Lumipalloralli 2007
Ne penkat on aika pehmeet eikä siellä siviiliautokaan muualla kuin siinä hyppyrissä tartte niin kauheesti sääliä . Muita kuin italiaanoja ja lisenssituotoksia tuolla ei oo ollut radalla ja joku "järjestelyportaaseen" kuuluva voisi vaikka valaista onko tuolla samat pelisäännöt niiden osalta kuin noilla kesäisilläkin ratapäivillä.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Juu, siis autohan on tietenkin italiaano Eli 75 Alfa, ihan niin kuin tuo omakin. Liikenteestä pois jäänyt, muuta ei olla vielä keretty sille tekemään, kuin purkamaan sisusta poies. Ja tuolla omalla 75:llä on vähän turha lähteä tuonne. Se on kuitenkin ainut kulkupelini tällä hetkellä, ja on sen verran matalakin mokoma, ettei voi kyllä ajaa niin kuin haluaa. Ja siviilipeliä en halua upottaa hankeen.. Mutta tuolla toisella voisi tulla jo yritystä, eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita (tai ainakin niitä vaarallisia tilanteita )
[url=http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=5649]X1/9 -75 (ja ex. Alfa)[/url]
TM 17 / 2006 VERTAILUSSA:
- talvirenkaat (205/55R16)
- vastamelukuulokkeet
- Hdmi-liitännällä varustetut viritinvahvistimet
Kia Sportagen käyttötestiraportti
Enduropyörillä Siinain autiomaassa
Mikä artikkeli kiinnostaa?? ...
Alfa 159:llä tehdyn talvirengastestin kärjessä Onkian Hakkapeliitta 5 ja Mikelinin X-Ice North. Mielenkiinotoinen vertailu: "Käsittelyrata lumella, Kierrosaika" Onkian renkaat 74sek ja huonoin Sunny 85,6sek. Eli tästä johtopäätös - jos hyvillä renkailla (viime vuonna Onkian Kikkapeliitta 4 kahdella nopeimmalla (Hepe ja Mkk), aika ~2min 50sek ja Sunny, Nankang, Vredestein, Unirojal tms. originaaleilla 80-luvun renkailla ajat 3min+. Ja turha höpöttää mitään tehoista, kuskeista tai vetotavasta - renkaista toi homma on kiinni!
- talvirenkaat (205/55R16)
- vastamelukuulokkeet
- Hdmi-liitännällä varustetut viritinvahvistimet
Kia Sportagen käyttötestiraportti
Enduropyörillä Siinain autiomaassa
Mikä artikkeli kiinnostaa?? ...
Alfa 159:llä tehdyn talvirengastestin kärjessä Onkian Hakkapeliitta 5 ja Mikelinin X-Ice North. Mielenkiinotoinen vertailu: "Käsittelyrata lumella, Kierrosaika" Onkian renkaat 74sek ja huonoin Sunny 85,6sek. Eli tästä johtopäätös - jos hyvillä renkailla (viime vuonna Onkian Kikkapeliitta 4 kahdella nopeimmalla (Hepe ja Mkk), aika ~2min 50sek ja Sunny, Nankang, Vredestein, Unirojal tms. originaaleilla 80-luvun renkailla ajat 3min+. Ja turha höpöttää mitään tehoista, kuskeista tai vetotavasta - renkaista toi homma on kiinni!
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Kyllä toi pelkästä renkaata johtuva aikaero on mun mielestä liian pieni . Jos teknarin pojat saa tolla vähän yli minuutin radalla jo tuollaisen eron niin kyllä tuolla Rantapirtin radalla pitäisi olla eroa jo 20s . Ai niin mutta kun Tommin mukaan nuo testit onkin vaan lahjottuja joten kyllä se ero on pakko olla kuskissa
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
mutta eikös TM tai moottori lehti testannut käytettyt talvirenkaat...
siis yhdentalven ajetut-->silloinen testi voittaja(oisko ollut hakkapeliitta 4) ei pärjännyt uudelle kitkarenkaalle edes peilijäällä
ja mun renkaillahan tuli viime talvena jo kolmas kausi täyteen...
siis yhdentalven ajetut-->silloinen testi voittaja(oisko ollut hakkapeliitta 4) ei pärjännyt uudelle kitkarenkaalle edes peilijäällä
ja mun renkaillahan tuli viime talvena jo kolmas kausi täyteen...
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Mitkä sitten olisi sellaisia laaturengasmerkkejä joissa pysyy takuulla nastat kiinni vaikka vähän antaa runtuakin? Noista hakkis 4:sta on kuulunut molemmanlaista juttua, ja Michelinin Ivalothan oli nastojen putoilemisessa oikein legendat...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
juu kyllä se renkaista tulee.
....ja osittain meikäläisellä kaluston säälistä..... (= jotain tiettyjä ratkeamakohtia hytissä jne......)
muttamutta, mä ajoin toisella nelikolla yhden talven uusilla hkpl4-renkailla ja ei ole kuin hyvää sanottavaa! aivan 'tautinen' pito verrattuna noihin viimeksi gralen alla olleisiin ja tämän laitoksen nelivetojärjestelmä oli aivan jotain muuta kuin mitä gralessa on jonka puolesta sen ei olis pitänyt mennä 'mihinkään'.
....ja osittain meikäläisellä kaluston säälistä..... (= jotain tiettyjä ratkeamakohtia hytissä jne......)
muttamutta, mä ajoin toisella nelikolla yhden talven uusilla hkpl4-renkailla ja ei ole kuin hyvää sanottavaa! aivan 'tautinen' pito verrattuna noihin viimeksi gralen alla olleisiin ja tämän laitoksen nelivetojärjestelmä oli aivan jotain muuta kuin mitä gralessa on jonka puolesta sen ei olis pitänyt mennä 'mihinkään'.
No puolitoista talvea on alla pyörineet Michelin Ivalo 2:t, ja ei niistä vielä yhtään nastaa ole lähtenyt. Tosin asvaltilla sudittelut on jääneet vähemmälle. Eipä ole kyllä ratapäiviäkään takana. Jotkut Contivikingit (vai mikä se malli Continentalilla on/oli?) piti kanssa nastansa yllättävänkin hyvin, vaikka takavetoisella tuli leikittyä, niinkuin Liikenneturha kieltää. Asvaltti tosin oli niille hieman turmiollinen leikkiessä, mutta se ei liene pelkästään renkaan vika...
If it ain't broke, you're not trying hard enough.