luokitustodistus hakusessa 850 coupe

Moottoriurheiluun liittyvät kysymykset, mielipiteet ja projektit.
fate
Viestit: 112
Liittynyt: 15.02.2003 03:29
Paikkakunta: Iisalmi

luokitustodistus hakusessa 850 coupe

Viesti Kirjoittaja fate »

Niin

Olisko jollakulla luokitustodistusta 5060-66 tallessa ?
Siis 850 coupeen.

Tuolta dasu.dk saitilta ei enää sitä saa.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
McJAS
Viestit: 236
Liittynyt: 09.10.2006 13:20
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja McJAS »

Otapa yhteyttä Rafu Pettersoniin p.0400 404118
Jari
Lancia Beta Montecarlo r.4 Historic I -76 (kesk.)
Lancia Delta HF Integrale 16V -90
Fiat Ducato eiku Peugeot Boxer II 2,8 -02
Ford F150 4x4 -91, hah ei enää
outlawjw
GFF
Viestit: 701
Liittynyt: 08.11.2004 17:13
Paikkakunta: Loppi

850 coupe luokkari

Viesti Kirjoittaja outlawjw »

oheiset herrat ajavat kasipätkä kupeella kilpaa:
Marko Leponiemi / Tamua ja Jani Laaksonen Mäntsmk. Heiltä saattaisi myös löytyä apua...
Ei niin nopea, mutta pääasia, että puhutaan...
Jankos
Viestit: 334
Liittynyt: 31.03.2005 10:30
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Täältä löytyy!

Heitä vaikka mailiosoite yv:llä niin saan lähetettyä.
fate
Viestit: 112
Liittynyt: 15.02.2003 03:29
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja fate »

Kiitos kaikille.

Luokkarit löytyneet.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
outlawjw
GFF
Viestit: 701
Liittynyt: 08.11.2004 17:13
Paikkakunta: Loppi

Kilpamirafiori

Viesti Kirjoittaja outlawjw »

Moro,
Vasta nyt tuli katsottua tuo allekirjoitus; minkälainen F-ryhmän Mirafiori sulta löytyy; oletko ajanut / aikeissa ajaa sillä lähiaikoina?
Ei niin nopea, mutta pääasia, että puhutaan...
fate
Viestit: 112
Liittynyt: 15.02.2003 03:29
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja fate »

Terve

Mirafiori on vm 81 4 ovinen kanttilamppu ja keulalla 1600tc. Auto on hankittu projektina jokin aika sitten. (olisiko 2 vuotta)

Edellinen omistaja on ajanut silä viimeksi kilpaa (sprintissä), mutta auto on tällä hetkellä työn alla. Esim. levikkeiden asennusta, jne. Sitten kun auto saadaan arvonsa mukaisiin kuosiin niin sisältä kuin ulkoa, ajamme seuraavan kisan mutta milloin sitä aikaa riittää siihen, en osaa sanoa varmaksi.

Alustaa joutuu muuttamaan vielä aika reilusti, kuten myös moottoria ja voimansiirtoa. Vielä ei ole sekään varmaa ajetaanko 1600:lla vai 2 litraisella.

Tuosta 850 coupesta vielä sen verran, että naapurin isäntä ja tiimikaveri osti sen samaisen coupen joka on juuri tuon Laaksosen entinen auto. Aikoo lähteä ulkoiluttamaan uutta hankintaa 19.9 leppävirralla sprintissä.

Kiitokset muuten vielä, niistä luokkareista harvinaisen lancian omistajalle.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
ce
Viestit: 6
Liittynyt: 17.06.2009 16:29

Viesti Kirjoittaja ce »

:roll:
Kuva
Kuva
Avatar
jknracing
Viestit: 685
Liittynyt: 02.05.2004 22:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Eihän toi oo 128, niin ku numero väittää. Onkos ton kilvet HF-850?
No bodykits, no stereos, no bullshit...

1 x 156 V6
6 x Alfa 75
McJAS
Viestit: 236
Liittynyt: 09.10.2006 13:20
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja McJAS »

Kestikö kaaret?
Jari
Lancia Beta Montecarlo r.4 Historic I -76 (kesk.)
Lancia Delta HF Integrale 16V -90
Fiat Ducato eiku Peugeot Boxer II 2,8 -02
Ford F150 4x4 -91, hah ei enää
TrooPerkele
GFF
Viestit: 1245
Liittynyt: 09.08.2005 10:27
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja TrooPerkele »

jknracing kirjoitti:Eihän toi oo 128, niin ku numero väittää. Onkos ton kilvet HF-850?
On nuo kilvet..
GFF 1738
fate
Viestit: 112
Liittynyt: 15.02.2003 03:29
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja fate »

Kaaret kesti kyllä ihan ok, ei mitään ongelmia.

Leppävirran sprintin järjestäjille sen verran terveisiä, että voisiko historikit ajaa mielellään ensin, koska neliveto-ohjuksien jälkeen reitti oli siinä kunnossa että pelastaissani pajerolla kasipuolikasta, tuntui sille että ajelen vasta kynnetyssä pellossa.

Vauhtia oli tuossa vaiheessa onneksi vain nimeksi, mutta koska penkka oli tosi jyrkkä auto kellahti katolleen pellolle.

No. prkl. illalla piti ottaa kuskin kanssa ne kaatokännit sitten, mutta peltihommia tuli. Ei mitään sen vakavampaa onneksi.

Lisäksi tuulilasi pitäisi löytää jostakin. Onko kellekkään suomalainen firma asvo tjsp. tuttu ? nykyisessä lasissa on ko. firman leima.

Kaiken kukkuraksi känniläinen rallikansa käänsi auton pyörilleen tietenkin sen ehjän kyljen kautta :( , sen lisäksi että yrittivät repiä ovet paskaksi.

Eli sillekkin puolelle peltihommia.
Fiat 133i, 79
Fiat Punto 55, 95
- Ennen loppuu uroskoiralta kusi, ennenkuin sähkömieheltä konstit -
McJAS
Viestit: 236
Liittynyt: 09.10.2006 13:20
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja McJAS »

Eiköhän noita laseja löydy. Sillä kyselin, kun on mun vääntämät kaaret...
Jari
Lancia Beta Montecarlo r.4 Historic I -76 (kesk.)
Lancia Delta HF Integrale 16V -90
Fiat Ducato eiku Peugeot Boxer II 2,8 -02
Ford F150 4x4 -91, hah ei enää
Vastaa Viestiin