Lahden Classic Motorshow
Lahden Classic Motorshow
Täytyy sanoa että Fiat / Abarth osastot oli aika "köyhä".
Näytillä oli monta autoa, mutta kaiki Fiat 600 satasia vai oliko näin tarkoituskin?
Onhan suomessa muitakin malleja??? niin Abartheja kuin muitakin.
Näytillä oli monta autoa, mutta kaiki Fiat 600 satasia vai oliko näin tarkoituskin?
Onhan suomessa muitakin malleja??? niin Abartheja kuin muitakin.
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Lahden Classic Motorshow
Eihän tuolla virallista Fiat osastoa ollutkaan.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Re: Lahden Classic Motorshow
olihan siel 500 ja 850 näytillä,minustahan Abarth tiimiläiset onnistuvat osastossaan hienosti.
Jari Salmensuo
Re: Lahden Classic Motorshow
Sen verran haluan tarkentaa lahden abarth tarjontaa että Fiat abarth team finlandilla ei ollut yhtään kusiaista näytillä juuri sen takia että ovat niin nähtyjä. Siksi toimme kaksi visiäistä ja autobianchin.
Fiat 600 Abarth "Shell"
Fiat 600 "Pompannappi" Hifi-kustu
Fiat 500F -66 Museorek.
Fiat 500L -69
Fiat 500D -64
Suzuki CV-1 "koppimopo
Fiat 600 "Pompannappi" Hifi-kustu
Fiat 500F -66 Museorek.
Fiat 500L -69
Fiat 500D -64
Suzuki CV-1 "koppimopo
Re: Lahden Classic Motorshow
Ja tosiaankin Gruppo Fiat Finlandian osastoa ei ollut tänä vuonna. Allekirjoittanut järjesti sitten oman "näyttelyn" retuuttamalla 1975 museoMirafiorin pihaparkkiin sunnuntaina. Ja olihan tuolla toisessa hallissa Fiat Balilla Simca-versiona.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Lahden Classic Motorshow
Kyllä 600 korisilla ja yhdellä 850 korisella Abarthilla oli (oma tarkoitus) olla esillä
ja epäselvyyksien välttämiseksi ne olivat ns yhteisosastolla jossa toimijoina olivat
flacorse club,abarth fun club ja Autofennica. Oli kävijöitä jotka ovat nähneet kyseisiä
malleja vuodesta -65 lähtien eikä kyseiset kulkimet kyllästytä vieläkään, ensi vuonna
on tiedossa harvemmin nähtyjä Fiat kosernin tuotteita suomalaisesta näkökulmasta katsottuna!.
jouni pesonen
ja epäselvyyksien välttämiseksi ne olivat ns yhteisosastolla jossa toimijoina olivat
flacorse club,abarth fun club ja Autofennica. Oli kävijöitä jotka ovat nähneet kyseisiä
malleja vuodesta -65 lähtien eikä kyseiset kulkimet kyllästytä vieläkään, ensi vuonna
on tiedossa harvemmin nähtyjä Fiat kosernin tuotteita suomalaisesta näkökulmasta katsottuna!.
jouni pesonen
Re: Lahden Classic Motorshow
Hieno oli mun mielestä toi Abarth Teamin standi. Kalustoa oli tungettu pinta-alaan aika kiitettävästi
Heitin muutaman foton katseltavaksi: KLIKS
T: Saku
Heitin muutaman foton katseltavaksi: KLIKS
T: Saku
Re: Lahden Classic Motorshow
Osastohan oli taas sen palkinnon arvoinen, mutta pitäähän se kunnia antaa muille välillä.
Upeita oli Abarthit, sekä uudet, että etenkin ne vanhat.
Upeita oli Abarthit, sekä uudet, että etenkin ne vanhat.
Fiat 126 1975
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Re: Lahden Classic Motorshow
Ihan siistejä autoja sinänsä osastolla; kumman sisäänpäin lämpeävää touhua kuitenkin aparaattiosastolla; ihan kuin vain omaa kerhojengiä olisi tultu tapaamaan. Vertailun vuoksi esim FSO porukka tuli heti sanalle ja iloisesti esitteli Polonezia & asiaan liittyvää...
Tilanne oli sama jo viimevuonna; kävin kysymässä, että mistä ovat hankkineet kisaosia, jarruja tms... vastaus oli suurinpiirtein luokkaa "en minä mitään tiedä, mä olen vaan töissä täällä". Asennetta siis pitäisi parantaa hienojen autojen tasolle.
Tilanne oli sama jo viimevuonna; kävin kysymässä, että mistä ovat hankkineet kisaosia, jarruja tms... vastaus oli suurinpiirtein luokkaa "en minä mitään tiedä, mä olen vaan töissä täällä". Asennetta siis pitäisi parantaa hienojen autojen tasolle.
Ei niin nopea, mutta pääasia, että puhutaan...
Re: Lahden Classic Motorshow
Näköjään Jaguarit pokkasi kerho-osastopystin. Miten ollakaan, taas multa meni palkittu osasto täysin ohi vaikka kiersin reilu 4 tuntia näyttelyä. En tiedä mitä tuolla jaguareilla oli, mutta tuntuu olevan linjana että palkitaan eniten kallista ja eksoottista tavaraa, jota on haalittu vuosia eikä varsinaisesti osastoa varten. Tai ensimmäisenä vuotena 8000e keinonurmi, millä tuon kanssa talkoohengellä kilpailee.. Joo oli se osasto muutenkin hieno, mutta ilman vaunua ja mattoa miten olisi käynyt?
Useana vuonna olisin antanut palkinnon 2CV-killan osastolle, Heillä on ollut kekseliäisyyttä, tyylitajua ja ennenkaikkea sitä talkoomeininkiä. Osasto on tehty nimenomaan CMS:ää varten eikä vain siirretty tavaroita toisaalta. Ja samaa henkeä on monilla muillakin perusmallien kerhoilla. Sääli ettei tuota huomioida. Voitto tuntuu olevan kiinni siitä, kellä on suhteita kalliiden osien tai muun erikoisuuden omistajiin.
Tänä vuonna olisin palkinnut myös ISUZU-kerhon. Sielläkään ei lopputulos ollut suhteista tai kukkarosta kiinni. Tiskin jalankin pystyisi tekemään itse, jos ei tuommoista hienoutta satu olemaan varastossa. Ja FSO-kerhonkin osasto oli ihan kiva ja kerho-osastohenkinen. Taunuksista oli hieno kattaus eri korimalleja, ja asuntovaunun vetokin oli huomioitu vanhan vitsin ympärillä, vaikkei tuota äkkivilkaisulla tajunnut. Ei kai voitto pitäisi olla saavuttamattomissa sen takia, jos merkin autot ei herätä erityistä säpinää?
Useana vuonna olisin antanut palkinnon 2CV-killan osastolle, Heillä on ollut kekseliäisyyttä, tyylitajua ja ennenkaikkea sitä talkoomeininkiä. Osasto on tehty nimenomaan CMS:ää varten eikä vain siirretty tavaroita toisaalta. Ja samaa henkeä on monilla muillakin perusmallien kerhoilla. Sääli ettei tuota huomioida. Voitto tuntuu olevan kiinni siitä, kellä on suhteita kalliiden osien tai muun erikoisuuden omistajiin.
Tänä vuonna olisin palkinnut myös ISUZU-kerhon. Sielläkään ei lopputulos ollut suhteista tai kukkarosta kiinni. Tiskin jalankin pystyisi tekemään itse, jos ei tuommoista hienoutta satu olemaan varastossa. Ja FSO-kerhonkin osasto oli ihan kiva ja kerho-osastohenkinen. Taunuksista oli hieno kattaus eri korimalleja, ja asuntovaunun vetokin oli huomioitu vanhan vitsin ympärillä, vaikkei tuota äkkivilkaisulla tajunnut. Ei kai voitto pitäisi olla saavuttamattomissa sen takia, jos merkin autot ei herätä erityistä säpinää?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Lahden Classic Motorshow
Se on nyt ihan sama kuka sen parhaimman osaston pokaalin ottaa, sitä tärkeämpää on että on hauskaa ja saa jakaa abarth kokemuksia sekä uusien että vanhojen abarth harrastajien kanssa. Itsekin sain noin kahdenkymmenen abarth/fiat harrastajan yhteystiedot, joista on enemmän iloa kuin 2000 eurosta.
Fiat 600 Abarth "Shell"
Fiat 600 "Pompannappi" Hifi-kustu
Fiat 500F -66 Museorek.
Fiat 500L -69
Fiat 500D -64
Suzuki CV-1 "koppimopo
Fiat 600 "Pompannappi" Hifi-kustu
Fiat 500F -66 Museorek.
Fiat 500L -69
Fiat 500D -64
Suzuki CV-1 "koppimopo
Re: Lahden Classic Motorshow
Kyllä tuo Jagge-kerhon osasto ainakin musta oli onnistunut ja tyylikäs. Ja osoitus siitä että se ei ole siitä kiinni ketä sinne jaksaa roudata eniten tavaraa. Myös Isuzu-kerhon osasto oli kyllä kehumisen arvoinen.
Jagge-osasto
Jagge-osasto
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Lahden Classic Motorshow
Itse sain kyllä Abarth kerhon ulkopuolisena paljonkin tarinaa noista autoista, etenkin niistä
kolmesta aidoista tapauksista. Olisi kiva saada autojen tarinaa myös vaikkapa kerholehteen,
onhan nuo aidot Abarthit sentään niin harvinaisia ja hienon kisahistorian omaavia. Kiitokset
tuon osaston puuhamiehille.
Pitäisikö osastolle laittaa samanlainen kyltti kuin siellä ulkona olevassa teltassa jossa myytiin
herne rokkaa ja lettuja siinähan luki, että valittaminen kielletty
kolmesta aidoista tapauksista. Olisi kiva saada autojen tarinaa myös vaikkapa kerholehteen,
onhan nuo aidot Abarthit sentään niin harvinaisia ja hienon kisahistorian omaavia. Kiitokset
tuon osaston puuhamiehille.
Pitäisikö osastolle laittaa samanlainen kyltti kuin siellä ulkona olevassa teltassa jossa myytiin
herne rokkaa ja lettuja siinähan luki, että valittaminen kielletty
Fiat 126 1975
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
Fiat 500 Nuova 1963
"Huvipuistolaite" reunion
500L 1,4
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: Lahden Classic Motorshow
Ei muuta kuin ilmaisia ideoita antamaan ensivuodelle jos nyt / aikaisemmin ole miellyttänyt. Itseä miellytti kyllä fiat-abarth tarjonta. Ja muukin näyttely, paikalle saapuneineen harrasteautoineen.
Laitetaan nyt oma ehdotus ensivuodelle, eli Vetonaula Fiat 616, sen lavalle Fiat 25, 40 tms tela-traktori, siihen viereen 750 Panda, pari Fiat työnnettävää ruohonleikkuria, ja ihan kiusallaan siihen kaikkien nähtäville vielä suomen nopein 600-korinen kilvellinen pyydys, ja tietysti tikkukoneen pyörimissuunnan kääntö-työnäytöksiä
Laitetaan nyt oma ehdotus ensivuodelle, eli Vetonaula Fiat 616, sen lavalle Fiat 25, 40 tms tela-traktori, siihen viereen 750 Panda, pari Fiat työnnettävää ruohonleikkuria, ja ihan kiusallaan siihen kaikkien nähtäville vielä suomen nopein 600-korinen kilvellinen pyydys, ja tietysti tikkukoneen pyörimissuunnan kääntö-työnäytöksiä
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Re: Lahden Classic Motorshow
Kyllä toi yleinen palkitsemislinja on ihan yksin syypäänä, että minä en ainakaan enää tuonne osastoa tee. Enkä tarkoita että omat osastot olisi ansainneet mitään palkintoa, mutta kun valinta siirrettiin yleisöltä parille harrastajalle, ei kuvio tuntunut muuttuvan mihinkään, eli edelleen palkinto menee sen mukaan mitä eksoottista osaston tekijöillä on käytettävissä ja kuinka näyttävä se on, ei sen mukaan kuinka paljon osaston eteen on nähty vaivaa tai keksitty ideaa.
Viimevuotinenkin ISUZU-osasto oli loistava Mutta päätettiin palkita saman yksityishenkilön keräily toisen kerran peräkkäin.
Ja siis on noi osastot olleet hienoja ja merkkiin liittyviä, toivoisi vain tukea niillekin jotka tekee kauheasti työtä, mutta merkistä tai rahasta johtuen ei pääse tuon tason tuloksiin. Tarjoavat vaan samalla sitä rehellistä ideoinnin riemua niille, jotka semmoista kerhotoiminnasta etsii. Tuommonen huoltopiste/huoltoasema/talli-teema taikka eksoottisten hi-po osien esittely on vaan niin nähty juttu..
Viimevuotinenkin ISUZU-osasto oli loistava Mutta päätettiin palkita saman yksityishenkilön keräily toisen kerran peräkkäin.
Ja siis on noi osastot olleet hienoja ja merkkiin liittyviä, toivoisi vain tukea niillekin jotka tekee kauheasti työtä, mutta merkistä tai rahasta johtuen ei pääse tuon tason tuloksiin. Tarjoavat vaan samalla sitä rehellistä ideoinnin riemua niille, jotka semmoista kerhotoiminnasta etsii. Tuommonen huoltopiste/huoltoasema/talli-teema taikka eksoottisten hi-po osien esittely on vaan niin nähty juttu..
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net