Lumipalloralli 2008
Rantapirtti on Koskenpäällä
Syntyjäni olen jämsäläinen, tämä näin heti aluksi kerrottakoon.-HH- kirjoitti:Kyllähän nuo asiat viestiketjustakin selviää (no se "faktaa" linkki ekalta sivulta), kun sen vaan malttaa lukea... *huoh* Mutta Koskenpäässä, eikä saa ajaa piikeillä.
Toiseksi kerrottakoon, että Koskenpää ja Jämsänkoski palautuvat takaisin emäpitäjäänsä Jämsään ensi vuoden alusta.
Niin, että mitä sitten?
No sitä, että se taipuu Koskenpää, Koskenpäällä. Järvenpää, Järvenpäässä ei käy esimerkiksi. Ja pistetään samaan vielä, että se on Himos, Himoksessa. Jos olet Himoksella, kuljeskelet pitkin Himosvuoren lakea maisemia katselmassa, muttet ole ensisijaisesti hiihtokeskuksessa.
Ja ainakin yhä luulen pääseväni paikalle. Viime vuonnahan vasen etujarru päätti jumiutua pari päivää ennen.
Pekka Siltala
Bertone X1/9 1500 ie kat -86
Wierin ja HH:n tulon epävarmuudesta johtuen minä olen varaamassa mökkiä tuolta, jos tulee porukkaa tarpeeksi. Eli onko halukkaita yhteismajoitukseen?
edit: mökki täysi.
edit: mökki täysi.
Viimeksi muokannut Meltdown, 07.02.2008 18:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Vetäkääs asiasta oikeasti tietävät nyt joku linjaus tähän asiaan kuka on tervetullut ja kuka ei. Vanhojen lätinöiden perusteella olen sitä mieltä, että kaikki lisenssimerkit olisivat tervetulleita riippumatta kerhojen jäsenyydestä. Mut silti epäilyttää kun toinen sanoo toista ja toinen jotain ihan muuta.
Ei nimittäin kiinnostaisi ajaa 266 km yhteen suuntaan vain kuullakseen, että radalle ei ole asiaa, jos et ole jäsen tai jotain muuta vastaavaa.
Autohan on toki Fiat-lisenssi eli Latukka ja pellin alla möyryää TC.
Eikä meillä ole tarkotuksena tulla paikalle vain penkkoja pöllyttämään, vaan tarkotus on tulla ihmettelemään italokalustoa ja tutustua välillä toisten kerhojen harrastajiinkin. Alkaa nimittäin olla nuo oman kerhon touhut jo nähty, joten vaihtelu virkistäisi.
Ei nimittäin kiinnostaisi ajaa 266 km yhteen suuntaan vain kuullakseen, että radalle ei ole asiaa, jos et ole jäsen tai jotain muuta vastaavaa.
Autohan on toki Fiat-lisenssi eli Latukka ja pellin alla möyryää TC.
Eikä meillä ole tarkotuksena tulla paikalle vain penkkoja pöllyttämään, vaan tarkotus on tulla ihmettelemään italokalustoa ja tutustua välillä toisten kerhojen harrastajiinkin. Alkaa nimittäin olla nuo oman kerhon touhut jo nähty, joten vaihtelu virkistäisi.
Ihan oikeesti, kysykään LCF:n sivulla mainitulta henkilöiltä se osallistumisasia ennen kuin lähdette sinne ajamaan jos se on epäselvää! Ihmetyttää miten nykyään ihmisillä voi olla noin vaikeeta tarttua puhelimeen... Totta kai asian voisi mainita vaikka täälläkin, kun siitä on varma tieto. Mutta ei nuo vastuulliset välttämättä täällä niin kauheesti pyöri, kun ei tää nyt mikään virallinen tiedotuskanava kerhoille ole.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Toisekseen, eipä se parinkympin jäsenmaksukaan ole ~300km:n yönyli-reissun muihin kustannuksiin verrattuna juuri mikään kuluerä, ja sitten ainakin pääsee sinne radallekin ajamaan. Ja lisäksi tulee sitten se kerholehtikin vuoden ajan kotiin kannettuna ja pääsee vielä kesälläkin radalle kerhojen ratapäivillä.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Ja minähän en tiedä mistään mitään, mutta lisäänpä epätietoisuuden tuskaa heittämällä muutamia sekavia näkökulmia:Jokari kirjoitti:Vetäkääs asiasta oikeasti tietävät nyt joku linjaus tähän asiaan kuka on tervetullut ja kuka ei. Vanhojen lätinöiden perusteella olen sitä mieltä, että kaikki lisenssimerkit olisivat tervetulleita riippumatta kerhojen jäsenyydestä. Mut silti epäilyttää kun toinen sanoo toista ja toinen jotain ihan muuta.
Ei nimittäin kiinnostaisi ajaa 266 km yhteen suuntaan vain kuullakseen, että radalle ei ole asiaa, jos et ole jäsen tai jotain muuta vastaavaa.
Autohan on toki Fiat-lisenssi eli Latukka ja pellin alla möyryää TC.
Eikä meillä ole tarkotuksena tulla paikalle vain penkkoja pöllyttämään, vaan tarkotus on tulla ihmettelemään italokalustoa ja tutustua välillä toisten kerhojen harrastajiinkin. Alkaa nimittäin olla nuo oman kerhon touhut jo nähty, joten vaihtelu virkistäisi.
- Epäilen vahvasti, että Lumipallorallin suhteen olisi kenellekään tullut edes mieleen laatia kauheaa sääntöviidakkoa siitä kuka saa osallistua mihinkin ja millä kalustolla. Tuo ei mielestäni olisi edes kovin viisasta merkki- tai kerhopolitiikkaa; ainakaan itse en välitä kuulua kerhoihin, jotka asettavat mielivaltaiselta vaikuttavia ehtoja sen suhteen mitä pitää olla tai omistaa voidakseen osallistua toimintaan. Uskalla olettaa, että jos TC-latturalla reiskaaminen Lumpparissa kiellettäisiin sopimattomana, niin kyllä siitä varmaan keskustelua syntyisi... Hallituksen puolesta uskallan kuitenkin toivoa, että kerhon tapahtumissa autoilevilla on voimassa oleva ajokortti.
- Kun kerho järjestää tapahtuman ensisijaisesti jäsenilleen, niin olisi toki toivottavaa, että tapahtumaan osallistuvat olisivat pääsääntöisesti jäseniä. Tämä olisi huomattavan solidaarista niitä jäseniä kohtaan, jotka ovat ehkä maksaneet jäsenmaksun nimenomaan voidakseen osallistua kerhon tapahtumiin. YYA-sopimus Gruppon kanssa on ymmärtääkseni edelleen voimassa eli GFF:n ja LCF:n jäsenet voivat osallistua molempien kerhojen tapahtumiin.
- En kuitenkaan tahtoisi sulkea pois mahdollisuutta tutustua kerhon toimintaan tapahtumiin osallistumalla, mutta osaltani toivon, että näissä tapauksissa asiasta tosiaan sovitaan etukäteen järjestäjien kanssa. En nimittäin haluaisi, että asia valahtaisi seuraavaksi siihen, että liikkeelle lähtee manailua siitä, että "niin piti taas olla kerhotapahtuma, mutta sitten sinne lappoi kaikkea ulkopuolista sakkia ajelemaan millä lie nissaneilla, kusemaan meitin lumeen, vokottelemaan meitin naisia ja syömään meitin makkaroita, saateri".
Tehkää hyvin, Kare