LCF Ratapäivä Jurvassa, 30.7.2006
Apukuski kelasi 160km/h mittarinopeutta, mulla jäi vähän alle. Mittariheittoa on kyllä ihan sikana - matkalla oli nopeusnäyttö joka näytti 80km/h, kun mittarissa oli 90km/h.... Otin muuten yhden kierroksen verran kuvaa mittaristosta, katotaan minkämoista tärinää tuli, noilla vakiopenkeillä kun ei kovin liimattuna pysynyt .. 45 profiilirenkaisiin laitoin painetta vajaa kolme baaria ja 50 profiilin takarenkaisiin 2.5bar. Ja hyvin pysy tiessä vaikka oikea eturengas vaihtuikin Ässän pinnattuun nastarenkaaseen - ei hidastanut menoa kuin kahdessa mutkassa, tosin apukuski pyöräytti Theman aika-ajossa toisessa noista ...
Laitatko muuten W tulokset näytille! Saataisiin vähän jälkipelejä aikaan..
Eikös ollut muuten tasapainoisen näköinen toi meijän valkoinen ralliauto! Takana korkeemmat renkaat, kaikki paino takasisustasta revitty pois ja kuvassa jarrutetaan ja on kaksi kuskia. Vasemman takaiskarin yläpääkin oli irti...
Laitatko muuten W tulokset näytille! Saataisiin vähän jälkipelejä aikaan..
Eikös ollut muuten tasapainoisen näköinen toi meijän valkoinen ralliauto! Takana korkeemmat renkaat, kaikki paino takasisustasta revitty pois ja kuvassa jarrutetaan ja on kaksi kuskia. Vasemman takaiskarin yläpääkin oli irti...
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Todella aistikas.
Aikoja on tulossa näytille kunhan saan 2. kiekan ajat laskettua kaikille. Videoita oon tässä aamulla kanssa sorvaillut, nyt on kaikkien aika-ajojen videot valmiina.
Tosiaan, voisi kokeilla erilaista lähtötapaa jos kiihdyttelemään lähtee. (tuokin kättely näkyy noissa videoissa ) Totuin lähtemään tuolla launch controlilla (lähtökierrosrajoitin) joten nyt ei osaa sitten ilman enää ollenkaan kun ei turbo ole alusta alkaen matkassa.
Vaihdan nuo vanhat jarrut takaisin loppukesäksi jos kiihdytellä meinaan, tuntuu että nykyiset on noilla paloilla (joku Remsa tjsp. tarvikemerkki) jopa huonommat kuin vakio jarrut olivat. Ainakin poljin pehmeni paljon pienemmällä rääkillä vaikka levyt on isot ja jäähdytetyt!
Renkaista ei moittimista. Kaaren reunaan apukuskin puolelta vähän otti mutta varikolla tuli reunaa vähän rullattua sisään jolloin tuokin ongelma poistui.
EDIT: Tässä on ajat ajojärjestyksessä. Oikeudet lasku/lyöntivirheisiin pidätetään.
Ylivoimaisesti parhaan ajan veti siis se Tbo Uno -luokan kilpuri...
Numero 1:n eka aika on Meltdownin.
Aika-ajojen videot on osoitteessa
http://maranello.dy.fi:8080/videos/lcfjurva06/
Monet kiitokset y10-miehelle kuvaamisesta!
Teen thumbnailit ja kunnon sivun jahka kerkiän... lisään sitten myös uusia pätkiä. Tallentakaa videot omalle levylle ennen katsomista.
Aikoja on tulossa näytille kunhan saan 2. kiekan ajat laskettua kaikille. Videoita oon tässä aamulla kanssa sorvaillut, nyt on kaikkien aika-ajojen videot valmiina.
Tosiaan, voisi kokeilla erilaista lähtötapaa jos kiihdyttelemään lähtee. (tuokin kättely näkyy noissa videoissa ) Totuin lähtemään tuolla launch controlilla (lähtökierrosrajoitin) joten nyt ei osaa sitten ilman enää ollenkaan kun ei turbo ole alusta alkaen matkassa.
Vaihdan nuo vanhat jarrut takaisin loppukesäksi jos kiihdytellä meinaan, tuntuu että nykyiset on noilla paloilla (joku Remsa tjsp. tarvikemerkki) jopa huonommat kuin vakio jarrut olivat. Ainakin poljin pehmeni paljon pienemmällä rääkillä vaikka levyt on isot ja jäähdytetyt!
Renkaista ei moittimista. Kaaren reunaan apukuskin puolelta vähän otti mutta varikolla tuli reunaa vähän rullattua sisään jolloin tuokin ongelma poistui.
EDIT: Tässä on ajat ajojärjestyksessä. Oikeudet lasku/lyöntivirheisiin pidätetään.
Koodi: Valitse kaikki
Nro 1. kierros 2. kierros kokonaisaika
2 1:36.2 1:29.9 3:06.1
1 1:40.2 1:35.5 3:15.7
125 1:39.5 1:34.6 3:14.1
KHN 1:38.1 1:33.1 3:11.2
1 1:41.7 1:49.5 3:31.1
8 1:31.0 1:26.0 2:57.0
105 1:44.0 1:38.9 3:22.9
127 1.48.4 1.34.6 3:22.9
Numero 1:n eka aika on Meltdownin.
Aika-ajojen videot on osoitteessa
http://maranello.dy.fi:8080/videos/lcfjurva06/
Monet kiitokset y10-miehelle kuvaamisesta!
Teen thumbnailit ja kunnon sivun jahka kerkiän... lisään sitten myös uusia pätkiä. Tallentakaa videot omalle levylle ennen katsomista.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Tuu vaan perjantaina kokeilemaan eri lähtötapoja Kauhajoelle. Eihän Laihialta ole sinne matkaa kuin alle 80 km eli ei sen pitäisi olla ongelma. Jos tulee liian voimakkaita testituloksia (=voimansiirto katkeaa), niin mä lupaan hinata sut köyden perässä kotiin.vvieri kirjoitti: Tosiaan, voisi kokeilla erilaista lähtötapaa jos kiihdyttelemään lähtee. (tuokin kättely näkyy noissa videoissa ) Totuin lähtemään tuolla launch controlilla (lähtökierrosrajoitin) joten nyt ei osaa sitten ilman enää ollenkaan kun ei turbo ole alusta alkaen matkassa.
Mulla on Remsoista vastaavanlaisia kokemuksia jopa liikenteestä - tai no ei ihan kun jo toisessa jarrutuksessa jo häipyivät . Niin ja nuokin levyt oli tietty jäähdytety mutta vaan 243mm halkaisijaltaan ja kippo painaa vaan tonnin luokkaa. Kunnon palat vaan seiskaan niin alkaa nuokin toimia niin ettei sun tarvii jarruttaa jo puolessa välissä suoraa...vvieri kirjoitti:Vaihdan nuo vanhat jarrut takaisin loppukesäksi jos kiihdytellä meinaan, tuntuu että nykyiset on noilla paloilla (joku Remsa tjsp. tarvikemerkki) jopa huonommat kuin vakio jarrut olivat. Ainakin poljin pehmeni paljon pienemmällä rääkillä vaikka levyt on isot ja jäähdytetyt!
Noista rengaspainesta - mun mielestä rengas sulaa paaaaljon helpommin alle kun ajetaan liian isolla paineella. Eli jos renkaan runko on vaan riittävän jäykkä niin en nää syytä käyttää niitä kolmen baarin paineita. Aikoinaan tuli ajettua hyvällä 60-sarjan siviilirenkaalla just hiukan päälle 2 barin paineilla (about 830kg:n kipolla) ihan tosissaan radalla ja ei ollut minkään laista renkaiden alletaipumaongelmaa... Onkohan nuo nykyajan renkaat menneet ihan p*skoiksi
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Eiköhän tuonne Kauhajoelle jollain tapaa lähdetä.
No mulla on noissa 185/55/14 kumeissa jotain 2 baria painetta mutta eipä toisaalta auto painakaan paljoa. Ei taitu alle eikä tekstit katoa kyljistä.
Toisaalta nuokin oli sellaiset rungoiltaan, että sai rengasmies kiroilla vanteille laittaessaan...
Noista paloista vielä.. oikeastaan nyt kun incarejani katsoin ja muistelin, niin taisi olla niin että ihan ensimmäiselle ajolle 'sedicivalvolen' kanssa lähdin varikolta, ja jo 4 mutkan jälkeen eli siellä kohti tornia ja varikkoa tulevalla takasuoralla kiihdytyksen jälkeen tuntui palat leijailevan eli jarrupoljin kyllä tuntui kovalta muttei vauhti hidastunut toivotulla tavalla. Eli pari kolme kunnon jarrutusta riittää...
Edit: näkyy oikein hyvin tuossa incarissakin jonka päivitin edm. videosivulle.
No mulla on noissa 185/55/14 kumeissa jotain 2 baria painetta mutta eipä toisaalta auto painakaan paljoa. Ei taitu alle eikä tekstit katoa kyljistä.
Toisaalta nuokin oli sellaiset rungoiltaan, että sai rengasmies kiroilla vanteille laittaessaan...
Noista paloista vielä.. oikeastaan nyt kun incarejani katsoin ja muistelin, niin taisi olla niin että ihan ensimmäiselle ajolle 'sedicivalvolen' kanssa lähdin varikolta, ja jo 4 mutkan jälkeen eli siellä kohti tornia ja varikkoa tulevalla takasuoralla kiihdytyksen jälkeen tuntui palat leijailevan eli jarrupoljin kyllä tuntui kovalta muttei vauhti hidastunut toivotulla tavalla. Eli pari kolme kunnon jarrutusta riittää...
Edit: näkyy oikein hyvin tuossa incarissakin jonka päivitin edm. videosivulle.
Viimeksi muokannut vvieri, 02.08.2006 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
pikku pätkä videoo
By--> mkk
http://media.putfile.com/Lancia-Dedra-I ... aring-2006
http://media.putfile.com/Lancia-club-fi ... ay-3072006
edit:lisätty in-car video
By--> mkk
http://media.putfile.com/Lancia-Dedra-I ... aring-2006
http://media.putfile.com/Lancia-club-fi ... ay-3072006
edit:lisätty in-car video
Viimeksi muokannut hepe75, 01.08.2006 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Ellei toimi niin kokeilkaas
http://uploadfile.putfile.com/videos/21212200938.mpg
http://uploadfile.putfile.com/videos/21212200938.mpg
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
tässä on vielä yksi versio
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4446&hl=en
tämähän on jo tuolla ylempänä olevassa linkissä
mutta tähäm on lisätty alku ja loppu tekstiti....(tärkeetä )
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4446&hl=en
tämähän on jo tuolla ylempänä olevassa linkissä
mutta tähäm on lisätty alku ja loppu tekstiti....(tärkeetä )
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Tää oli hyvä pätkä. Mulle filmin opetus oli se, etten ole ainoa joka ei käytä tuulilasinpyyhkijöitä kesäkäytössä.jatu kirjoitti:Videon tynkää Kliketi klick