Lumipalloralli 2008

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ei tietenkään, toki kehtaa tulla.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Sä oot Tommi asian ytimessä! :mrgreen: Ei sille mitään voi kun on vissiin luvattu taas Villelle liian nopeeta keliä täksikin vuodeksi... :roll:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Pitihän se arvata että Harrin paskanjauhanta taas alkaa. Tais mennä moderaattorin pesti väärälle ukkelille. :evil:

Mä en sentään ole sellainen typerys että ensin hyväksyisin päivämäärän ja sitten meneekin sisu kaulaan. :roll:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

vvieri kirjoitti:Pitihän se arvata että Harrin paskanjauhanta taas alkaa. Tais mennä moderaattorin pesti väärälle ukkelille. :evil:
No, ota "titteli" sitten pois ja hoida itse hiekkalaatikkosi... Tai pyydä pojua avuksi, kun kerran se on valtakunnan nopein viestinpoistaja, kuten kuulemma taas huomattiin... :roll: Onneksi mun ei oo vielä tarvinnut toisten viesteistä sisältöä poistella vaan mun puolesta kukin saa olla mielipiteidensä takana. :roll:

Tosin, ymmärrän että harmittaa kun vissiin renkaista puuttuu liian monta nastaa ettei voi tänäkään vuonna skabaan osallistua :mrgreen: . No, mä voin tulla taas tänäkin vuonna niillä nastattomilla alle kolmenminsan kumhoilla jotta säkin uskallat... :twisted:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

ite olin nopeempi ja huomasin pojun viestin.. jtn nelikoista ja ite jääradasta

sorry, OT :roll:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

-HH- kirjoitti:Tosin, ymmärrän että harmittaa kun vissiin renkaista puuttuu liian monta nastaa ettei voi tänäkään vuonna skabaan osallistua :mrgreen: . No, mä voin tulla taas tänäkin vuonna niillä nastattomilla alle kolmenminsan kumhoilla jotta säkin uskallat... :twisted:
Krhm. Oheen listattu minun ja Harrin ajamiset GFF:n ja LCF:n ratatapahtumissa vuodelta 2007:

VV
- Lumipalloralli
- Ahvenisto
- Botniaring

HH
- Lumipalloralli

Joten eiköhän lopeteta heti alkuun taas tuo typerä provoaminen tapahtumissa ajamisen uskaltamisesta. En mä jaksaisi taas aloittaa sun kanssa samaa ikuista vääntöä kun se kuitenkin loppuu taas samalla tavalla: Harrilla itsellä loppuu huumorintaju, hän heittäytyy marttyyriksi ja hetken päästä pitää taas koko viestiketju deletoida.

Joten jatketaanko keskustelua asiallisessa hengessä niinkuin aikuiset? Pystyisitkö siihen? :shock: Mä en edes ymmärrä mikä hinku sulla on jatkuvasti mua vastaan hyökätä. :roll:

Enkä sitäpaitsi vielä edes tiedä mitä teen tuon 9.2. suhteen. Tuona päivänä järjestettävässä MM-kyykässäkin olen sentään ollut viimeksi kuluneena 12 vuonna joka kerta. Täytyy jutella joukkueen kanssa. :(

Mitä Pojuun tulee, sääntö ei toistaiseksi kiellä deletoimasta viestiään ennenkuin joku siihen on vastannut. Mikäli säännöissä on mielestänne rukkaamista niin keskustellaan aiheesta tuon edm. topicin puolella.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Keneltäköhän loppui se huumorintaju..? :roll: No, kunnioita pyynnöstäsi vakavamielistä keskustelua, ja se viimekertainen deletointi tapahtui kyllä ihan muista kuin musta johtuvista syistä... :roll: Ja hienoa että säkin vihdoin tajuat, että ihmisillä voi olla myös muuta menoa miksi ei pääse paikalle :wink: . Toisilla ne on tenavien harrasteet, toisilla taas omat menot.

Ehän mä mistään sääntörikkomuksesta ketään olekkaan syyttänyt, totesin vaan että siitä löytäisit kaverin jotta foorumi pysyisi puhtaana viesteistä... :roll:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
lanciapoika
Viestit: 1057
Liittynyt: 19.04.2004 01:15

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

Pakko kai se on yrittää tulla lanzaa ulkoiluttamaan jääradan toivossa 8)

Alusta susirajan korossa..saa nähdä riittääkö sekään mihinkään, kun paikat tippuu hampaista silti siellä ek pätkällä nelikkojen urilla ajellessa :oops:
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

lanciapoika kirjoitti:Pakko kai se on yrittää tulla lanzaa ulkoiluttamaan jääradan toivossa 8)

Alusta susirajan korossa..saa nähdä riittääkö sekään mihinkään, kun paikat tippuu hampaista silti siellä ek pätkällä nelikkojen urilla ajellessa :oops:
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

:lol:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
JLL
Viestit: 55
Liittynyt: 18.01.2003 23:48
Paikkakunta: Lapinjärvi

Viesti Kirjoittaja JLL »

Öh.. kröhöm tuota, anteeksi että häiritsen depattianne mutta varmaan sinne lumppariin voi tulla myös Alfa 33:sella. Meinaan ois kiva joskus kokeilla kun ei oo koskaan ko. autoa talvella ajettu. Beta on valmis vasta kesällä. :roll:
Beta coupé
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

no ehdottomasti!! kaikki Italialaiset ja lisenssituotteet on tervetulleita. ja toijotallakin voi tulla jos on TC nokalla!
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
markku
Viestit: 178
Liittynyt: 17.06.2004 14:57
Paikkakunta: Neuvoton

Viesti Kirjoittaja markku »

No pakko kai tulla LADALLA sitten vierailemaan paikanpäälle ja katselemaan kunnon pelejä .
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

jeps ladat on tervetulleita varsinkin jos -HH- on radalla :twisted:
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Luigi
Viestit: 9538
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Meltdown kirjoitti:jeps ladat on tervetulleita varsinkin jos -HH- on radalla :twisted:
Meinaatko, että -HH- on radalla, jos siellä on Ladojakin? :mrgreen:
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Vastaa Viestiin