Bella Italia

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8340
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

TfP-Motors kirjoitti:Ciao Giuseppe!

Kyselisin tässä kaikkien nähden etukäteen, mahdankohan olla tervettullut tapahtumaan, kun autoni runkonumero alkaa kyllä leimalla Fiat ja jatkuu 100D-... mutta kun tuo valmistusmaa sattuu osumaan vähän keskemmälle Eurooppaa? On minulla kyllä vara vaihtoehtona toinenkin harrastusajoneuvo, jonka merkki on leikkisästi "******-Fiat", malli 125p. Suunnittelu tässäkin täsmää saapamaahan, mutta toteutus nassahtaa erään sytytys järjestelmän osan kanssa nimen jakavalle valtiolle.

Järjestävän tahon tai sinun "virallista" vastausta odotellen,
Tomi.
Oma ajopelini saattaa olla Seat 133, malli jota ei ikinä valmistettu saapasmaassa. Silti takana lukee Fiat.. tuskin tuota käännytetään portilta?
Saakos tänä vuonna tapahtumasta varaosiakin?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Merosi
Viestit: 2
Liittynyt: 12.07.2011 11:45

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja Merosi »

Sämpy kirjoitti: Saakos tänä vuonna tapahtumasta varaosiakin?
Olen miettinyt pääni puhki tuota visaista ongelmaa. Sitten naapurini pölhö-kustaa keksi ratkaisun. Voisikohan Bellan kotisivulla olla ehkä kenties mahdollisesti valaistusta tuohon "pähkinään"? Ainakaan minun tietääkseni siellä ei myydä bensaa eikä jaeta ilmaista soppaa. Oletko ehkä GFF:n hallituksessa tai lähellä sitä? Eikös yksi osakauppias, jotka yritti petkutt... öh "juksata" tilaisuuden järjestäjiä, istu myöskin GFF:n hallituksessa? Siellä ei taida oikein sisäpiirin tieto kulkea. :?
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Voi herranlettas sentään...
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3372
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Merosi kirjoitti:
Sämpy kirjoitti: Saakos tänä vuonna tapahtumasta varaosiakin?
Olen miettinyt pääni puhki tuota visaista ongelmaa. Sitten naapurini pölhö-kustaa keksi ratkaisun. Voisikohan Bellan kotisivulla olla ehkä kenties mahdollisesti valaistusta tuohon "pähkinään"? Ainakaan minun tietääkseni siellä ei myydä bensaa eikä jaeta ilmaista soppaa. Oletko ehkä GFF:n hallituksessa tai lähellä sitä? Eikös yksi osakauppias, jotka yritti petkutt... öh "juksata" tilaisuuden järjestäjiä, istu myöskin GFF:n hallituksessa? Siellä ei taida oikein sisäpiirin tieto kulkea. :?
Onhan tuolla ollut kirjakauppiaita sekä litkumyyjiä. Kerrankin aikataulu passaa, että tuollakin voisi käväistä. Vaan uskaltaako tuonne enää mennäkään?

Kerro tarkemmin mikä asiassa oikein mättää.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
fiatman2
GFF
Viestit: 2084
Liittynyt: 22.08.2004 19:40
Paikkakunta: Hollola

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja fiatman2 »

Isosta piipusta saa suunmukaista Olutta ja Ruokalasta maukasta ruokaa :)
Jari Salmensuo
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8340
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Ei tartte ainakaan mun takia alkaa meidän foorumilla riehumaan, voin lepytykseksi sanoa etten enää ikinä tule osallistumaan tapahtumaanne.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
VMTD
Viestit: 147
Liittynyt: 15.05.2008 21:07
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Minä ainakin ajan Lankisen näytille ja jos rahtarin saan niin jotain muutakin, tosin traktorilla en viitsi tänäkään vuonna sinne asti körötellä.
kumppari
Viestit: 1761
Liittynyt: 01.12.2004 00:34
Paikkakunta: Rauma

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja kumppari »

Nyt on kyllä itsekin pakko haistattaa pitkät tapahtumalle...voi kiesus!
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Avatar
Pikku-Taukka
GFF
Viestit: 303
Liittynyt: 09.06.2008 15:48
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja Pikku-Taukka »

Merosi kirjoitti:
Sämpy kirjoitti: Saakos tänä vuonna tapahtumasta varaosiakin?
Olen miettinyt pääni puhki tuota visaista ongelmaa. Sitten naapurini pölhö-kustaa keksi ratkaisun. Voisikohan Bellan kotisivulla olla ehkä kenties mahdollisesti valaistusta tuohon "pähkinään"? Ainakaan minun tietääkseni siellä ei myydä bensaa eikä jaeta ilmaista soppaa. Oletko ehkä GFF:n hallituksessa tai lähellä sitä? Eikös yksi osakauppias, jotka yritti petkutt... öh "juksata" tilaisuuden järjestäjiä, istu myöskin GFF:n hallituksessa? Siellä ei taida oikein sisäpiirin tieto kulkea. :?
Tervehdys,

allekirjoittanut istuu GFF:n hallituksessa ja lienen mainitsemasi huijari-varaosakauppias. Tai ainakin minulla on oma lusikkani tässä sopassa. Kerron vielä kertaalleen, mitä viime vuonna tapahtui:
Pikku-Taukka kirjoitti:Joo - viime vuonna olin maksavana "näytteilleasettajana" Bellassa. Tänä vuonna minun piti viedä Racing Heikan osastolle, mutta se aiheutti sen verran harmaita hiuksia järjestäjille ja hommasta nousi melkoinen haloo. Sain ihan sen käsityksen, että sen enempää minä kuin Ricambi Heikkakaan ei ole tervetullut ko. tapahtumaan. Asiasta kertoo mm. se, että Heikan jo itselleen varaama tila oli annettu toiselle näytteilleasettajalle.

EDIT: Tarkennetaan vielä sen verran, että Heikka toimii tarrojeni jälleenmyyjänä (toiminut alusta asti) ja olisin ollut osastolla "asiantuntijana". Itse en olisi siis tuotteitani myynyt. Ilmeisesti Bellan järjestelytoimikunta sai sen käsityksen, että yritän ilmaiseksi tunkea tapahtumaan tuotteitani myymään.
ricambiheikka kirjoitti:Laitetaan asianosaisena nyt muutama sananen.

Tällä foorumilla kirjoitetun viestin johdosta järjestäjät ottivat yhteyttä ja pyysivät selvitystä viestiin, mutta kun eivät saaneet vastausta välittömästi niin luovuttivat paikkani toiselle yritykselle sopimuksestamme huolimatta. Tarjosivat kyllä tilalle toista huonompaa paikkaa ja esittivät tuoterajoituksia normaaliin tuotevalikoimaani, joten suuntaan Ivecon huomenna Alastarolla järjestettäville Alfa-kerhon ratapäiville.

Lisäksi viime vuonna pakuni oli pysäköity heidän mielestä väärälle paikalle ja huomasivat ilmoittaa asiasta nyt ennen tämän vuoden tapahtumaa 8) Nopeaa toimintaa siis heiltäkin.

Myyntipaikka on aina tuonne maksanut ja mielestäni hinta on pysynyt vakiona.
Ihan periaatteesta olen laittanut Bella Italia -tapahtuman boikottiin, enkä aio sinne ikinä mennä. Eipä minua siellä kaivatakaan, joten aivan sama.

Merosi on hieno mies - nimimerkin takaa provosoi taitavasti. Omalla nimellä ei ole munaa neidillä kirjoittaa. Koska sitaatti on älyn kirkasta korviketta, siteeraan erästä nettikirjoittajaa: "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."

Kiitos ja anteeksi,
Marko "Pikku-Taukka" Hannula
Mynämäki
fiatman2
GFF
Viestit: 2084
Liittynyt: 22.08.2004 19:40
Paikkakunta: Hollola

Re: Bella Italia 24.7.2010

Viesti Kirjoittaja fiatman2 »

Pikku-Taukka kirjoitti:
Merosi kirjoitti:
Sämpy kirjoitti: Saakos tänä vuonna tapahtumasta varaosiakin?
Olen miettinyt pääni puhki tuota visaista ongelmaa. Sitten naapurini pölhö-kustaa keksi ratkaisun. Voisikohan Bellan kotisivulla olla ehkä kenties mahdollisesti valaistusta tuohon "pähkinään"? Ainakaan minun tietääkseni siellä ei myydä bensaa eikä jaeta ilmaista soppaa. Oletko ehkä GFF:n hallituksessa tai lähellä sitä? Eikös yksi osakauppias, jotka yritti petkutt... öh "juksata" tilaisuuden järjestäjiä, istu myöskin GFF:n hallituksessa? Siellä ei taida oikein sisäpiirin tieto kulkea. :?
Tervehdys,

allekirjoittanut istuu GFF:n hallituksessa ja lienen mainitsemasi huijari-varaosakauppias. Tai ainakin minulla on oma lusikkani tässä sopassa. Kerron vielä kertaalleen, mitä viime vuonna tapahtui:
Pikku-Taukka kirjoitti:Joo - viime vuonna olin maksavana "näytteilleasettajana" Bellassa. Tänä vuonna minun piti viedä Racing Heikan osastolle, mutta se aiheutti sen verran harmaita hiuksia järjestäjille ja hommasta nousi melkoinen haloo. Sain ihan sen käsityksen, että sen enempää minä kuin Ricambi Heikkakaan ei ole tervetullut ko. tapahtumaan. Asiasta kertoo mm. se, että Heikan jo itselleen varaama tila oli annettu toiselle näytteilleasettajalle.

EDIT: Tarkennetaan vielä sen verran, että Heikka toimii tarrojeni jälleenmyyjänä (toiminut alusta asti) ja olisin ollut osastolla "asiantuntijana". Itse en olisi siis tuotteitani myynyt. Ilmeisesti Bellan järjestelytoimikunta sai sen käsityksen, että yritän ilmaiseksi tunkea tapahtumaan tuotteitani myymään.
ricambiheikka kirjoitti:Laitetaan asianosaisena nyt muutama sananen.

Tällä foorumilla kirjoitetun viestin johdosta järjestäjät ottivat yhteyttä ja pyysivät selvitystä viestiin, mutta kun eivät saaneet vastausta välittömästi niin luovuttivat paikkani toiselle yritykselle sopimuksestamme huolimatta. Tarjosivat kyllä tilalle toista huonompaa paikkaa ja esittivät tuoterajoituksia normaaliin tuotevalikoimaani, joten suuntaan Ivecon huomenna Alastarolla järjestettäville Alfa-kerhon ratapäiville.

Lisäksi viime vuonna pakuni oli pysäköity heidän mielestä väärälle paikalle ja huomasivat ilmoittaa asiasta nyt ennen tämän vuoden tapahtumaa 8) Nopeaa toimintaa siis heiltäkin.

Myyntipaikka on aina tuonne maksanut ja mielestäni hinta on pysynyt vakiona.
Ihan periaatteesta olen laittanut Bella Italia -tapahtuman boikottiin, enkä aio sinne ikinä mennä. Eipä minua siellä kaivatakaan, joten aivan sama.

Merosi on hieno mies - nimimerkin takaa provosoi taitavasti. Omalla nimellä ei ole munaa neidillä kirjoittaa. Koska sitaatti on älyn kirkasta korviketta, siteeraan erästä nettikirjoittajaa: "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."

Kiitos ja anteeksi,
ookey!! mun tarttee siitä tarra ideastani jutustella joskus toiste..
Jari Salmensuo
Avatar
kare
Viestit: 170
Liittynyt: 24.09.2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bella Italia

Viesti Kirjoittaja kare »

Sikäli kun tämä kaiken muun hyvän lisäksi Giuseppe Merosia halventava pelle on ihan oikeasti lähellä tapahtumajärjestäjää, eikä vain ilkeä trolli, joka pyrkii kaikin keinoin vahingoittamaan hienoa tapahtumaa vain viikko-pari ennen h-hetkeä, tulkoon mainituksi:

Mielenkiinnolla panin viime vuonna merkille, että tapahtuman järjestäjillä ei koskaan ollut munaa pyytää anteeksi sitä mielipahaa, jonka karkea virhearvio ja hätiköidyt toimenpiteet aiheuttivat jo mainituille toimijoille puhumattakaan siitä, että aiheutettua vahinkoa olisi edes jotenkin yritetty hyvittää. Ajattelematonta ellei peräti suorastaan typerää. Aina joskus pohdin itsekseni sitä että millaisissa kodeissa ovat kasvaneet ihmiset, jotka eivät kykene myöntämään virheitään ja pyytämään anteeksi. Porilainen sanoisi varmaan tähän, että "ei pal millasessaka".

Pahinta on kuitenkin se, että hienotunnelmainen tapahtuma kärsii. Jo tapahtumapäivän aamuna vuosi sitten yllätyin siitä, miten vahva boikotti oli vireillä. Väkeä tapahtumassa oli vähemmän kuin normaalisti, olkoonkin että sen saattoi niin halutessaan laittaa myös vain ja ainoastaan ikävän säätiedotuksen piikkiin. No, Porgyssä ja Bessiessä lauletaan, että "It ain't necessarily so". Yllätyin tosiaankin kun tullessani paikalle jo joskus kahdeksan korvilla sain ensimmäisenä kuulla, että se-ja-se-ja-se-ja-se-ja-se, niin ja se, ja sitten nämä jäävät joukolla pois silkasta myötätunnosta tämän ikävän sattumuksen takia, jossa varmasti koko valtakunnan nöyrimmän ja tunnollisimman varaosakauppiaan myyntipaikkasopimuksella pyyhittiin yhtäkkiä persettä lapsellisen väärinkäsityksen takia (ellei sitten ollut muita syitä, joita ei ollut munaa kertoa ääneen).

Omalta osaltani olen tehnyt päätöksen, että en tule jättämään pennin jeesusta tapahtumassa oleviin myyntikojuihin ennen kuin järjestäjä on jotenkin puuttunut tapahtuneeseen vääryyteen. Retkieväät juomia ja bensoja myöten ostetaan varmasti kunnanrajan ulkopuolelta. Lapsellista ehkä, mutta myös ihmeellistä ja ah, niin totta.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Re: Bella Italia

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Näytti olevan jo Alfan paviljonkit pystyssä ja muutama auto parkissa. Taitaa kyllä iteltäkin jäädä väliin tänä vuonna ellei sitten pikaseen kerkeä vilkasemaan kun on hieman muuta ohjelmaa huomiseksi.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Re: Bella Italia

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

Anteeks kaikki herkkähipiäiset, oli kränää tai ei, jää tämä häppeninki isosti väliin, kerran käyny ja meininki oli vaisua :) Ei sen kummempia perusteluita...
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
jknracing
Viestit: 685
Liittynyt: 02.05.2004 22:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Bella Italia

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Jotain räpsyjä. Bella Italia 2011.

P.S. Lasagne ei muuten ollut ainakaan minun suun mukaista...
No bodykits, no stereos, no bullshit...

1 x 156 V6
6 x Alfa 75
1337
Viestit: 88
Liittynyt: 29.06.2006 14:50
Paikkakunta: Rauma

Re: Bella Italia

Viesti Kirjoittaja 1337 »

Muutama kuvatus: Bella Italia 2011 kuvia
Fiat Coupe 2.0 20vt
Lancia Kappa Coupe 2.0 16vt
Lancia Lybra 1,9 jtd
Vastaa Viestiin