k1-ralli

Moottoriurheiluun liittyvät kysymykset, mielipiteet ja projektit.
Jankos
Viestit: 334
Liittynyt: 31.03.2005 10:30
Paikkakunta: Jokioinen

k1-ralli

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Kävin tuolla penkalla ja meno oli jostain syystä aika laimeeta.

Mutta B-junnuissa on outlawjw:llä hyvä tahti päällä, ennen viimeistä pätkää yk 3. ja luokka 2.
Ja taitaa tulos pitää vielä viimeisenkin pätkän.
Jankos
Viestit: 334
Liittynyt: 31.03.2005 10:30
Paikkakunta: Jokioinen

Re: k1-ralli

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Jankos kirjoitti:Kävin tuolla penkalla ja meno oli jostain syystä aika laimeeta.

Mutta B-junnuissa on outlawjw:llä hyvä tahti päällä, ennen viimeistä pätkää yk 3. ja luokka 2.
Ja taitaa tulos pitää vielä viimeisenkin pätkän.
Pitihän se maaliin asti, onnittelut.
Hienoa että vähemmistöautoillakin saadaan hyviä tuloksia!
Avatar
MikkoL
Viestit: 391
Liittynyt: 11.06.2003 03:08
Paikkakunta: yläjuoksulla

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Meno oli tavattoman laimeaa myös järjestelypuolen osallistujien kohdalla: tuli taas osoitettua, että suomalaisesta autourheiluseurasta ei nelisataapäisestä jäsenistöstä huolimatta saa kasattua edes yhdelle ralli-ek:lle tarvittavaa porukkaa - puolet oli tälläkin kertaa seuran ulkopuolisia vapaaehtoisia - kiitos heille/meille, että pätkä saatiin kasaan. Muutoin kovin säälittävää tämä käytös. Vaikkakin päivä (Valentinuksen pvä) varmasti vaikuttaa osaltaan asiaan, niin tuntuu, että tärkeintä suomalaiselle on päästä liimaamaan seuran tarra sen velkaisen lähiö-Volvon lasiin ja sitten nakataan paskat itse seuran toiminnasta. Ek-päälliköitä ei voi syyttää yrityksen puutteesta rekrytoinnissa, mutta kummasti vaan (jo toisen kerran puolen vuoden sisään) homma uhkasi kaatua kaikenmoisiin "kissanristiäisperusteluihin". Hiukan ryhtiä, kiitos.

Kalustoa oli mukavasti, "omalla" EK:lla ei paikasta johtuen juuri suora-ajoa kummempaa näytöstä päässyt hämmästelemään, joten itse suorituksista vaikea sanoa mitään. Komeita laitteita tosin oli "röykkiöittäin" ja muutama tuttukin naama joukossa pujottamassa puiden väliin.
Avatar
Pele
GFF
Viestit: 1360
Liittynyt: 07.03.2007 21:00
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pele »

Joo,omalla seuralla oli myös pätkä tuolla hoidettavana,mutta valitettavasti en päässyt paikalle.Tosin ilmoitin siitä jo hyvissä ajoin kun kyseltiin...enkä perunut viimehetkellä,tai jättänyt saapumatta ilman mitään ennakkoilmoitusta.
Se on musta kaikkein säälittävin tapa...
No talkookortta kannetaan taas kekoon 28.2 Kiikoisten F-cupin pätkälle..
Vielä kun koittaa itse aina sillointällöin ajella,niin eipä noihin aina meinaa päästä.Joskus on myös sitä auton laittoakin..
Huomenna ois toi Ek 4:n pätkä tarkoitus pitää KySua:n harjoituspätkänä.
Talkooporukka siellä taitaa parhaillaan jo aurailla ja ajaa vettä sinne.
Hatunnoston arvoista toimintaa sekin :)
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)

http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Avatar
MikkoL
Viestit: 391
Liittynyt: 11.06.2003 03:08
Paikkakunta: yläjuoksulla

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Pele kirjoitti: No talkookortta kannetaan taas kekoon 28.2 Kiikoisten F-cupin pätkälle..
Vielä kun koittaa itse aina sillointällöin ajella,niin eipä noihin aina meinaa päästä.Joskus on myös sitä auton laittoakin..
Kuten tiedät, niin en kohdistanut kritiikkiäni kaltaisiisi aktiivikilpailijoihin, jotka jaksavat ajamisesta huolimatta osallistua talkoisiin. Hienoa, kun viitsit! Lähinnä hatuttaa ne, jotka vuodesta toiseen juoksevat kokouksissa natisemassa joka ainoasta asiasta ja kokevat kaiken "NIIIIN RASKAANA" samalla himoiten vauhkoina vaikutusvaltaa seurassa. Hejsan alla - tämä on kuitenkin vain piiripienipyöriimoottoriurheilua, ei mullistavaa poliittista uraa mahdollistavaa järjestötoimintaa. Hoffa meni jo.
Pele kirjoitti: Huomenna ois toi Ek 4:n pätkä tarkoitus pitää KySua:n harjoituspätkänä.
Talkooporukka siellä taitaa parhaillaan jo aurailla ja ajaa vettä sinne.
Hatunnoston arvoista toimintaa sekin :)
Nelosta oltiin vahtimassa tänään ja mielessä pyöri, että (OT:) tavattoman hyvä pätkä harjoittelulle myös vaikka jonkun siviilibiilipäivän tarkoituksiin näin talviaikana: pohja kesti näillä keleillä hienosti ja on mutkaa sekä "alavampaa". Ei liene edes kovin vaikea saada käyttöön, voisin kuvitella asiasta tietämättä. Ainoa vain, että takaisin pätkälle kierto on ehkä turhan pitkä siviilirallattelumielessä eli ei pääse ajamaan lenkkiä.
aake76
Viestit: 14
Liittynyt: 20.08.2008 11:26

Viesti Kirjoittaja aake76 »

Penkalla seistiin ek2:sella 850 coupe nro5 etunurkka edellä kiveen,ja monta muuta hienoa liippiä,jotenkin vausua menoa
kumppari
Viestit: 1761
Liittynyt: 01.12.2004 00:34
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kumppari »

Tuli itse oltua 2 EK:lla sulkumiehenä. Oli mun mielestä ihan vauhti kohdallaan ainakin siinä mutkassa, ja RauUA hoiti homman kotiin :wink:...
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

Itse olin kolmosen maali AT:lla kirjailemassa aikakortteja, ja emäntä "kylttityttönä" aikoja kirjaamassa. Kiva päivä oli, vaikka kisavauhtia ei oikein tuolla paikalla nähnytkään.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
Pele
GFF
Viestit: 1360
Liittynyt: 07.03.2007 21:00
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pele »

Kuvia Ek 5:ltä: www.kysua.net -KUVAGALLERIA-
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)

http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Vastaa Viestiin