kuivannon jäärata! 11.2

GFF-tapahtumia ja paikalliskahvitteluita. Muiden kerhojen tapahtumien ilmoitukset ilman ennakkoon kysyttyä lupaa on kielletty.
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

Jos ei hillitöntä helleaaltoa tule lauantaina päästäneen ajamaan.

Kartantapainen ja ohjeet Bellissimassa 1/2006.

Jouni Kiuru
040-5913864
Nastola
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
vesamaan
Viestit: 702
Liittynyt: 01.04.2004 10:12
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

jkiuru kirjoitti:Jos ei hillitöntä helleaaltoa tule lauantaina päästäneen ajamaan.

Kartantapainen ja ohjeet Bellissimassa 1/2006.
Hieno homma! Mutta kun ei oo vielä jäsen eikä oo tota Bellissimaa :cry: Mites tonne pääsee?
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

valitettavasti itse en pääse mutta tosta linkistä löytyy Ajo ohje

eipä enää löydy...

Edit:linkki poistettu
Viimeksi muokannut hepe75, 07.02.2006 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Tässä myös ajo-ohjetta, onhon toi oikea paikka? http://tinyurl.com/a7mu2
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

hepe75 kirjoitti:valitettavasti itse en pääse mutta tosta linkistä löytyy Ajo ohje
Menköön tämän kerran mutta kaikella Bellissiman materiaalilla on tekijänoikeus myös ilmoituksilla ja niitä voi julkaista tai kopioida levitykseen vain luvan kysymällä.

Osittain tämä liittyy myös taannoin joissain muissa viestiketjuissa käsiteltyyn asiaan että nykynettiholisteilla tuntuu monesti olevan asenne että kaiken pitäisi olla ilmaista heti mulle helposti kaikki tänne nyt. Ja ilman vastuuta mistään sekä nimettömänä. En silti tarkoita että kaikki pitäisi tehdä tyhmästi vaikeimman kautta niinkuin minä.

Eli ajamaan tuonne pääsevat kaikki ja millä tahansa ajokilla JOS onnistuvat perustelemaan minua tyydyttävällä tavalla miksi heidän pitäisi päästä Italianautoharrastajien järjestämiin ja kustantamiin tapahtumiin.

Anteeksi minulla on taas se aika kuukaudesta - tai vuodesta - tai elämästä...


Jouni Kiuru
040-5913864
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

Menköön tämän kerran mutta kaikella Bellissiman materiaalilla on tekijänoikeus myös ilmoituksilla ja niitä voi julkaista tai kopioida levitykseen vain luvan kysymällä.
anteeksi!
ei tullut muuten koko asia mieleen :oops:
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
vesamaan
Viestit: 702
Liittynyt: 01.04.2004 10:12
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

jkiuru kirjoitti: Osittain tämä liittyy myös taannoin joissain muissa viestiketjuissa käsiteltyyn asiaan että nykynettiholisteilla tuntuu monesti olevan asenne että kaiken pitäisi olla ilmaista heti mulle helposti kaikki tänne nyt. Ja ilman vastuuta mistään sekä nimettömänä. En silti tarkoita että kaikki pitäisi tehdä tyhmästi vaikeimman kautta niinkuin minä.

Eli ajamaan tuonne pääsevat kaikki ja millä tahansa ajokilla JOS onnistuvat perustelemaan minua tyydyttävällä tavalla miksi heidän pitäisi päästä Italianautoharrastajien järjestämiin ja kustantamiin tapahtumiin.
:shock: Tarkoitus oli kyllä saapua paikalle Italianihmeellä ja paikanpäällä liittyä Gruppoon (ks. aiemmat viestit tässä ketjussa).
Anteeksi minulla on taas se aika kuukaudesta - tai vuodesta - tai elämästä...

Tuttu fiilis..... :D
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

hepe75 kirjoitti: anteeksi! ei tullut muuten koko asia mieleen :oops:
:wink: Ei se mitään ja kuten kirjoitin olisi se tässä tapauksessa saanut ollakin.

Vitutt- anteeksi vetää patonkia imusarjaan vaan taas kaikki ja siksi kiukuttelen...

Jouni Kiuru
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

vesamaan kirjoitti: :shock: Tarkoitus oli kyllä saapua paikalle Italianihmeellä ja paikanpäällä liittyä Gruppoon (ks. aiemmat viestit tässä ketjussa).
Jkiuru viittasi varmaan mun kysymykseen tokassa viestissä. :wink:
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

Midi^ kirjoitti: Jkiuru viittasi varmaan mun kysymykseen tokassa viestissä. :wink:
:wink: En viitannut pelkästään mihinkään yksittäiseen viestiin. Pointti on kuitenkin se etten aio antaa avointa valtakirjaa kaikille päästä Italianautotapahtumiin julkisella nettiforumilla jota kuka tahansa pääsee lukemaan. Siksi alla on yhteystiedot.

Muistaakseni kolme vuotta sitten kun edellisen kerran Kuivannolla päästiin ajamaan näissä merkeissä rataa kiersi ainakin yksi tähtikeulainen auto...

Minulla ei ole sinänsä mitään saksalaisia tai muunkaanmaalaisia autoja tai niiden harrastajia vastaan. Kuten olen monesti todennut kaikilta automerkeiltä löytyy hienoja malleja!

Jouni Kiuru
040-5913864
jatatamapoisjouni.kiuru@gruppofiatfinlandia.fijatatamapois
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Niin, onhan siinä tuokin aspekti. Lisäksi, jos kerholehdessä on julkaistu esimerkiksi ajo-ohjeita jonkun pihamaalle, ei ehkä ole soveliasta julkisesti levitellä sitä netissä, tätäkin foorumia kun pystyvät lukemaan muutkin kuin asianharrastajat. Tämä nyt oli vain esimerkki, tuossa Kuivannon ilmoituksessahan ei näin ollut.

Muutenhan tuollainen tapahtuma on oivallinen tapa tutustua kerhotoimintaan, ja toivon mukaan innostua ja liittyä jäseneksikin. Koska järjestetämisestä koituu kerholle jäsenmaksuilla katettavia kuluja, on ihan oikeutettua, että esimerkiksi kesäisin on ei-jäsenille ratapäivillä korkeampi maksu. Tietysti on kohtuullista, että paikan päällä jäsenmaksu maksamalla on mahdollisuus liittyä jäseneksi.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
jkiuru
GFF
Viestit: 564
Liittynyt: 11.02.2003 17:56
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja jkiuru »

vvieri kirjoitti:Niin, onhan siinä tuokin aspekti. Lisäksi, jos kerholehdessä on julkaistu esimerkiksi ajo-ohjeita jonkun pihamaalle, ei ehkä ole soveliasta julkisesti levitellä sitä netissä, tätäkin foorumia kun pystyvät lukemaan muutkin kuin asianharrastajat. Tämä nyt oli vain esimerkki, tuossa Kuivannon ilmoituksessahan ei näin ollut.
Kyllä tässä 11.2. tapauksessakin on hyvin pitkälti tuosta kysymys. Koska kyseessä ei ole sillä tavalla kaupallinen rata kuin vaikkapa Lumipalloralli Koskenpäässä tai Ahvenisto kesällä ei välttämättä ole suotavaa nettiin laittaa osoite tai ajo-ohje tietoja. Todelliset asianharrastajat löytävät kyllä ilmoituksen lehdestä! Ja jos eivät vielä kysestä aviisia omaa ryhtyvät toimenpiteisiin sen hankkimiseksi.

Kaikkea kun ei todellakaan saa netistä :shock:


Lauantaina radan viereen pykättäneen tulet ja saatamme ehkä jopa viritellä makkaran ja/tai kaffenmyyntiä.

Jouni Kiuru
040-5913864
aloitteleva Fiat-ropaaja vaikka tittelit, onneksi,
poistettiinkin
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Kasiin pitäisi sovittaa vielä jonkinmoiset talvikurrat alle, ja muutakin pikkufiksiä tehdä.
Mutta jokatapauksessa tarrat on jo haettu. :wink:
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
dunaaja
GFF
Viestit: 1802
Liittynyt: 24.03.2004 23:48

Viesti Kirjoittaja dunaaja »

Saas nähdä kuinka pitkälle Pipon ässä pinnatuilla nupi kumeilla pääsee :D
Otan ison lumi lapion varmuuden vuoksi.Ja liekö tori teltan jos oikeen pitkälle menee...........
Avatar
Stilo127
Viestit: 84
Liittynyt: 24.07.2004 01:40
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Stilo127 »

Paska reissu. Kiitokset nyt kuitenki kaikille diagnosoinnista yms.
Alfa Romeo MiTo QV -12 | 127 900cc -80
Vastaa Viestiin