O: -06 Stilon 15" kapselit

Varaosien ostoilmoituksia. Lue säännöt ennen ilmoittamista.

O: -06 Stilon 15" kapselit

ViestiKirjoittaja handeS » 05.04.2018 13:52

Ostan Stiloon 15" pölykapselit. Mieluusti originaalit tai ainakin Fiatin valmistetta.

Biltema/Motonet -kamppeitten kanssa tappelu riitti NYT!

0400-315164 (Hyvinkää)
Kuva
handeS

Re: O: -06 Stilon 15" kapselit

ViestiKirjoittaja Sämpy » 05.04.2018 15:58

Mä oon luullu että ihmiset kyllästyy niitten originaalien kanssa tappeluun. Paskamaiset saada kunnolla paikalleen, ainakin pihalla räntäsateessa. Tiukat ku mitkä ja tahtoo sen takia muovipidikkeet nyrjähtää kaksinkerroin. Sitten ei taas pysy, minkä takia ne monasti puuttuu. No ei sentään mee palasiksi silleen ku halpamallit, mutta pitää maltilla naputella paikoilleen. Ei voi vaan lyödä nyrkillä toiselta puolen ja sitten toiselta. Taisin pistää ylimääräset viimeisen auton mukana mutta pitää varmistaa. Kokeiltiin joskus vanhemman fiiun pulttien alle tulevia kapseleita, mutta niissä oli eri offset ja olisi menneet kuopalleen.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Sämpy
Moderaattori

ViestiKirjoittaja handeS » 05.04.2018 16:12

Sämpy kirjoitti:Mä oon luullu että ihmiset kyllästyy niitten originaalien kanssa tappeluun. Paskamaiset saada kunnolla paikalleen, ainakin pihalla räntäsateessa. Tiukat ku mitkä ja tahtoo sen takia muovipidikkeet nyrjähtää kaksinkerroin. Sitten ei taas pysy, minkä takia ne monasti puuttuu. No ei sentään mee palasiksi silleen ku halpamallit, mutta pitää maltilla naputella paikoilleen. Ei voi vaan lyödä nyrkillä toiselta puolen ja sitten toiselta. Taisin pistää ylimääräset viimeisen auton mukana mutta pitää varmistaa. Kokeiltiin joskus vanhemman fiiun pulttien alle tulevia kapseleita, mutta niissä oli eri offset ja olisi menneet kuopalleen.

Eläke-ukolla on aikaa maltilla naputella paikoilleen. Tallin lämmössä, ei räntäsateessa viitti. Yhtä semmosta pulttien alle tulevaa kokeilin itekin, ei tosiaan toimi sellaaset. Eikä ne sirpaloituvat pierunkuori-halpamallit.
Kuva
handeS

ViestiKirjoittaja A Bart » 05.04.2018 16:25

Kannattaa silikoonata ne muovikynnet niin menee ehjänä paikoilleen ja kuravesi pesee silikoonin ajossa pois.
Lähtee silti ehjänä irti.
A Bart

Paluu Osto & Vaihto / Varaosat