luokitustodistus hakusessa 850 coupe
luokitustodistus hakusessa 850 coupe
Niin
Olisko jollakulla luokitustodistusta 5060-66 tallessa ?
Siis 850 coupeen.
Tuolta dasu.dk saitilta ei enää sitä saa.
Olisko jollakulla luokitustodistusta 5060-66 tallessa ?
Siis 850 coupeen.
Tuolta dasu.dk saitilta ei enää sitä saa.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
850 coupe luokkari
oheiset herrat ajavat kasipätkä kupeella kilpaa:
Marko Leponiemi / Tamua ja Jani Laaksonen Mäntsmk. Heiltä saattaisi myös löytyä apua...
Marko Leponiemi / Tamua ja Jani Laaksonen Mäntsmk. Heiltä saattaisi myös löytyä apua...
Ei niin nopea, mutta pääasia, että puhutaan...
Kilpamirafiori
Moro,
Vasta nyt tuli katsottua tuo allekirjoitus; minkälainen F-ryhmän Mirafiori sulta löytyy; oletko ajanut / aikeissa ajaa sillä lähiaikoina?
Vasta nyt tuli katsottua tuo allekirjoitus; minkälainen F-ryhmän Mirafiori sulta löytyy; oletko ajanut / aikeissa ajaa sillä lähiaikoina?
Ei niin nopea, mutta pääasia, että puhutaan...
Terve
Mirafiori on vm 81 4 ovinen kanttilamppu ja keulalla 1600tc. Auto on hankittu projektina jokin aika sitten. (olisiko 2 vuotta)
Edellinen omistaja on ajanut silä viimeksi kilpaa (sprintissä), mutta auto on tällä hetkellä työn alla. Esim. levikkeiden asennusta, jne. Sitten kun auto saadaan arvonsa mukaisiin kuosiin niin sisältä kuin ulkoa, ajamme seuraavan kisan mutta milloin sitä aikaa riittää siihen, en osaa sanoa varmaksi.
Alustaa joutuu muuttamaan vielä aika reilusti, kuten myös moottoria ja voimansiirtoa. Vielä ei ole sekään varmaa ajetaanko 1600:lla vai 2 litraisella.
Tuosta 850 coupesta vielä sen verran, että naapurin isäntä ja tiimikaveri osti sen samaisen coupen joka on juuri tuon Laaksosen entinen auto. Aikoo lähteä ulkoiluttamaan uutta hankintaa 19.9 leppävirralla sprintissä.
Kiitokset muuten vielä, niistä luokkareista harvinaisen lancian omistajalle.
Mirafiori on vm 81 4 ovinen kanttilamppu ja keulalla 1600tc. Auto on hankittu projektina jokin aika sitten. (olisiko 2 vuotta)
Edellinen omistaja on ajanut silä viimeksi kilpaa (sprintissä), mutta auto on tällä hetkellä työn alla. Esim. levikkeiden asennusta, jne. Sitten kun auto saadaan arvonsa mukaisiin kuosiin niin sisältä kuin ulkoa, ajamme seuraavan kisan mutta milloin sitä aikaa riittää siihen, en osaa sanoa varmaksi.
Alustaa joutuu muuttamaan vielä aika reilusti, kuten myös moottoria ja voimansiirtoa. Vielä ei ole sekään varmaa ajetaanko 1600:lla vai 2 litraisella.
Tuosta 850 coupesta vielä sen verran, että naapurin isäntä ja tiimikaveri osti sen samaisen coupen joka on juuri tuon Laaksosen entinen auto. Aikoo lähteä ulkoiluttamaan uutta hankintaa 19.9 leppävirralla sprintissä.
Kiitokset muuten vielä, niistä luokkareista harvinaisen lancian omistajalle.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
-
- GFF
- Viestit: 1245
- Liittynyt: 09.08.2005 10:27
- Paikkakunta: Iisalmi
Kaaret kesti kyllä ihan ok, ei mitään ongelmia.
Leppävirran sprintin järjestäjille sen verran terveisiä, että voisiko historikit ajaa mielellään ensin, koska neliveto-ohjuksien jälkeen reitti oli siinä kunnossa että pelastaissani pajerolla kasipuolikasta, tuntui sille että ajelen vasta kynnetyssä pellossa.
Vauhtia oli tuossa vaiheessa onneksi vain nimeksi, mutta koska penkka oli tosi jyrkkä auto kellahti katolleen pellolle.
No. prkl. illalla piti ottaa kuskin kanssa ne kaatokännit sitten, mutta peltihommia tuli. Ei mitään sen vakavampaa onneksi.
Lisäksi tuulilasi pitäisi löytää jostakin. Onko kellekkään suomalainen firma asvo tjsp. tuttu ? nykyisessä lasissa on ko. firman leima.
Kaiken kukkuraksi känniläinen rallikansa käänsi auton pyörilleen tietenkin sen ehjän kyljen kautta , sen lisäksi että yrittivät repiä ovet paskaksi.
Eli sillekkin puolelle peltihommia.
Leppävirran sprintin järjestäjille sen verran terveisiä, että voisiko historikit ajaa mielellään ensin, koska neliveto-ohjuksien jälkeen reitti oli siinä kunnossa että pelastaissani pajerolla kasipuolikasta, tuntui sille että ajelen vasta kynnetyssä pellossa.
Vauhtia oli tuossa vaiheessa onneksi vain nimeksi, mutta koska penkka oli tosi jyrkkä auto kellahti katolleen pellolle.
No. prkl. illalla piti ottaa kuskin kanssa ne kaatokännit sitten, mutta peltihommia tuli. Ei mitään sen vakavampaa onneksi.
Lisäksi tuulilasi pitäisi löytää jostakin. Onko kellekkään suomalainen firma asvo tjsp. tuttu ? nykyisessä lasissa on ko. firman leima.
Kaiken kukkuraksi känniläinen rallikansa käänsi auton pyörilleen tietenkin sen ehjän kyljen kautta , sen lisäksi että yrittivät repiä ovet paskaksi.
Eli sillekkin puolelle peltihommia.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -