matti.v kirjoitti:fate kirjoitti: mutta.. jos taluttas ton unon jm kisoihin viivalle.. siellä ainakin sais ajaa ja saattashan tolla jopa pärjätä jäällä.. tosin takas sais varmaan tulla ilman autoa..
mites tota pitäs muutella, pitikö sivulasit olla muovia.. puskurit pois..mitä muuta:?:
Muutamia poikkeuksia, tarvitaanko nykyään sprintissä;
Katon vahvistus http://i58.photobucket.com/albums/g249/ ... G_0691.jpg
Katossa kuljettajan etkulman vahvistus
http://i58.photobucket.com/albums/g249/ ... G_0777.jpg
-Nascar- tai metalliverkko kuljetajan ikkunaan, etupuskuri poistettava mikäli ei korin osa (näkemykset vaihtelee, 740 volvosta poistattivat)
-kuskin ovea ei saa keventää, verhoilun voi korvata pellillä.
-korin osat alkuperäistä materiaalia, levikkeet saa olla lasikuitua tms.
-Päävirtakatkaisian ulkopuolinen käyttö.
-jarruvalot ja "sumuvalo" takana (mainittiin edellisessä viestissä)
-minimipaino alle 1650cc (oletan uunon olevan) moottorilla 680kg
-kuskilla ns. niskatuki
tossa nyt tuli äkkisestään mieleen, itse olen kyllä ollut sprintissä mukana varmaan 2002 viimeksi