GFF jäärata Heinola 14.3.2010 !VARMISTUNUT!

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Avatar
Anaconda
Viestit: 20
Liittynyt: 27.12.2009 14:18
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Anaconda »

Isot kiitokset kaikille!

Todella onnistunut reissu kaikinpuolin. Kivaa oli vaikka rengastus olikin (pakon sanelemana) täysin järjetön jääradalle. Loppupuolella onneksi pystyi jo vähän ajelemaankin kun piikkirenkaiset karhensivat rataa.

Autokin kesti hyvin nipussa, onpahan nyt sekin koeponnistettu rempan jäljiltä :wink:

Jokarin kanssa samaa mieltä Puntosta, pidon määrä yllätti täysin. :D
Lada 2103 TC -77
Lada 2105 TC TIC -81
Mako
GFF
Viestit: 233
Liittynyt: 02.03.2007 22:12
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Mako »

Takana erittäin mahtava päivä. Keli mitä parhain, makkaraa ja muuta evästä riittämiin ja rata oli älyttömän kiva ajaa. Ajopelikin toimi kiitettävästi.
Mukavana bonuksena tosiaan ratamestarin oman kaluston hämmästelyä. Jo oli vehkeitä. :shock:

Kiitokset kaikille osallistujille, ja vaivannäöstä, hauskan tapahtuman järkkäyksestä sekä valaisevasta koeajosta erityismaininta jkiurulle. :D

Onnistuneiden kuvien kanssa oli sitten vähän hiljaisempaa. :|
http://kuvablogi.com/blog/8097/17/
Fiat 133 -76 MA
Lada 2102 16V
Fiat Milletrecento -65
mkk
GFF
Viestit: 541
Liittynyt: 24.01.2003 12:47
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mkk »

Kiitoksia tosiaan järjestäjille että saatiin kapinat pystyyn. Itse meinasin kyllä jäädä ensin kotia kun ei napannut yhdistelmä jää/tavanpyörä. Onneksi läksin kun oli pitoa kuitenkin ihan hyvin.
Kiitoksia myös niille jotka anto autoaan testata. Alkuun tuli ajettua enemmän muitten autoilla kun omalla :lol:

Kuvat ja videot.

http://mkk72.1g.fi/kuvat/Heinola%2014.3.2010/
http://mkk72.1g.fi/kuvat/
Avatar
VMTD
Viestit: 147
Liittynyt: 15.05.2008 21:07
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Tattista vaan järjestäjille täältäkin. Lähtökiihdytyksessä tenavakin lykkäsi perää sivulle.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8340
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Eli ei ollut pelkkää peilijäätä? En sitten itse jaksanutkaan lähteä, takana työviikko jossa reissaamista pitkin Suomea ja iltatöinä 30 lumitonnin lapiointi ynnä lauantaina metsurihommia kaupunkireissun päälle. Hyvä kun pääsi sängystä sunnuntaina :evil:
Ja hiukan vaikutti ajatus kitkarenkaista lammen jäälläkin, että onko pelkkää kylki edellä liukumista.
Thelmaturpo
Viestit: 177
Liittynyt: 04.02.2005 20:17
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Thelmaturpo »

Ei olisi tosiaan juurikaan paremmin voinut olla järjestetty tuo tapahtuma, eikä autojakaan olisi järkevästi mahtunut tuohon 'varikolle' yhtään enempää.
Kiitos myös Mkk:lle siististä Audipätkästä, valssit pyöri hienosti :D
Too much information!: Audin pöllytys johtui lähinnä jäätyneestä huohottimesta, siis noin neljän asteen pakkasessa talviratapäivillä :shock:
Katsoin öljyt Vierumäellä eikä tikku enää kastunut, pari litraa oli öljyä niellyt väärään kurkkuun. Ei vaarallista kun öljytilavuus on seitsemän litraa.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti

Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

Heips!

Kiitokset kävijöille! Takavetoiset olivat hyvin edustettuna parin Alfan ja Kymenlaakson asiallisen Lada-joukkueen voimin. Valitettavaa tuo Kapaleinon konehomma, varsinkin kun kuulin millaisia aikoja laitteella oli tällä radalla ajettu :shock: Auto oli kuitenkin entistäkin hienompi edellispäivän sprintissä!

Jep olisi pitänyt olla aikaisemmin liikkeellä tämän tapahtuman kanssa. Yritämme ensi vuonna parantaa tässä suhteessa, nyt kun rata on kaikin puolin hyväksi havaittu! Radanpitäjälle erityskiitos jos tätä lukee! Nähtävää tosiaan oli tajunnanräjäyttävästi rata-ajon jälkeen :shock: :!: :D

Joo GFF-tapahtumissa voi olla paikalle vaivautuville lisäbonuksena muutakin kuin ilmoituksessa mainostettu ohjelma. Kuten nyt radanpitäjän kalustoesittely tai mahdollisuus kokeilla piikkirenkaita, vaikkakin vain puuhiksen vakio Puntoisella. Anteeksi se kaffe! GFF:ssa on paikka avoinna keittäjälle, kun tehtävä taas osoittautui liian vaativaksi teetä lipittävälle neiti Kiurulle :oops: Litku oli ainakin tolkuttoman laihaa; olisi papupuruja voinut lapioda keittimeen reilummin kun loppupaketti jäi kuitenkin väljähtymään...


Kiitokset:

mkk:lle renkaanvaihdosta

Makolle ja vesamaanille Punton korjauksesta

Thelmaturbolle Diudi koeajosta! Näin jälkeenpäin sulateltuna kyllähän siinä peruskäytös on samansuuntainen kuin omassa kökkö-Gralessa. Ei vain ajotaitoni riitä tuolle vetotavalle.

Vesamaanille mahdollisuudesta päästä vuoden tauon jälkeen Seiskafemman puikkoihin, nyt toimivalla koneella! Eipä sen vedosta osannut havainnoida kun oli juuri ajanut omalla kulkineella piikeillä, niin siviilipyörien "pitoon" ei oikein osannut suhtautua. Ajosuuntakin katosi useaan kertaan :oops:


Virallisia aikoja, ensimmäinen kierros seisovalla lähdällä ja kokonaisaika lentävän kierroksen jälkeen:
Greenthing Y10 Fire Tbo 1,15 2,23
Thelmaturbo A6 2,7 2xTbo Quatro 1,13 2,20,17
Alfafiat GTV 2,5 1,18,85 2,32
VMTD 190E 1,8 1,15,44 2,23,73
mkk Punto GT 1,12,23 2,16,95
vesamaan 75 1,6 1,20,9 2,36,7
Jokari 2105 1500S 1,23,95 2,39,975
Anaconda 1200S 1,32,14 2,56,525
Mako 1500 De Luxe Kombi 1,18,75 2,29,46
jkiuru Punto 75 piikeillä 1,02,40 1,57,29

Toivottavasti nimet ja autot menivät oikein?

Kuvia yritän viritellä verkkoon vielä myöhemmin. Valitettavasti ihan kaikista ajokeista ei bittejä muistikortilleni tarttunut.


Jouni Kiuru GFF
040-7779575
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
Thelmaturpo
Viestit: 177
Liittynyt: 04.02.2005 20:17
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Thelmaturpo »

Kiitos Jounille piikkikokeilusta. Itselle tuli pidosta mieleen aika pitkälle soratie, voin olla väärässäkin.
Tuli tarkastettua ohjekirjasta että Audissa on ilmeisesti sutivia pyöriä jarruttava toiminto vaikka esp on pois päältä. Olisi pitänyt katsoa tuon sulake. Tai sitten ei. Oli vähintäänkin pariin kertaan penkka liian lähellä muutenkin, kyllä kolahti äänekkäästi
:P
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti

Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Hyvin erottui etu- ja takavetoiset. :P
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

GreenThing kirjoitti:Hyvin erottui etu- ja takavetoiset. :P
Meinaatko ajan perusteella ?
pitänee hyvinkin paikkaansa
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Wesulius kirjoitti:
GreenThing kirjoitti:Hyvin erottui etu- ja takavetoiset. :P
Meinaatko ajan perusteella ?
pitänee hyvinkin paikkaansa
Juurikin niin. :wink:
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
Jokari
Viestit: 668
Liittynyt: 19.07.2007 22:17
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Thelmaturpo kirjoitti:Itselle tuli pidosta mieleen aika pitkälle soratie, voin olla väärässäkin.
Itse vertaisin tota asvalttiin mutta luistomahiksilla. Jännä yhdistelmä. Kunnon piikkihän pitää jäällä paremmin kuin perusrengas asvaltilla.
Ainakin jarrutuspito oli mielestäni ihan älytöntä, ja se yhdistettynä loistavaan veto- ja kääntöpitoon oli aika hauskaa. Ei tollasella Puntolla voi asvaltilla roiskia menemään tuollaista vauhtia mitä herra puheenjohtaja pisteli menemään jarrut savuten :lol:
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

No ompas touhu vaikuttanut mahtavalta. Harmi kun viime aikoina on ollut niin kiire ettei Forumiakaan ole ehtinyt lukea ja tuli tämäkin missattua. Noh, kalenteriakun taaksepäin katsoo, niin juuri ko. päivänä tuli kyllä ajeltua aikaslailla, kun kaveriporukalla pärrättiin appiukon pellolla. Kumpa olisin seurannut tätäkin ilmoittelua, niin olisin ehdottomasti osallistunut... Jäärata kun on niin paljon armollisempi kalustolle, kuin pelto...
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Re: GFF jäärata Heinola 14.3.2010 !VARMISTUNUT!

Viesti Kirjoittaja mamu »

HOX!

Olen vähän aikaisessa, mutta jos tämä toteutuu, niin messissä! Rata näytti hyvältä, eikä tarvisi maailman ääriin lähteä autoa särkemään! :mrgreen:
Vastaa Viestiin