tosin ei tehtaan päivittämä.
Tuossa http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=DS82&Lang=en , on ainakin kokolailla yhdenmallinen 8v:n kojelauta, paitsi kierroslukumittari ja tuo sulakerasian päällä oleva pleksi, joka tuli vasta myöhemmin. Ja pääkytkinkin pitäisi olla penkkien takana keskellä. Niin, ja tietty puuttuu radionpaikalta Motorolan radiopuhelin... Tuo on tosiaan Biasionin -89 8v Monte auto, ja sen jälkeen lähtenyt tehtaan käytöstä.
Omassa autossa on pari asiaa mitä ei ole tullut vastaan kun niissä kolmessa uudessa autossa jotka tehtiin -87 Portugali ralliin. Eli sulakerasia on kojelaudassa eripäin kun muissa , tankin huohotin on nippusiteellä kiinni peräluukun raossa katonreunassa (useimmiten se on katolla).
Sekin on tehtaalla muutettu -88 Integraleksi.
Gr.A valmistusmäärät (ei asiakasautoja):
HF 4WD 28 kpl, joista ainakin 15 muutettu tehtaalla Integraleksi.
8v 24kpl, 17kpl Torinon kilvissä (ei sisällä HF 4WD päivityksiä), 14 autoa päivitetty 16v:ksi
16v 1989 18kpl
16v 1989--90 37kpl
Evo 18kpl
Mm. Auriolin punainen 16v -89 San Remossa on alkujaan Biasionin 8 venttiilinen -89 Jyskälä auto.
Vaikeeta on selvittää missä on minkäkin mallin kojelauta....
Nuo autot tuppaavat olemaan hyvin yksilöllisiä. Kahta samanlaista ei taida löytyä. Mm. niissä on erilaisia lämppäreitä, paisuntasäiliöitä, öljynkerääjiä, jarrunestesäiliöitä, ym.. Ja sisällä on suunnilleen joka autossa mittarit ja merkkivalot eri järjestyksessä. Sitten kun suuri osa autoista on aikain saatossa päivitetty uudemmaksi, niin sitten ne vasta sekaisin ovat. Tehtaalla muutettiin mm. suuri osa Hf 4WD malleista integraleiksi joko omaan käyttöön, Jolly Clubille tai asiakas autoiksi ja niistäkin vielä muutama 16v:ksi. On maailmalla ollut tehtaan Evo:kin myynnissä, joka oli itseasiassa ihan ihan alkupään 4WD, tosin ei tehtaan päivittämä.
Tuossa http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=DS82&Lang=en , on ainakin kokolailla yhdenmallinen 8v:n kojelauta, paitsi kierroslukumittari ja tuo sulakerasian päällä oleva pleksi, joka tuli vasta myöhemmin. Ja pääkytkinkin pitäisi olla penkkien takana keskellä. Niin, ja tietty puuttuu radionpaikalta Motorolan radiopuhelin... Tuo on tosiaan Biasionin -89 8v Monte auto, ja sen jälkeen lähtenyt tehtaan käytöstä.
Omassa autossa on pari asiaa mitä ei ole tullut vastaan kun niissä kolmessa uudessa autossa jotka tehtiin -87 Portugali ralliin. Eli sulakerasia on kojelaudassa eripäin kun muissa , tankin huohotin on nippusiteellä kiinni peräluukun raossa katonreunassa (useimmiten se on katolla).
Sekin on tehtaalla muutettu -88 Integraleksi.
Gr.A valmistusmäärät (ei asiakasautoja):
HF 4WD 28 kpl, joista ainakin 15 muutettu tehtaalla Integraleksi.
8v 24kpl, 17kpl Torinon kilvissä (ei sisällä HF 4WD päivityksiä), 14 autoa päivitetty 16v:ksi
16v 1989 18kpl
16v 1989--90 37kpl
Evo 18kpl
Mm. Auriolin punainen 16v -89 San Remossa on alkujaan Biasionin 8 venttiilinen -89 Jyskälä auto.
Vaikeeta on selvittää missä on minkäkin mallin kojelauta....
Varmaan nämä on jo olleet jossakin Videot-osastollakin,mutta laitetaan nyt tähänkin ketjuun.
Hienoa materiaalia mm. tehdas-auton kokoonpanosta:
http://www.youtube.com/watch?v=axjeJQ9pjAs
http://www.youtube.com/watch?v=E9cIlnph ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_FsRWFnH ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=W8NFTHNP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=kE0LChFn ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=N5fWJfZA ... re=related
Ainakin tuossa viimeisessä on jonkinverran sisäkuvaa.
Hienoa materiaalia mm. tehdas-auton kokoonpanosta:
http://www.youtube.com/watch?v=axjeJQ9pjAs
http://www.youtube.com/watch?v=E9cIlnph ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_FsRWFnH ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=W8NFTHNP ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=kE0LChFn ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=N5fWJfZA ... re=related
Ainakin tuossa viimeisessä on jonkinverran sisäkuvaa.
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Tuo viimeinen olikin jäänyt jostain syystä iteltäni katsomatta. Hyviä filmejä! Tuossa on menossa -87 Monten testit ja testi autona sama jolla Alessandrini ajoi -87 Olympus rallin USA:ssa. Muuta historiaa sillä ei sitten tehtaalta olekkaan. Tuossakin on taas ihan eri järjestyksessä kaikki, vaikka ei omaani montaa kuukautta eroa. Puuttuu ainakin digitaaliset lämpömittarit ja Vespan nopeusmittari...
Ehkä tuttu osoite. Tuolla on listattuna tehtaan ralliautoja ja joissain maininta
että päivitetty integraleksi:
http://www.hfalex.it/index2.htm
Tuolla kohtaan STORY
ja alaotsikko OFFICIAL DELTA BY ABARTH NUMBER PLATES LIST
että päivitetty integraleksi:
http://www.hfalex.it/index2.htm
Tuolla kohtaan STORY
ja alaotsikko OFFICIAL DELTA BY ABARTH NUMBER PLATES LIST
Coupe 20VT
Skyline GT-R
Tesla model S
Skyline GT-R
Tesla model S