Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Mikkelissä ensi viikonloppuna Old Timeri. Itse oli tarkoitus taas mennä pyörähtämään. Viime vuonna taisi olla kolme fiiua paikalla, joten jos kalenteriin mahtuu, niin lie jokunen lisääkin mahtuisi mukaan.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja pminetti »

saataa olla mahdolista menetkö ristiinan kautta,voitas nähdä siellä ja mennä letkassa.
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1305
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Kurvaatkaahan joutessanne sieltä irtautuessanne Heinäveden kautta "pikku mutka" ja ottakaa matkaan letkaan joutilaat italoharrastajat! GFF kokoontumisajo kun lienee iltapäivällä klo kahden korvissa Valamon maisemissa, josta Varkauden suuntaan päätös Karvion kanavalle iltapäivän lopuille. Aikataulutietoa paikan päältä ajon etenemisestä saa vaikka minulta soittamalla (nolla neljä sataa 77 kaks kaks neljä 0), jos hulluus nyt olisi mitenkään tarttuvaa................
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Eipä tuo Ristiina iso koukku olisi joten kaikin mokomin onnistunee letka-ajelukin. Kyllä tuota virallistakin kokoontumisajelua olen katsellut, että vähän samalla suunnalla olisi :roll:
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja pminetti »

laitappa viestiä mihin aikaan olet ristiinassa eikö siinä ole joku huoltsikka risteyksessä missä vois kokoontua.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Olisikohan se Neste ollut :? Mutta katsellaan siihen mikä ikänä onkaan.

Voin laitella viestiä miten päästään aamulla liikenteeseen. Täytyy varoa vaan sitä Ristiinantietä, on sellaisessa kunnossa että kasin öljypohja on oikeasti vaarassa. Ja juu tietämättömille, on se ihan asfalttitie :roll: Pelloksen vaneritehtailla käynyt hiljan muutaman kerran niin on siitä tullut ajettua. Kyllä on ilo autoveroja maksella ja tiet tuossa kunnossa :twisted:
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja pminetti »

lähden puoli kahdeksan ajeleen mökiltä on sovittu tapaaminen mikkeliin olikohan st huoltoasema ristiinasta tullessa vasemalla ennen 5 tieta klo 8,30 juodaan aamukahvit ja lähdetään visulahteen.puh 0400-840720.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Vasta kotosalla aamukahvilla. Törmäillään sitten paikan päällä.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Old Timer Run Mikkeli 1.7.2017

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Olihan tuolla monenlaista kalustoa ja sääkin helli. Kuuluttelivatkohan, että jotain 1600 ajoneuvoa. Sen verta myöhään meni lähtö tuolta niin katselin että parempi kun ei syvemmälle savoon enää suuntaa.

Takaisinpäin tuli vähän kierreltyä ja fiiukin pelasi mainiosti. Uuden 500:n kanssa ajeltiin peräkkäin hetken aikaa kunnes uudempi antoi kohteliaasti tietä ja kehoitti ohittamaan. Ei mulla kyllä mitään kiirettä ollut..
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Vastaa Viestiin