GFF jäärata Heinola 14.3.2010 !VARMISTUNUT!
Isot kiitokset kaikille!
Todella onnistunut reissu kaikinpuolin. Kivaa oli vaikka rengastus olikin (pakon sanelemana) täysin järjetön jääradalle. Loppupuolella onneksi pystyi jo vähän ajelemaankin kun piikkirenkaiset karhensivat rataa.
Autokin kesti hyvin nipussa, onpahan nyt sekin koeponnistettu rempan jäljiltä
Jokarin kanssa samaa mieltä Puntosta, pidon määrä yllätti täysin.
Todella onnistunut reissu kaikinpuolin. Kivaa oli vaikka rengastus olikin (pakon sanelemana) täysin järjetön jääradalle. Loppupuolella onneksi pystyi jo vähän ajelemaankin kun piikkirenkaiset karhensivat rataa.
Autokin kesti hyvin nipussa, onpahan nyt sekin koeponnistettu rempan jäljiltä
Jokarin kanssa samaa mieltä Puntosta, pidon määrä yllätti täysin.
Lada 2103 TC -77
Lada 2105 TC TIC -81
Lada 2105 TC TIC -81
Takana erittäin mahtava päivä. Keli mitä parhain, makkaraa ja muuta evästä riittämiin ja rata oli älyttömän kiva ajaa. Ajopelikin toimi kiitettävästi.
Mukavana bonuksena tosiaan ratamestarin oman kaluston hämmästelyä. Jo oli vehkeitä.
Kiitokset kaikille osallistujille, ja vaivannäöstä, hauskan tapahtuman järkkäyksestä sekä valaisevasta koeajosta erityismaininta jkiurulle.
Onnistuneiden kuvien kanssa oli sitten vähän hiljaisempaa.
http://kuvablogi.com/blog/8097/17/
Mukavana bonuksena tosiaan ratamestarin oman kaluston hämmästelyä. Jo oli vehkeitä.
Kiitokset kaikille osallistujille, ja vaivannäöstä, hauskan tapahtuman järkkäyksestä sekä valaisevasta koeajosta erityismaininta jkiurulle.
Onnistuneiden kuvien kanssa oli sitten vähän hiljaisempaa.
http://kuvablogi.com/blog/8097/17/
Fiat 133 -76 MA
Lada 2102 16V
Fiat Milletrecento -65
Lada 2102 16V
Fiat Milletrecento -65
Kiitoksia tosiaan järjestäjille että saatiin kapinat pystyyn. Itse meinasin kyllä jäädä ensin kotia kun ei napannut yhdistelmä jää/tavanpyörä. Onneksi läksin kun oli pitoa kuitenkin ihan hyvin.
Kiitoksia myös niille jotka anto autoaan testata. Alkuun tuli ajettua enemmän muitten autoilla kun omalla
Kuvat ja videot.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/Heinola%2014.3.2010/
Kiitoksia myös niille jotka anto autoaan testata. Alkuun tuli ajettua enemmän muitten autoilla kun omalla
Kuvat ja videot.
http://mkk72.1g.fi/kuvat/Heinola%2014.3.2010/
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Eli ei ollut pelkkää peilijäätä? En sitten itse jaksanutkaan lähteä, takana työviikko jossa reissaamista pitkin Suomea ja iltatöinä 30 lumitonnin lapiointi ynnä lauantaina metsurihommia kaupunkireissun päälle. Hyvä kun pääsi sängystä sunnuntaina
Ja hiukan vaikutti ajatus kitkarenkaista lammen jäälläkin, että onko pelkkää kylki edellä liukumista.
Ja hiukan vaikutti ajatus kitkarenkaista lammen jäälläkin, että onko pelkkää kylki edellä liukumista.
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: 04.02.2005 20:17
- Paikkakunta: Lahti
Ei olisi tosiaan juurikaan paremmin voinut olla järjestetty tuo tapahtuma, eikä autojakaan olisi järkevästi mahtunut tuohon 'varikolle' yhtään enempää.
Kiitos myös Mkk:lle siististä Audipätkästä, valssit pyöri hienosti
Too much information!: Audin pöllytys johtui lähinnä jäätyneestä huohottimesta, siis noin neljän asteen pakkasessa talviratapäivillä
Katsoin öljyt Vierumäellä eikä tikku enää kastunut, pari litraa oli öljyä niellyt väärään kurkkuun. Ei vaarallista kun öljytilavuus on seitsemän litraa.
Kiitos myös Mkk:lle siististä Audipätkästä, valssit pyöri hienosti
Too much information!: Audin pöllytys johtui lähinnä jäätyneestä huohottimesta, siis noin neljän asteen pakkasessa talviratapäivillä
Katsoin öljyt Vierumäellä eikä tikku enää kastunut, pari litraa oli öljyä niellyt väärään kurkkuun. Ei vaarallista kun öljytilavuus on seitsemän litraa.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Heips!
Kiitokset kävijöille! Takavetoiset olivat hyvin edustettuna parin Alfan ja Kymenlaakson asiallisen Lada-joukkueen voimin. Valitettavaa tuo Kapaleinon konehomma, varsinkin kun kuulin millaisia aikoja laitteella oli tällä radalla ajettu Auto oli kuitenkin entistäkin hienompi edellispäivän sprintissä!
Jep olisi pitänyt olla aikaisemmin liikkeellä tämän tapahtuman kanssa. Yritämme ensi vuonna parantaa tässä suhteessa, nyt kun rata on kaikin puolin hyväksi havaittu! Radanpitäjälle erityskiitos jos tätä lukee! Nähtävää tosiaan oli tajunnanräjäyttävästi rata-ajon jälkeen
Joo GFF-tapahtumissa voi olla paikalle vaivautuville lisäbonuksena muutakin kuin ilmoituksessa mainostettu ohjelma. Kuten nyt radanpitäjän kalustoesittely tai mahdollisuus kokeilla piikkirenkaita, vaikkakin vain puuhiksen vakio Puntoisella. Anteeksi se kaffe! GFF:ssa on paikka avoinna keittäjälle, kun tehtävä taas osoittautui liian vaativaksi teetä lipittävälle neiti Kiurulle Litku oli ainakin tolkuttoman laihaa; olisi papupuruja voinut lapioda keittimeen reilummin kun loppupaketti jäi kuitenkin väljähtymään...
Kiitokset:
mkk:lle renkaanvaihdosta
Makolle ja vesamaanille Punton korjauksesta
Thelmaturbolle Diudi koeajosta! Näin jälkeenpäin sulateltuna kyllähän siinä peruskäytös on samansuuntainen kuin omassa kökkö-Gralessa. Ei vain ajotaitoni riitä tuolle vetotavalle.
Vesamaanille mahdollisuudesta päästä vuoden tauon jälkeen Seiskafemman puikkoihin, nyt toimivalla koneella! Eipä sen vedosta osannut havainnoida kun oli juuri ajanut omalla kulkineella piikeillä, niin siviilipyörien "pitoon" ei oikein osannut suhtautua. Ajosuuntakin katosi useaan kertaan
Virallisia aikoja, ensimmäinen kierros seisovalla lähdällä ja kokonaisaika lentävän kierroksen jälkeen:
Greenthing Y10 Fire Tbo 1,15 2,23
Thelmaturbo A6 2,7 2xTbo Quatro 1,13 2,20,17
Alfafiat GTV 2,5 1,18,85 2,32
VMTD 190E 1,8 1,15,44 2,23,73
mkk Punto GT 1,12,23 2,16,95
vesamaan 75 1,6 1,20,9 2,36,7
Jokari 2105 1500S 1,23,95 2,39,975
Anaconda 1200S 1,32,14 2,56,525
Mako 1500 De Luxe Kombi 1,18,75 2,29,46
jkiuru Punto 75 piikeillä 1,02,40 1,57,29
Toivottavasti nimet ja autot menivät oikein?
Kuvia yritän viritellä verkkoon vielä myöhemmin. Valitettavasti ihan kaikista ajokeista ei bittejä muistikortilleni tarttunut.
Jouni Kiuru GFF
040-7779575
Kiitokset kävijöille! Takavetoiset olivat hyvin edustettuna parin Alfan ja Kymenlaakson asiallisen Lada-joukkueen voimin. Valitettavaa tuo Kapaleinon konehomma, varsinkin kun kuulin millaisia aikoja laitteella oli tällä radalla ajettu Auto oli kuitenkin entistäkin hienompi edellispäivän sprintissä!
Jep olisi pitänyt olla aikaisemmin liikkeellä tämän tapahtuman kanssa. Yritämme ensi vuonna parantaa tässä suhteessa, nyt kun rata on kaikin puolin hyväksi havaittu! Radanpitäjälle erityskiitos jos tätä lukee! Nähtävää tosiaan oli tajunnanräjäyttävästi rata-ajon jälkeen
Joo GFF-tapahtumissa voi olla paikalle vaivautuville lisäbonuksena muutakin kuin ilmoituksessa mainostettu ohjelma. Kuten nyt radanpitäjän kalustoesittely tai mahdollisuus kokeilla piikkirenkaita, vaikkakin vain puuhiksen vakio Puntoisella. Anteeksi se kaffe! GFF:ssa on paikka avoinna keittäjälle, kun tehtävä taas osoittautui liian vaativaksi teetä lipittävälle neiti Kiurulle Litku oli ainakin tolkuttoman laihaa; olisi papupuruja voinut lapioda keittimeen reilummin kun loppupaketti jäi kuitenkin väljähtymään...
Kiitokset:
mkk:lle renkaanvaihdosta
Makolle ja vesamaanille Punton korjauksesta
Thelmaturbolle Diudi koeajosta! Näin jälkeenpäin sulateltuna kyllähän siinä peruskäytös on samansuuntainen kuin omassa kökkö-Gralessa. Ei vain ajotaitoni riitä tuolle vetotavalle.
Vesamaanille mahdollisuudesta päästä vuoden tauon jälkeen Seiskafemman puikkoihin, nyt toimivalla koneella! Eipä sen vedosta osannut havainnoida kun oli juuri ajanut omalla kulkineella piikeillä, niin siviilipyörien "pitoon" ei oikein osannut suhtautua. Ajosuuntakin katosi useaan kertaan
Virallisia aikoja, ensimmäinen kierros seisovalla lähdällä ja kokonaisaika lentävän kierroksen jälkeen:
Greenthing Y10 Fire Tbo 1,15 2,23
Thelmaturbo A6 2,7 2xTbo Quatro 1,13 2,20,17
Alfafiat GTV 2,5 1,18,85 2,32
VMTD 190E 1,8 1,15,44 2,23,73
mkk Punto GT 1,12,23 2,16,95
vesamaan 75 1,6 1,20,9 2,36,7
Jokari 2105 1500S 1,23,95 2,39,975
Anaconda 1200S 1,32,14 2,56,525
Mako 1500 De Luxe Kombi 1,18,75 2,29,46
jkiuru Punto 75 piikeillä 1,02,40 1,57,29
Toivottavasti nimet ja autot menivät oikein?
Kuvia yritän viritellä verkkoon vielä myöhemmin. Valitettavasti ihan kaikista ajokeista ei bittejä muistikortilleni tarttunut.
Jouni Kiuru GFF
040-7779575
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
poistettiinkin
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: 04.02.2005 20:17
- Paikkakunta: Lahti
Kiitos Jounille piikkikokeilusta. Itselle tuli pidosta mieleen aika pitkälle soratie, voin olla väärässäkin.
Tuli tarkastettua ohjekirjasta että Audissa on ilmeisesti sutivia pyöriä jarruttava toiminto vaikka esp on pois päältä. Olisi pitänyt katsoa tuon sulake. Tai sitten ei. Oli vähintäänkin pariin kertaan penkka liian lähellä muutenkin, kyllä kolahti äänekkäästi
Tuli tarkastettua ohjekirjasta että Audissa on ilmeisesti sutivia pyöriä jarruttava toiminto vaikka esp on pois päältä. Olisi pitänyt katsoa tuon sulake. Tai sitten ei. Oli vähintäänkin pariin kertaan penkka liian lähellä muutenkin, kyllä kolahti äänekkäästi
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Itse vertaisin tota asvalttiin mutta luistomahiksilla. Jännä yhdistelmä. Kunnon piikkihän pitää jäällä paremmin kuin perusrengas asvaltilla.Thelmaturpo kirjoitti:Itselle tuli pidosta mieleen aika pitkälle soratie, voin olla väärässäkin.
Ainakin jarrutuspito oli mielestäni ihan älytöntä, ja se yhdistettynä loistavaan veto- ja kääntöpitoon oli aika hauskaa. Ei tollasella Puntolla voi asvaltilla roiskia menemään tuollaista vauhtia mitä herra puheenjohtaja pisteli menemään jarrut savuten
No ompas touhu vaikuttanut mahtavalta. Harmi kun viime aikoina on ollut niin kiire ettei Forumiakaan ole ehtinyt lukea ja tuli tämäkin missattua. Noh, kalenteriakun taaksepäin katsoo, niin juuri ko. päivänä tuli kyllä ajeltua aikaslailla, kun kaveriporukalla pärrättiin appiukon pellolla. Kumpa olisin seurannut tätäkin ilmoittelua, niin olisin ehdottomasti osallistunut... Jäärata kun on niin paljon armollisempi kalustolle, kuin pelto...
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Re: GFF jäärata Heinola 14.3.2010 !VARMISTUNUT!
HOX!
Olen vähän aikaisessa, mutta jos tämä toteutuu, niin messissä! Rata näytti hyvältä, eikä tarvisi maailman ääriin lähteä autoa särkemään!
Olen vähän aikaisessa, mutta jos tämä toteutuu, niin messissä! Rata näytti hyvältä, eikä tarvisi maailman ääriin lähteä autoa särkemään!