FIAT-VARAOSAPÄIVÄ 21.5.2005 !!!!!

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Jep ihan hauskaa oli nähdä vanhoja ja uusia naamoja :wink: Kauppa vaan ei käynyt ja lopulta tavaraa tuli takaisinpäin enemmän :? :lol:

Taitaa jäädä romut ensvuonna kotiin ja otetaan ihan iisisti tutustumalla muiden kasoihin... :roll:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Nipa kirjoitti: Toivottavasti keikka on parempi kuin Porvoossa...
Hyvä oli keikka must, tosin olinkin ekaa kertaa tavastialla/yup:n keikalla. Mut hauskaa oli :)

Ei oikeen ollu tälläkertaa rahaa mukana varaosapäivillä, mutta löytypähän sentään kromikapselit seiskaan. *bling* *bling* :D
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Rusina
Viestit: 799
Liittynyt: 21.07.2004 17:10
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Rusina »

suurkiitos ystävällisille ihmisille, jotka autto grillin kanssa... :!:

kiitokset myös sinulle vanhempi mies, joka lahjoitit 131:seeni öljyn suodattimen. sattuneesta syystä en ehtiny pahemmin myytävään tavaraan tutustautumaan... :? sainhan -HH-:ltakin hienon "lörssin", josta suunnittelin vetokoukun suojaa....vaikka tais se siitä suunnitella mulle jotain ihan muuta...
(miks tyytyä korvikkeeseen, kuin aitoakin tarjolla...?? :shock: 8) )

kiitos jari, tapahtuman järjestämisestä.
Fiatismi ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Rusina kirjoitti:sainhan -HH-:ltakin hienon "lörssin", josta suunnittelin vetokoukun suojaa....vaikka tais se siitä suunnitella mulle jotain ihan muuta...
(miks tyytyä korvikkeeseen, kuin aitoakin tarjolla...?? :shock: 8) )
Niin kun se oli vielä niin lerppukin ja vaateisi vielä jotain jäykistettä sisällekkin :roll: . Mutta pitihän sulle jotain lohdutusta antaa kun kerran iltamenot jäivät väliin... Mutta vetokuulan suojaksi parempi vaihtoehto olisi se kaavailemasi vaihdetangon nuppi :lol: :lol: ...

Ai niin - ja kiitos tosiaan järjestelyporukalle (ennen kaikkea Jarille) hianosta tapahtumasta ja makkaramestarille pötsin kasvattamisesta. Tavaraa taisi taaskin tulla melkeen enemmän takaisinpäin (ainakin määrällisesti) mutta onneksi ne on pienempiä ja helpommin sijoitettavia.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
htm
Viestit: 1087
Liittynyt: 20.02.2003 12:46
Paikkakunta: Humina

Viesti Kirjoittaja htm »

Tuli testattu kameraa, tulokset ei olleet niin ihmeellisiä, mutta hitaan yhteyden takaa
löytyy jokunen digitaalinen tallenne lauantailta

http://htm.homeunix.com:25255/GFF_kevat/web/
Htm
Thelmaturpo
Viestit: 177
Liittynyt: 04.02.2005 20:17
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Thelmaturpo »

Laitoin juuri lanssini myyntiin nettikärryyn kuvallasi, kiitos! Ei muuten yhtä nättiä temyturboa kannata odotella tulevan myyntiin lähiaikoina jos on ostoaikeissa.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti

Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Rusina
Viestit: 799
Liittynyt: 21.07.2004 17:10
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Rusina »

-HH- kirjoitti:
Rusina kirjoitti:sainhan -HH-:ltakin hienon "lörssin", josta suunnittelin vetokoukun suojaa....vaikka tais se siitä suunnitella mulle jotain ihan muuta...
(miks tyytyä korvikkeeseen, kuin aitoakin tarjolla...?? :shock: 8) )
Niin kun se oli vielä niin lerppukin ja vaateisi vielä jotain jäykistettä sisällekkin :roll: . Mutta pitihän sulle jotain lohdutusta antaa kun kerran iltamenot jäivät väliin... Mutta vetokuulan suojaksi parempi vaihtoehto olisi se kaavailemasi vaihdetangon nuppi :lol: :lol: ...
pohtinu olen lörssille käyttöö, ja vetokuulan suojaukseen se mun mielest edelleen parempi... laitetaan sinne jousi sisään, niin siinä jäykistettä heilua vaik merten tuulissa... :roll:

ja se kaavailemani vaihdekepin nupin muokkaus oli ideaa siitä, että sitä pääsee sitte kivast koe-ajollakin hiplaileen ja nolostuttaan kanssamatkustajia... :twisted:
tosin yks tuttu ehkä vois tehä siihen sellaisen ihan puusta... ja väri tietty verenpunanen... :shock:
Fiatismi ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Rusina kirjoitti:pohtinu olen lörssille käyttöö, ja vetokuulan suojaukseen se mun mielest edelleen parempi... laitetaan sinne jousi sisään, niin siinä jäykistettä heilua vaik merten tuulissa... :roll:

ja se kaavailemani vaihdekepin nupin muokkaus oli ideaa siitä, että sitä pääsee sitte kivast koe-ajollakin hiplaileen ja nolostuttaan kanssamatkustajia... :twisted:
tosin yks tuttu ehkä vois tehä siihen sellaisen ihan puusta... ja väri tietty verenpunanen... :shock:
Tämä on ilmeisesti jonkunlainen mustetahratesti forumilaisille, katsotaan mitä kenellekin tulee mieleen siitä, mistä voisi olla kyse... :P
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Rusina
Viestit: 799
Liittynyt: 21.07.2004 17:10
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Rusina »

luigi kirjoitti:
Rusina kirjoitti:pohtinu olen lörssille käyttöö, ja vetokuulan suojaukseen se mun mielest edelleen parempi... laitetaan sinne jousi sisään, niin siinä jäykistettä heilua vaik merten tuulissa... :roll:

ja se kaavailemani vaihdekepin nupin muokkaus oli ideaa siitä, että sitä pääsee sitte kivast koe-ajollakin hiplaileen ja nolostuttaan kanssamatkustajia... :twisted:
tosin yks tuttu ehkä vois tehä siihen sellaisen ihan puusta... ja väri tietty verenpunanen... :shock:
Tämä on ilmeisesti jonkunlainen mustetahratesti forumilaisille, katsotaan mitä kenellekin tulee mieleen siitä, mistä voisi olla kyse... :P

sisäpiirin vitsi....? :roll: :lol:
Fiatismi ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Rusina kirjoitti:
pohtinu olen lörssille käyttöö, ja vetokuulan suojaukseen se mun mielest edelleen parempi... laitetaan sinne jousi sisään, niin siinä jäykistettä heilua vaik merten tuulissa... :roll:
No ei tuokaan huono ole ja se jousi tekisi siitä aika eläväisen :roll: ...
Rusina kirjoitti: ja se kaavailemani vaihdekepin nupin muokkaus oli ideaa siitä, että sitä pääsee sitte kivast koe-ajollakin hiplaileen ja nolostuttaan kanssamatkustajia... :twisted:
tosin yks tuttu ehkä vois tehä siihen sellaisen ihan puusta... ja väri tietty verenpunanen... :shock:
Meinaat vai ettet malta valmista sellaista siihen laittaa? :lol: Joo kyllähän tuo puustakin veistetty siinä varmasti välttää ja se on sitten ainakin riitävän jämäkkä :lol: .
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Rusina
Viestit: 799
Liittynyt: 21.07.2004 17:10
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Rusina »

kuka ny löysää lörssiä kauaa kattelis ???? HÖH !! :shock: mie en ainakaan kovin kauvaa....

:mrgreen:
Fiatismi ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Vastaa Viestiin