LCF Lumipalloralli 18.2.2017

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8331
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: LCF Lumipalloralli 18.2.2017

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Mulla on kahdet, keltaiset ja mustat ;)
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
savijo
Viestit: 208
Liittynyt: 09.12.2005 13:30
Paikkakunta: Toijala

Re: LCF Lumipalloralli 18.2.2017

Viesti Kirjoittaja savijo »

^ :thumb:

Jos jollain muulla on tarvetta niin nää saa ilmatteeks jos tulee tarpeeseen.
MultiplaJTDmies
GFF
Viestit: 1304
Liittynyt: 22.01.2010 12:05
Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen

Re: LCF Lumipalloralli 18.2.2017

Viesti Kirjoittaja MultiplaJTDmies »

Täältäkin vielä kiitokseni huippumukavasta päivästä järjestäjille; kaikenlaista harmia on ollut tälle vuodelle, mutta tämä keikka palautti hymyn huulille! Multipla:kin selvisi kolhuitta, pakkohan tuo lopulta oli käydä kokeilemassa Gislavedien pitoa, kun Wellultakin sain kahveepöydässä moraalista tukea......... mentiiin sitten Fiat-serkukset peräkanaa hetken, mutta "pakastehernehän" kirnusi väliä lisää joka kierroksella. Luulen, että Multipla:ssa kuskin uskallus/taito vaan taisi olla matalampi, kyllä "vesinokkaeläimenkin" sai, uskokaa tai älkää, hallitusti jääratatunnelmaan; BravX/Mareahan tuo käytännössä on alustaltaan.

Ja Stefalle nöyrä anteeksipyyntö maantiekäytöksestäni; noteerasin Sinut kyllä valkoisella Deltalla heti Petäjäveden tienhaaran alla, kun tulin vastaasi: mina yritin räpsyttää Multipla:n pitkiä valoja (siinä ikkunan alla erikseen lähivaloista), ja luulin, että onnistuinkin, kun heilautit kättä. Kävikin kai sitten niin, että olin joko ajanut, piruparka, vielä jääratatohkeissani, parkeilla siihen asti tai sitten nuljauttanut hätäpäissäni pitkiä vilkutellessa puolivalot pois, kun piti keskittyä ikävän uraiseen tiehen ("vesinokkaeläin" on juuri sen verran leveä, että oli todella ajettava polanteilla kieli keskellä suuta) kaksin käsin; silloin nuo pitkät eivät pelaa. Heilautin kyllä varuiksi kättä vielä aivan kohdalla, mutta olin varmaan sekunnin murto-osan liian myöhässä, ja sain ansaitut pyyhkeet........ Ehkä tapaamme jossain muussa yhteydessä; kahvit minun piikkiini!

Tuossa nyt jokunen kuvakin vielä; hauskaa oli turista ja huristaa!
IMG_6486[1].JPG
IMG_6486[1].JPG (91.34 KiB) Katsottu 5930 kertaa
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: LCF Lumipalloralli 18.2.2017

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Luulisi, että valot olisin huomannut, vaikka kyllähän siinä aurinkokin jossain määrin paisteli. Onneksi sentään Multiplan tunnistaa jo kauempaakin helposti :mrgreen: Mutta emmehän me nyt masennu, morjestellaan taas jos vastakkain satutaan :thumb:
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Vastaa Viestiin