GFF:n jäärata

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

GFF:n jäärata

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tuolla keskusteluthreadien syvyyksissä on ollut puhetta jääratapäivän ajankohdasta.

Tapahtuma järjestetään Kuivannolla, lähellä Lahtea ja Nastolaa. Ajankohta on lauantaina 1.2 alkaen kello 10.00. Ajo-ohjeet ja lisätietoja uusimmassa Bellissimassa (4/2002).
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Eetu
Viestit: 90
Liittynyt: 07.01.2003 17:15
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Eetu »

Niin millasella kalustolla porukka siellä meinaa pärtsäillä, ja kummosilla kumeilla jos jostai sais jonkun fiatin alle ni vois vaik lähtee kattomaan (piikki pyörätkin sattuis olemaan) :? (pahastuisko porukka jos tulis jm fiatilla)
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Aika säälittävällä näillä näkymin ainakin allekirjoittanut, saa vanha uskollinen talviajan sotaratsuni Regata alistua jääratarääkkiin näin vielä vanhoilla ajoillaan. :lol:

Meikäläisestä ei taida juuri olla vastusta kun etuvetoisen jäärata-ajotaidotkin on vähän mitä sattuu ja renkaina vanhat kuluneet pinnoitetut. Mutta hauskaahan siellä onkin tarkoitus olla.

En minä ainakaan jokkisfiiusta pahastu edellyttäen että se on kunnollisella tekniikalla (Eli ei mitään kuplan, golfin tai pökötin koneista, vaan...) 8)

HH, vanha etuvetovirtuoosi saapunee ainakin paikalle?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8809
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

No kyllä sitä mun on syytä tulla paikalle vaikka en mikään etuvetovirtuoosi olekkaan, no osaan mä etuvedolla ajaa mutta ei se tee vielä virtuoosia. Tuo jää on mulle pikkasen vieras elementti, asfaltti ois tutumpi. Mutta sinnehän mennään Ville harjoittelemaan :wink: . No ihan hakkiksilla mäkin meninaan ajaa kun noita 14" piikkikumppia ei ole mulla (eikä ne taida mahtua pyörimään edes pyöräkoteloissa ees kunnolla) ja tuo mihin 13" meni ennen ei ole ajokunnossa.

Eetu, tuosta lehdestä näet tarkemmat "ohjeet" kun mä ne vaan saan sulle asti...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Eetu
Viestit: 90
Liittynyt: 07.01.2003 17:15
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Eetu »

Joo toi jm fiat oli ihan vitsi innostuttuani fiateista en ole jokkiksessa tehny fiiatista ainuttakaan tarjousta tai myyny jokkikseen fiat osia ei se ole kivaa että kaikki 600, 850 ja 133 sekä tc koneet on siellä. Joo mutta ei taida munkaan lähdöstä mitään tulla ellei pian löydy oikeen merkkistä talvi hyttii. :cry:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Eetu, ihan totta töriset, vähiin on käyneet mainitsemasi korit ja etenkin pitkäiskuiset 1.6 TC:t... ei ole mukava juttu, mielummin nuo näkisi tieliikenteessä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Marko
Viestit: 188
Liittynyt: 20.01.2003 09:56
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Marko »

Jäällä on helppo ajaa! Vähä vasurilla sitoo niin hyvin menee, ja muistaa pitää vedon päällä...
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Duodanoin, ketään muuta menossa jääratapäiville Etelä-Pohjanmaalta? Mun kyydissä pääsis, pistetään pensarahat tasan. Ottakaa yhteyttä. :)
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Vastaa Viestiin