Fiat Coupe kokous Jyväskylässä 5 - 8.8.2007

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
prokho
Viestit: 3
Liittynyt: 25.11.2006 16:20
Paikkakunta: Palokka

Fiat Coupe kokous Jyväskylässä 5 - 8.8.2007

Viesti Kirjoittaja prokho »

Kaikki Fiat Coupe omistajat. Olen valmistelemassa Fiat Coupe autojen kokoontumista Jyväskylään 5 - 8.8.2007. Kokoontumiseeen on tulossa autoja myös Hollannista, Englannista ja Italiasta. Suomalaisiakin pitäisi saada mukaan, mutta kun en tunne muita kuin yhden tästä ihan läheltä.
Laittakaa minulle s-postia, jos haluatte tietää lisää. Heikki Oravainen, Palokka.
jykä
Viestit: 140
Liittynyt: 18.10.2006 22:55

Viesti Kirjoittaja jykä »

Moro

Tämä ilmoitus kannattanee pistää Fiat Tuning Club Finlandin sivuillekkin....ftcf.org

Sivustolla käypi aika moni coupen omistaja, itseni lisäksi :D

Ajankohta kuulosti ensinäkemältä pahalta....meinaan neste ralli on 2-5.8 :D ja sinne kyllä olen menossa, mut itselleni toi kuulostaa hyvältä.

Meillä on ollut FTCF:n coupe miesten kanssa myös keskustelua tälläsestä coupe miittingistä, johon sais vaikka kaikki suomen coupet jos niin hyvin kävis.....olishan se hienoa että olis paikalla enemmän kuin 3 coupea :D

T. Jykä
Avatar
jtm
Viestit: 179
Liittynyt: 16.09.2006 17:03
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja jtm »

yksi tulee lisää, jos kerkeää laittamaan edes kohtuulliseen kuntoon siihen mennessä :wink:
400nm 3000-6000rpm 16vt
Vastaa Viestiin