Mielellään vinkkejä kuunnellaan. Lähtökohta ei tosiaan ole paras mahdollinen, mutta yllättävän hyvin menee kuitenkin. Eikös sitten ensi vuonna mennä alle 1:40?jykä kirjoitti:Joo toi bravon keulapaino on vaan niin sairas.....vaatii aikasta paljon rautaa et sen saa aisoihin....eikä toi takapääkään ole radalle tarkotettu... pikkuhiljaa rupee toi meijän bravon alusta oleen kohillaan...Stefa kirjoitti:Me tehtiin vetarihuolto etukäteen ja vältettiin ongelmat. Näemmä täpärät tappiot oli meillä reissun teema. No ei kyllä nuo muutama kymppi harmita.
SJ:llä hienoja kuvia. Joitain omia upattu: klick. Kaipaisi vähän pitempää putkea kun tuon 70 mm.. Hitusen siistimmässä asennossa tuo oikea rata-bravo kulkee verrattuna meidän kyntäjään
GFF Rrrratapäivä 6.7.2013 klo 13-18, Ahvenisto
Re: GFF Rrrratapäivä 6.7.2013 klo 13-18, Ahvenisto
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: GFF Rrrratapäivä 6.7.2013 klo 13-18, Ahvenisto
Todellakin mennään...Stefa kirjoitti: Mielellään vinkkejä kuunnellaan. Lähtökohta ei tosiaan ole paras mahdollinen, mutta yllättävän hyvin menee kuitenkin. Eikös sitten ensi vuonna mennä alle 1:40?
Re: GFF Rrrratapäivä 6.7.2013 klo 13-18, Ahvenisto
Ai niin joo, Trapantista mitattiin noisekillerin aikaansaamaksi mölyn laskuksi 5db (about toinen 5db lähti loppuputkeen lisätyllä tööningpöntöllä entiseen verrattuna) eli sillä sai äänet "selkeesti" alle rajan. Tuo noisekiller vaikutti korvalla kuultavaan ääneen selkeesti enempi kuin se pönttö. Voin tosta laittaa kuvan esille kun sen muistan kuvata mutta näyttää olevan aika mainio kampe tuohon ongelmaan, ihan vaan vinkkinä ensi kesään (tai tän kesän muihin Apparan jaluihin). Ja ei vaikuttanut kulkuun mielestäni mitenkään kun sen malttoi tehdä riittävän "isosta" putkesta (38mm, 28mm:llä ei kiertänyt yli 4-tonnia edes pikkuvaihteilla ).
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
-
- Viestit: 213
- Liittynyt: 02.05.2005 22:31
- Paikkakunta: Järvenpää,Haarajoki
Re: GFF Rrrratapäivä 6.7.2013 klo 13-18, Ahvenisto
Oliko näin että
ei ollu ratapäivillä yhtään 127:aa ?
ei ollu ratapäivillä yhtään 127:aa ?
126A-74,126A-74,127sport-79,127stella-83
Vespa 150 Sprint veloce -74
Hero-64 Heineman-75
GFF 1858
fiatpasi at gmail.com
-------------------------
Italiano molto caldo ferro
Vespa 150 Sprint veloce -74
Hero-64 Heineman-75
GFF 1858
fiatpasi at gmail.com
-------------------------
Italiano molto caldo ferro
Re: GFF Rrrratapäivä 6.7.2013 klo 13-18, Ahvenisto
Mitä noise killereihin tulee, niin enskapuolella parhaaksi on taidettu havaita sellainen rullaksi kieputettu verkko. Pakoputken päästä katsottuna niinkun näin:
Keskelle kannattaa jättää reikää sekä verkon silmäkoolla ja pakan tiukkuudella voi säätää virtausta. Vaimentaa tehokkaammin ja hengittää paremmin mitä erilaiset putkiviritelmät. Mopoissa kun tahtoo alkaa lämmöt nousta jos pakopuolta kuristetaan liikoja.
Keskelle kannattaa jättää reikää sekä verkon silmäkoolla ja pakan tiukkuudella voi säätää virtausta. Vaimentaa tehokkaammin ja hengittää paremmin mitä erilaiset putkiviritelmät. Mopoissa kun tahtoo alkaa lämmöt nousta jos pakopuolta kuristetaan liikoja.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.